Als je iemand uitnodigt, en diegene vraagt je of het ok is de hond mee te nemen, hoe denk jij daar dan over?
- Hell no
- Ja hoor
- Ligt aan de hond
- Ligt aan van wie de hond is
0 stemmers
Als je iemand uitnodigt, en diegene vraagt je of het ok is de hond mee te nemen, hoe denk jij daar dan over?
0 stemmers
Ik heb zelf geen hond maar vind het wel leuk als bezoek zijn/haar hond mee neemt. Dus dat vragen we dan (omgekeerde wereld dus haha).
Maar zou het raar vinden als dat zonder overleg zou gaan. Mijn ouders uitgezonderd.
Mijn ouders vragen dit zelfs altijd terwijl ik het hartstikke gezellig vind als de hond meekomt. Maar ik vind het wel netjes want hij laat haren achter en een hond stinkt vaak ook gewoon.
Ik zou het absoluut niet oké vinden als iemand ongevraagd z’n hond mijn huis in zou brengen. Sowieso is het antwoord al voor de vraag nee bij mij Heb gestemd op het toestemming antwoord, want kan me met veel moeite voorstellen dat hondeneigenaren helemaal idolaat van hun hond zijn en dan graag meenemen maar eigenlijk vind ik dat hij gewoon thuis moet blijven
Ja dat haal ik expres niet in huis want dan gaat het mis.
Heb jij al een keer een Go Sharing scooter ergens zien staan?
0 stemmers
Sterker nog, er staat er regelmatig een bij mij op de stoep (waardoor mijn geliefde PostNL bezorger zijn bus niet meer kan parkeren dus
)
Vooral omdat het zo snel en makkelijk is en je niet hoeft uit te spoelen of te wringen! Alleen even laten weken en dan ophangen. Heb hem in eerste instantie gekocht omdat ze het aanraadden bij mn favo lingerie winkel (Superbra Store) en sindsdien blijven gebruiken omdat het zo chill werkt. En ze hebben lekkere geuren, ook wel fijn haha.
oh das irritant! zie ze hier ook overal en nergens staan ineens sinds deze week.
Dit, plus soms zou ik eigenlijk liever alleen met de hond afspreken zonder baasjes maarja
Ik heb geen kat of andere dieren, maar zelf gewoon een schijthekel aan alle beesten. Komt er écht niet in, ook niet als je het lief vraagt.
Mijn beste vriendin wilt een pup, misschien dat ik die een kleine kans geef maar daar blijft het bij
Ik had eerst heel vrolijk op ‘ja hoor’ gestemd, want ik houd van honden. Maar toen realiseerde ik me dat ik twee katten heb en dat lijkt me toch geen goed plan dan. Dus nu maar mijn stem veranderd.
Aanvullend: hond mee naar werk?
0 stemmers
Een sollicitant van ons vroeg het echt tussen neus en lippen door van “oh maar dat kan wel toch”. NEE.
Ik zou het vet leuk vinden als iemand een hond mee naar kantoor zou nemen maar lijkt me niet echt te doen? Genoeg mensen die dat niet leuk vinden of allergisch zijn. Maar in mijn wereld zou dit wel echt goals zijn.
Duidelijk, ook maar eens naar kijken dan. Dankje voor je duidelijke antwoord
Ja ik vind het vreselijk, haha! Was vooral verbaasd over hoe luchtig zij het eigenlijk meedeelde, alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
hell no omdat ik allergisch ben
Alsjeblieft niet zeg. Nu ik momenteel geen kat meer heb vind ik het echt niet erg dat ik geen haren van dieren in huis heb.
Als er bij ons een kantoorhond komt wil ik nooit meer thuiswerken
Ik ook niet roeren = roeren