true
Ben al zo vaak flauwgevallen of bijna flauwgevallen bij het zien van bloed. Echt vervelend. Word er sowieso altijd helemaal misselijk van
Ik heb het hoogste eigen risico. Ik dacht het ook niet nodig te hebben, maar had domme pech en enorm veel kosten gemaakt dit jaar.
Dat tasje van die vrouw op de 4e foto ik ga helemaal stuk
- Babysmurf
- Brilsmurf
- Boerensmurf
- Dichtersmurf
- Droomsmurf
- Grote Smurf
- Hippe Smurf
- Kleermaskersmurf
- Klungelsmurf
- Knutselsmurf
- Lolsmurf
- Luilaksmurf
- Mijnwerkersmurf
- Moppersmurf
- Muzieksmurf
- Potigesmurf
- Robotsmurf
- Schildersmurf
- Smulsmurf
- Smurfin
0 stemmers
Onze kinderen noemen mij moppersmurf dus dat zegt wel genoeg denk ik
Wow ik zit gewoon helemaal op 1 lijn met “de meerderheid”
Ik kon er altijd heeeel slecht tegen, ging zelf bij verhalen erover onderuit. Maar ik wilde een medische opleiding doen en jezelf er continu aan blootstellen helpt echt. Ik kan nu bijna overal tegen (behalve afgelopen week, toen zag ik op de SEH iemand met een voorwerp door een oog, daar ben ik wel even weggelopen omdat ik helemaal duizelig werd). Bij ‘eigen’ patiënten kan ik er vrijwel altijd wel tegen, omdat ik dan afgeleid ben door wat ik moet doen. Als ik alleen maar mag kijken word ik wel veel sneller naar. Vind het zo stom dat je bij deze ‘angst’ juist bewustzijn verliest. Dan kun je meteen niks meer. Ik kan ook niet goed tegen overgeven, maar daar blijf ik iig helder en dan kan ik me er nog wel overheen zetten.
Oh als ie hiervoor is moet ik m ook snel aanschaffen
- Mars
- Snickers
- Bounty
- Milkyway
- Twix
0 stemmers
- Mars
- Snickers
- Bounty
- Milkyway
- Twix
0 stemmers
- Bros
- Kitkat
- Rolo
- Smarties
- Lion
0 stemmers
- Bros
- Kitkat
- Rolo
- Smarties
- Lion
0 stemmers
- Mars mixed minis
- Nestle minis
0 stemmers
Ook bad ass hoor haha
De kitkat als laatste, omdat ik de smarties laat liggen. Die vind ik echt niet lekker
Bounty zou ik laten liggen, dus niet als laatst.
Telt Alcatraz mee? Anders wel
Vroeger deed die vleesjurk me niet zoveel maar ik heb nu pas door hoe zonde dat is van het vlees. Maar wat een goor idee ook om allemaal rauw vlees om je heen te hangen
Lion en snickers zou ik nooit eten want pinda’s.
Lion heeft gepofte rijst, geen pinda’s (kwam ik na duizend jaar zonder pas achter)
Ohw echt??? Mmm ok! Nouja ik vind die nestle zooi eigenlijk niet lekker haha en zonder kantoordagen geen verjaardagen waarbij dit standaard kost is
Kan jij schaken?
- Ja, ik ken ook openingen, termen en bekende zetten
- Ik ken de basisregels en kan een potje spelen
- Vroeger wel, nu niet meer
- Nee, zou ik wel willen
- Nee, geen interesse in
0 stemmers