In mijn eerste studentenjaar hebben we een keer daadwerkelijk gootsteensalade gemaakt. Alle schalen waren op, dus dan maar in de gootsteen. Zo goor nu ik er nu over nadenk.
Snap ik, maar kale pasta vind ik ook gewoon lekker hoor haha
Ieww, soms als ik kookfilmpjes kijk gebruiken ze dat om de groente te weten, dR vind ik ook zo vies.
Late tot the party, maar mijn mening over ieder kind gelijk behandelen:
Je kunt als leerkracht nooit ieder kind gelijk behandelen, wel gelijkwaardig! Waar zit hem dat verschil: als 1 kind nooit fruit bij zich heeft omdat hij dat ‘vergeet’ (a.k.a.geen geld) en ik geef dat kind mijn appel, geef ik de rest van de klas geen appel. Behandel ik dan iedereen gelijk? Nee. Gelijkwaardig? Ja, want ik zou dat voor ieder kind doen. Wordt de rest van de klas hier slechter van? Nee, integendeel ze leren hier juist delen, iets voor een ander doen en dat de wereld zo in elkaar zit.
Voorbeeld 2: ik heb een leerling die veel moeite heeft met schrijven, tijdens het dictee werkt bij met een letterdoos (dus legt letters ipv schrijven), de rest van de klas schrijft. Behandel ik ze dan gelijk? Nee. Wordt iemand hier slechter van? Nee. Voelen andere kinderen zich achtergesteld? Lijkt me niet toch.
Voorbeeld 3: druk kind laat ik regelmatig mij helpen, briefjes rond brengeb etc. Mogen al mijn 31 kinderen dat in diezelfde mate? Nee.
Mogen al mijn kinderen hetzelfde? Niet altijd.
Moeten ze zich allemaal aan mijn basisregels houden? Ja.
Vinden ze me allemaal leuk? Zitten ze allemaal lekker in hun vel in de groep en worden ze allemaal gezien door mij? Ik denk van wel.
En zo heb ik 10000 voorbeelden, om maar even aan te geven dat dit is hoe onderwijs werkt en dat ik helemaal begrijp dat een leerkracht dit zou doen (al zou ik persoonlijk niet mijn account delen met een leerling, maar ik begrijp het wel).
Dit vind ik het goorste wat er is dus een keer in de zoveel tijd als mijn moeder op bezoek komt zegt ze “zal ik ff naar het putje kijken?” en dan maakt ze het schoon. Echt erg hahah maar dat is ook gewoon het enige waar ik constant bij moet kokhalzen
Ik gooi er eens in de week een scheut ontstopper in en laat dat een tijd zitten, maak verder mn douche en putje gewoon normaal schoon maar de laatste keer dat ik een bos haren uit het putje trok kan ik me niet meer herinneren omdat het niet hoeft door de ontstopper.
Ik vind de afvoer van de wasbak eigenlijk nog viezer. Daar heb ik eens een soort van slang uit getrokken van haar, tandpasta en bodylotion.
Mijn douche put zit vastgekit, fucking raar. Maar af en toe flikker ik er wat soda en azijn door en dan loopt ie weer goed door
Als ik dit niet regelmatig doe dan loopt ie niet meer door en sta je in een poel water te douchen
Eet jij weleens zo’n zak voorgesneden wok- of pastagroente “los”, dus niet verwerkt in een pasta of wokgerecht maar gewoon als de G in een AVGtje?
- Ja, lekker en/of makkelijk!
- Nee, die zijn bedoeld om ergens doorheen te doen
0 stemmers
Ik vind dat echt niet lekker en ook een beetje gek, maar mijn vriend vind het heel logisch.
Ik eet die sowieso nooit want bijna overal zit wortel doorheen en ik haat haat haaaaaaat warme wortel
Maar dat ding deed verdorie ook pijn! Jezus wie dat ooit bedacht heeft die gun ik elke dag lego blokjes rond zijn bed.
Inclusief kruidnoten en giebelende kinderen om de bewegende zak. ‘WIE ZIT ER IN MAMA? MISSCHIEN EEN SPOOK!’
Ik koop het vooral niet omdat het in mijn ogen gewoon onzin is om voorgesneden groenten te kopen in onnodig plastic.
Ik kocht voorverpakte wokgroenten toen ik op kot zat. Niet zo lekker, wel makkelijk haha
Ik ontwikkel dus zulke producten maar tbh zijn jullie toch niet de doelgroep hahaha
Nee die zijn niet eens bedoeld om ergens doorheen te doen want ze zijn altijd vies. Behalve Knorr wereldgerechten misschien want die 2 verdienen elkaar. Beetje kerrie erover en klaar is kees.
Zit wat in! Ik kies zelf bijna alleen maar groenten zonder verpakking, dus bij mij gaat dat niet op
Leeftijd weet ik niet zo goed, maar wel de consument die voor gemak kiest! Studenten zouden het misschien ook nog wel kopen hoor, maar volgens mij kopen gezinnen het meer. Dus idd de consument die liever geen groente snijdt en daarnaast verschilt het nog per supermarkt wat voor consument er komt, daar zijn de producten ook op afgesteld
Als je nu binnen 30 seconden een nieuwe forumnaam moest kiezen, zou je dan weten wat?
Ik denk dat ik voor bathrobe of badjas zou gaan.
- Geen flauw idee
- Ja ongeveer
- Ja precies
0 stemmers