Stel je persoonlijke vraag #21

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Dit taartje staat volgens mij voor je forumverjaardag.

1 like

Moesten jullie op de basisschool ook korfballen?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ben je daarna in je leven ooit nog in aanraking gekomen met korfbal?

• Nee
  • Ja, maar alleen op de middelbare school
  • Ja

0 stemmers

Hahahaha oeps

1 like

Gewoonte, heb er geen goede reden voor maar paracetamol vind ik wel minder smerig zonder water en met iets anders.

Hoe vaak zijn jullie afgewezen toen je begon met solliciteren?

• 0
  • 1-2x voor uberhaupt gesprek.
  • 2-3x voor uberhaupt gesprek.
  • 3-4x voor uberhaupt gesprek.
  • 4-5x voor uberhaupt gesprek.
  • 1-5x eerste gesprekken maar nee
  • 6-10x eerste gesprekken maar nee
  • 1-5x tweede gesprekken maar nee
  • 6-10x twee gesprekken maar nee
  • Vaker dan hierboven vermeld.

0 stemmers

Weet niet meer.

Wat bedoel je met toen je begon met solliciteren? Zeg maar voor je eerste ā€˜grotemensenbaan’ na afstuderen?

Ik slik medicijnen altijd met sap. Appelsap of sinaasappelsap of een smoothie als ik dat toevallig toch maak. Ik kan niet zo goed pillen slikken omdat mijn kokhalsreflex dan overuren draait, zeker met ā€œstroeveā€ en/of grote pillen zoals paracetamol moet ik direct kokhalzen en spuug ik het weer uit. Met sap heb ik dat veel minder dan met water. Ik heb het idee dat het daarmee makkelijker meeglijdt en ik het minder voel, misschien komt het door de suiker dat het wat beter plakt en verder als een soort smeermiddel fungeert? En als je iets te langzaam bent met doorslikken en het begint al een beetje op te lossen dan proef je die smaak tenminste niet zo. Ik kan inmiddels kleine gladde pilletjes wel makkelijk met water nemen, maar voor paracetamol pak ik toch nog steeds een sapje omdat ik het anders weer uitspuug.

Oeh leuk, aangezien ik aan het soggen ben, ga ik even een precieze berekening doen haha. Moment.

1 like

Eerder 40-50x voor überhaupt een gesprek, maar dat hangt denk ik van je sector/aard van de baan af.

6 likes

Haha wou net zeggen, die opties hierboven vind ik ook wel erg weinig. Je solliciteert toch ook wel vaker dan 10x (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)

2 likes

Contract aangeboden gekregen na stage… daarna wel drie keer op interne vacatures gesolliciteerd, waarvan twee keer niet geworden.

1 like

Wat vind jij een redelijk bedrag p.p. voor een kraamcadeau van een vriendin die in jouw vriendengroep zit? Je doet het dus met de groep waarin 16 mensen zitten excl. de toekomstige ouders. Sommigen zijn student maar de meesten werken al (fulltime).

• 5 tot 10 euro
  • 11 tot 15
  • 16 tot 20
  • 21 tot 25
  • 26 tot 30
  • 31 tot 35
  • 36 tot 40
  • 41 tot 45
  • 46 tot 50
  • Meer dan 50

0 stemmers

Ik heb momenteel 302 boeken in de kast staan, wel een aantal dubbele boeken maar verschillende edities. Die wel meegerekend aangezien dat verder qua percentage geen verschil zal uitmaken haha. 199 daarvan gelezen.

199 : 302 x 100 = 66% afgerond. Valt me mee haha.

Bedenk me wel dat ik nog niet al mijn boeken hier heb, maar zal niet veel verschil maken denk ik.

5 likes

Precies, alhoewel 6-10x gesprekken en dan afgewezen worden me eigenlijk nog erger lijkt dan tientallen brieven zonder uitnodiging

2 likes

Ah heb je ze helemaal geteld? Of houd je dit sowieso al bij?

Haha ik heb nu letterlijk de boeken in mijn kast geteld, want mijn Goodreads lijst is niet helemaal up to date!

3 likes

5 euro, want dan kan je alsnog een kado voor 80 euro kopen. En hallo, dat kind heeft waarschijnlijk al een grotere kledingkast dan menig volwassene en meer speelgoed dan een kinderopvang.

1 like

Wauw committed!!

1 like