Stel je persoonlijke vraag #21

Stel, je wordt nu naar een andere kamer geroepen. Je legt je telefoon neer en loopt naar de andere kamer. In de kamer staat een bureau (met stoel) en op het bureau ligt een pen, een vel papier, en een timer die op 1 minuut staat. Je gaat zitten, de deur gaat dicht en START:

Hoeveel usernames van forummers kan jij denk je binnen een minuut uit je hoofd opschrijven?

• 0-5
  • 5-10
  • 10-20
  • 20-30
  • 30-40
  • 40-50
  • 50-60
  • 60+

0 stemmers

1 like

Jaaa dit is ook mijn lievelings! Ik koop deze altijd bij groothandels (hanos/makro), de lipton balance green tea citrus

2 likes

Oh goeie tip, thanks :smile:

1 like

Mijn moeder heeft het mij ook altijd verkeerd verteld, bij de verloskundige kwam ik er pas achter wat het was.
Iedereen die kinderen heeft, weet het dus op deze manier.

1 like

Ik ga dit nu doen, even pen zoeken brb

5 likes

Ik heb m’n bloedgroep in de noodinformatie gezet van mijn telefoon, vergat hem zelf ook altijd.

1 like

Waar zou ik mijn bloedgroep kunnen vinden? Ik kan bijvoorbeeld wel bij bloeduitslagen van jaren geleden maar zie het daar niet tussenstaan, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Oké zodra je dit echt gaat doen is het toch moeilijker dan verwacht haha, hoofd opeens leeg. Heb er 21 opgeschreven. :laughing:

Lekker lelijk schrijven hierdoor.

47 likes

Blessed dat ik er twee keer in sta :sunglasses:

37 likes

Hahahaha dat is me niet eens opgevallen. :joy: Oké 20 personen dus

1 like

Ik heb dit ook getest, 1 min is snel voorbij. Ik zit op 16. Kan nog wel meer mensen bedenken, maar geen tijd meer

1 like

Ik vind dit uberhaupt al een stom concept om over na te denken omdat ik Rutger Bregman echt een paardenlul vind.

7 likes

ik dacht ik ga ook eens kijken hoe ver ik kom haha. wist er echt veel meer dan ik dacht :joy:

29 likes

@Jeg weer als tweede :smile:

3 likes

Hahahah die 60+ van @ellegirltalk zou ik zo geloven, please probeer dit eens

4 likes

Ik heb O negatief en het zou goed zijn als ik donor was, maar ik ga zó slecht op bloedprikken al. Kan ‘t niet aan om te doneren denk ik :no_mouth: heb niet de meest duidelijke aderen ooit.

Ik kan hem ook echt niet uitstaan.

1 like

Natte ruft dan

7 likes

Bedacht me al meteen een soort tactiek. In mijn hoofd eerst topics afgaan die ik veel lees en daaruit frequente posters noteren. En dan nog een rondje beroepen, klagers, lolbroeken, dierenliefhebbers etc.

3 likes

Hahah jaaa voor mij een weet voor jou een vraag.