Ben jij betreffende abortus:
- Pro choice
- Niet pro choice
0 stemmers
Ben jij betreffende abortus:
0 stemmers
Ik snap je post, maar ik vind dit ook iets wat je met goed fatsoen niet ter discussie kan stellen. Claudia de Breij twitterde ook dat zij uitgenodigd was om het debat aan te gaan over homoseksualiteit. Dat hoeven we ook niet ter discussie te stellen, it is here to stay en iedereen die anders denkt (het anderen dus wil afpakken) mag even een heel eind oprotten.
(ben een beetje fel vandaag, blame PMS)
Ik stel het ook niet ter discussie, ik wil gewoon zien wie ik kan afschrijven mocht iemand niet pro choice zijn
Ik dacht altijd dat toiletpapier me geen fuck interesseerde (kocht gewoon altijd iets van gerecycled papier want wilde ook weer niet dat er bomen gekapt worden zodat ik m’n kont af kan vegen) maar zit nu met een pak eenlaags omdat mensen weer aan het hamsteren waren en wat een ellende
Ik heb dit nooit gespeeld, maar ben er niet rouwig om.
Dit spel was voor mij een beetje zoals horrorfilms kijken. Je blijft het doen, maar het is gewoon eng.
Ik vond dit echt zoooo eng vroeger!
Oh de shotjeskrokodil mis hem
Ja idd ik heb het alleen met shotjes gespeeld. Echt zin om weer eens te doen
Er zitten zo’n 150 velletjes wc-papier op 1 rol.
Dus dat wil zeggen dat je met 1 rol per week 21 velletjes per dag gebruikt.
Hoe kan je dan in vredesnaam viér rollen p week gebruiken?
Heel veel schijten
#wcrolshaming
Ik ook!!! Ik schrok me altijd dood als die bek dicht klapte en was bang voor pijn
Ben jij ook zo gek op sausjes? Ik eet zo vaak saus bij dingen. Dipjes voor bij de chips zijn mn favoriet. Ik kies ook wel een burgers uit op basis van welke saus er op zit. Zo lekker!
0 stemmers
Ik heb echt totaaal geen idee hoe snel mijn wcpapier er doorheen gaat hoor jongens. Ik koop een groot pak en als dat bijna op is een nieuwe, maar heb geen benul van hoeveel tijd daar nou eens tussen zit. Ik heb een slecht geheugen maar kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat dit één van de dingen is die ik zou onthouden als het beter was tbh
Hoeveel adventskalenders heb jij dit jaar?
0 stemmers
Nog een keer maar dan om het gemiddelde te berekenen
Dus hoeveel adventskalenders heb jij dit jaar?
0 stemmers
Ik heb eigenlijk niks met saus. Vaak vind ik dingen zelfs lekkerder zonder. Vind gewoon droog pasta bijv ook heerlijk. Of friet of aardappels zonder mayo. Lust ook wel met hoor, soms ook wel zin in. Maar meestal vind ik het afdoen aan de smaak van het eten zelf.
Behalve frikandel. Die is toch echt lekkerste met mayo, curry en uitjes
Hahaha had al zo’n gevoel dat dit een impopulaire mening zou zijn
Ik dacht dat je bedoelde nog ongekookt
Ik heb de ikea zelf gekocht omdat ik die chocola lekker vond vorig jaar en m’n moeder verklapt altijd sinterklaas cadeaus dus ik krijg van haar die van rituals