Stel je persoonlijke vraag #21

Ohja ik schaarde 20 graden onder koud programma, of is die nog kouder?

• Speculoos
  • Biscoff

0 stemmers

Hahah ja zo zei een vriendin laatst tegen mij over m’n nieuwe broek niks anders dan: “ben je er blij mee?” Ik: “ja!” Zij: “mooizo!”

Dat zei genoeg maar ach, wel eerlijk😂

3 likes

lol, “wat vind je er zelf van?” :joy:

1 like

Elke keer in de winkel vertellen ze dat beha’s op handwas moeten, en de jaren hiervoor deed ik ze vaak tóch in de machine. Nu zijn in korte tijd twee beha’s met een uitgeschoten beugel uit de wasmachine gekomen, dus ik ga toch maar weer richting handwas, maar het voelt als zo’n gedoe

zelfde categorie: “hoe vind je zelf dat het gaat?”

3 likes

Jazeker. Ik heb echter maar één waszakje, dus daar doe ik er dan vaak wel drie in. Ik ben nog steeds van plan om nieuwe waszakjes te kopen, maar in de winkels waar ik kom verkopen ze alleen maar te kleine (al bedenk ik me nu dat ik dat eigenlijk ook best online kan kopen

1 like

Ik moest deze vraag beantwoorden aan het eind van mijn rijexamen. Ik was door mijn instructeur van tevoren gewaarschuwd dat dit kon komen en geïnstrueerd om sowieso “Ja, goed!” te zeggen. Maar ik was stikzenuwachtig en de sarcastische toon van de vraag kwam alsnog onverwacht, dus ik stamelde “Eh ja ik denk wel goed?” En toen zei de examinator “Ja, ik denk heel goed, gefeliciteerd!”
Pfffff.

2 likes

Oooh ik heb nog nachtmerries hierover, ik kreeg dezelfde vraag. Ik was er ook van overtuigd dat het slecht ging. Dus ik alles opsommen wat beter kon, al huilend van de stress. Eindigde de examinator ook echt met ‘‘dus eigenlijk ging er niks goed?’’. Bleek dat ik toch geslaagd was haha.

1 like

Ik was ze ook altijd op de hand maar vind het gelukkig wel meevallen hoeveel werk het is! Ik gebruik Soak wasmiddel, dus je kan gewoon een teiltje vullen met lauw water, wasmiddel erbij, bh’s erbij, 20 minuutjes laten weken, en dan te drogen hangen. Je hoeft niet uit te spoelen of uit te wringen dus dat scheelt echt qua gedoe, echt chill

2 likes

Haha ja precies, als mijn instructeur niet van tevoren op me had ingepraat had ik precies hetzelfde gezegd :smiley: Gemene mindgames!!!

1 like

Mijn vriend komt net chocomelk brengen met een EETLEPEL er in. :joy::sob:

Bewijs

• De vent is niet wijs
  • Niks aan de hand

0 stemmers

Ik verwachtte op z’n minst een hele grote mok, maar met zo’n klein kopje is ie niet wijs nee :stuck_out_tongue:

Zou die van mij ook kunnen doen haha. Als we bij hem aten was dat meestal ook van ontbijt bordjes. Avondeten dus he, vond ik ook gek.

1 like

Hmm misschien moet ik ook maar met de hand doen in vervolg, vorige huis iets te vaak beugels in de wasmachine gehad. Is er een reden waarom je deze wasmiddel gebruikt voor BH’s? Ben gewoon nieuwsgierig.

Hij snapt ook gewoon niet dat ik dit gek vind?!

Ik had het met mijn man over het uitnodigen van een vriend van hem en z’n vriendin om hier te komen eten. Zij hebben een hond, dus ik zei tegen mijn man: zouden ze dan die hond meenemen? Mijn man vond het heel raar dat ik dat vroeg want natuurlijk nemen ze die niet mee. Hij had nog nooit gehoord dat mensen hun hond meenamen als ze op visite gaan, terwijl ik dat vaak heb meegemaakt dat mensen dat doen.
Wat denken jullie? Het gaat trouwens om een middelgrote hond, en het is 45 min met de auto afstand. Misschien een super rare vraag trouwens maar wij hebben beide nooit zelf een hond gehad.

• Ja tuurlijk neem je je hond mee als je ergens op visite gaat
  • Je neemt je hond alleen mee op visite als je dat van tevoren gecheckt hebt bij de mensen waar je heen gaat en zij dat oké vinden
  • Nee, de hond blijft thuis/gaat naar een oppas als je op visite gaat

0 stemmers

Als ik mijn tante uitnodig dan neemt ze haar hond mee zonder te vragen terwijl ze weet dat ik 2 katten heb, echt een top combinatie.

Heb haar daarom al 2 jaar niet uitgenodigd. :upside_down_face:

10 likes

Mijn schoonouders nemen hun honden overal mee naartoe haha maar ze checken wel altijd eerst even of we dat OK vinden ivm de katten

Reageer maar raak hoor.