En @Twonights is melissa!!! Ohnee grapje @roeptoeter bedoel ik
Misschien is @roeptoeter wel haar kloon die haar plaats over heeft genomen nadat de echte Avril dood ging
Nee klopt ook!
Ik koop altijd 2-lagig papier en dan doe je veel langer met een rol. Met 4-lagig zou je in principe veel minder velletjes moeten gebruiken maar in realiteit neem ik toch nog altijd evenveel velletjes. Dus een 4-lagige rol is er na 3 dagen wel door (met 2 personen) en met een 2-lagige doen we ruim een week.
Volgens mij niet gebruikelijk maar wel aardig als je een chille instructeur had
Je hebt waarschijnlijk genoeg betaald aan die rijlessen dus iets extraâs vind ik echt onnodig
Ruim een week, met zijn tweeën met een rol?? Wow.
Maar maar sommigen mensen pissen en kakken amper. Ik ga elk 1,5u wel naar de wc (meestal om te plassen hoor) dus dan gaat het ook snel.
Edit: heuse kostenpost trouwens met dat thuiswerken. Al dat papier en vooral het doortrekken. Die âŹ2 die het Nibud aanraadt is hier denk ik niet genoeg.
Poep je dan 1x in de 3 dagen?
Ik heb haar blikjes red bull en kinderbuenoâs gegeven omdat ik een chille band met haar had en dat altijd haar snacks in de auto waren hahaha
Heb ik wel gedaan. Had echt een fijne instructeur die alle tijd nam voor me als ik weer eens moest janken ofzo. En de eerste twee keer dat ik examen deed en het niet haalde had ik in ieder geval chocolade om mân verdriet mee weg te eten
Wist jij dat het vandaag vrijdag de 13e is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Had jij meer ongeluk dan normaal?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha nee gewoon elke dag. En nee ik tel geen velletjes.
Nu begin ik ineens te twijfelen of ik het toch niet onderschat.
Maar er is toch een enorm verschil tussen 2- of 4-laags papier of ben ik daar de enige in?
wij doen ook wel een week met een rol hoor. heb het idee dat je echt handenvol gebruikt als je een rol per dag doet
Toiletpapier
- 2-laags
- 3-laags
- 4-laags
- 5-laags
0 stemmers
Haha het gaat er om wat je koopt. Maar was even vergeten dat 1-laags ook een ding is maar denk dat weinig dat kopen(?). Zie het trouwens niet op de Jumbo site staan.
Ik vind 4-laags ook schelen qua merk. Die van AH vind ik te dun en die van Edet precies goed. Ik heb een luxepoes.
Als ik 2-laags heb pak ik gewoon twee keer zoveel.
Ik vind de 3-laags van de Jumbo wel top.
Vrijdag de 13e is altijd een topdag bij mij op de een of andere manier.
Je kan meerdere keuzes aanvinken he. Dus zal wel 3 en 4-laags zijn denk ik.