Ja ik heb altijd maar 1 soort thee eigenlijk… drink het ook bijna nooit thuis. doe een half jaar met een pakje
Hoeveel soorten thee heb jij?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11 of meer
0 stemmers
Ja ik heb altijd maar 1 soort thee eigenlijk… drink het ook bijna nooit thuis. doe een half jaar met een pakje
Hoeveel soorten thee heb jij?
0 stemmers
Er liggen verdwaalde zakjes van de afgelopen jaren, wat verse en een paar doosjes Clipper die ik pas heb gekocht. Heb 4 soorten slaap thee :’) Op zoek naar de fijnste
Ik ben alleen niet meer zo’n theeliefhebber als vroeger. Vind dat best raar, dronk zo veel thee altijd. Maar nu vind ik dat je er snel zo’n volle warme weeïge buik van krijgt. En het is dan eerst te heet en dan opeens te lauw en ik zit altijd nog met een halve kop nog over die ik dan eigenlijk niet meer moet.
Alleen maar groene thee, in 3 verschillende smaken
Ik heb wel regelmatig bloed moeten prikken maar ik heb een behoorlijk slecht geheugen, dus ik kan gewoon nooit onthouden wat m’n bloedgroep nou ook alweer is
Ben je bloeddonor en/of plasmadonor (geweest)?
0 stemmers
Ik wilde bloeddonor worden maar ik heb geen goede ader liggen waar ze in kunnen prikken
Nee maar wel plasma. Of moet ik dat scharen onder bloeddonor
Plasma valt daar eigenlijk ook wel onder, he? Ik zal het even aanpassen!
Over theesmaakjes gesproken - misschien een beetje off-topic, sorry in dat geval - ik zoek al heel lang de citrusthee van Lipton! Heb ‘m ooit via internet besteld en ik had een keer geluk bij de Action, maar verder zie ik deze nooit ergens liggen. Ook via internet tegenwoordig niet meer leverbaar. En hij is zo lekker mocht iemand ‘m tegenkomen of de gouden tip hebben: let me know!
Same here. Stom want mijn moeder werkt op de bloedafname vh ziekenhuis en zij kan me altijd goed prikken. Maar sanquin vind het te lastig dus ze willen me niet 🤷
Ik ben bloeddonor geweest maar heb een gigantische naaldenangst en ben de laatste keer flauwgevallen, dus sindsdien durf ik niet meer.
Verder heb ik me aangemeld om stamceldonor te zijn, maar ik heb een stollingsaandoening in mijn bloed waardoor dat helaas niet mag.
Ik ben dinsdag voor het laatst buiten geweest dus het wordt wel weer eens tijd.
Elke week het goede voornemen om dit keer echt naar buiten te gaan gedurende de werkdag…
Ik drink iedere avond de slaap lekker thee van Pickwick! Vind die heel lekker en werkt voor mij goed. Welke heb jij al geprobeerd?
Bedoel je deze?
Want die heb ik al heel lang in de kast liggen maar drink ik eigenlijk nooit meer, dus als je wilt mag ze hebben.
Omg jaaa haha. Ik twijfelde even of het wel groene thee was maar zie in mijn zoekgeschiedenis op Google dat dat idd de goede is wat lief van je! Ik stuur je een berichtje
Edit: ik snap alleen niet goed hoe dat moet, haha. Kun je mij pb’en?
Ik wil wel, maar er zit vaak te weinig tijd tussen m’n tattoo’s waardoor ik het grootste deel van de tijd niet mag. Heb me dus ook niet aangemeld, maar misschien moet ik dat toch eens doen zodat ik af en toe toch kan gaan
Edit: ik heb trouwens wel vaak een laag hb en lage bloeddruk, weet eigenlijk niet of dat nog uitmaakt
Daarom ben ik al zó vaak naar huis gestuurd omdat mijn hb weer véél te laag is. Pakte meestal paar dagen voordat ik ging doneren supplementen en dan zat mijn hb echt op het randje.
Maar ze willen mij graag hebben, O- dus varkensbloed iedereen kan van mij ontvangen
Ah wat stom! Ik heb net even de ondergrens en m’n laatste labuitslagen opgezocht en ik zit er ook steeds onder. Wel goed om te weten dat je het voor het doneren soms recht kan trekken met supplementen!
Ik wil het al heel lang maar er was altijd wel weer iets waardoor ik 6 maanden niet mocht (bepaald land bezocht / piercing gezet / drugsgebruik / ijzertekort/ enz). Door Corona is dat allemaal al een hele tijd geleden bedenk ik me net haha dus ik ga me maar weer eens aanmelden! Goede reminder.
Op de site staat ook een test, daar kan je kijken of je nu bloed mag geven.
Ja! Ik kom dus al jaren niet door die test heen haha er was altijd wel wat, eens kijken hoe het nu is