Stel je persoonlijke vraag #21

Ik vind de afvoer van de wasbak eigenlijk nog viezer. Daar heb ik eens een soort van slang uit getrokken van haar, tandpasta en bodylotion.

Mijn douche put zit vastgekit, fucking raar. Maar af en toe flikker ik er wat soda en azijn door en dan loopt ie weer goed door

2 likes

Als ik dit niet regelmatig doe dan loopt ie niet meer door en sta je in een poel water te douchen

1 like

Eet jij weleens zo’n zak voorgesneden wok- of pastagroente “los”, dus niet verwerkt in een pasta of wokgerecht maar gewoon als de G in een AVGtje?

• Ja, lekker en/of makkelijk!
  • Nee, die zijn bedoeld om ergens doorheen te doen

0 stemmers

Ik vind dat echt niet lekker en ook een beetje gek, maar mijn vriend vind het heel logisch.

Ik eet die sowieso nooit want bijna overal zit wortel doorheen en ik haat haat haaaaaaat warme wortel :face_vomiting:

3 likes

Maar dat ding deed verdorie ook pijn! Jezus wie dat ooit bedacht heeft die gun ik elke dag lego blokjes rond zijn bed.

1 like

Inclusief kruidnoten en giebelende kinderen om de bewegende zak. ‘WIE ZIT ER IN MAMA? MISSCHIEN EEN SPOOK!’

8 likes

Ik koop het vooral niet omdat het in mijn ogen gewoon onzin is om voorgesneden groenten te kopen in onnodig plastic.

4 likes

Ik kocht voorverpakte wokgroenten toen ik op kot zat. Niet zo lekker, wel makkelijk haha

Ik ontwikkel dus zulke producten maar tbh zijn jullie toch niet de doelgroep hahaha

2 likes

Nee die zijn niet eens bedoeld om ergens doorheen te doen want ze zijn altijd vies. Behalve Knorr wereldgerechten misschien want die 2 verdienen elkaar. Beetje kerrie erover en klaar is kees.

9 likes

Zit wat in! Ik kies zelf bijna alleen maar groenten zonder verpakking, dus bij mij gaat dat niet op :slight_smile:

1 like

Leeftijd weet ik niet zo goed, maar wel de consument die voor gemak kiest! Studenten zouden het misschien ook nog wel kopen hoor, maar volgens mij kopen gezinnen het meer. Dus idd de consument die liever geen groente snijdt en daarnaast verschilt het nog per supermarkt wat voor consument er komt, daar zijn de producten ook op afgesteld

1 like

Als je nu binnen 30 seconden een nieuwe forumnaam moest kiezen, zou je dan weten wat?

Ik denk dat ik voor bathrobe of badjas zou gaan.

• Geen flauw idee
  • Ja ongeveer
  • Ja precies

0 stemmers

1 like

https://www.hln.be/tv/uitspraak-umi-defoort-over-k-pop-wordt-uit-herhalingen-van-de-slimste-mens-geknipt~acb33f1e/?fbclid=IwAR1ZBTJLII6uz-DV4gdz0WbxGuAiqGQagEZz6EeCARw-qhx4fZ1LRN4K2YI

Censuur of de bevolking waarschuwen voor niet-geverifieerde informatie?

• censuur
  • nodig want niet-geverifieerde informatie
  • anders (zo ja: wat?)

0 stemmers

Ik koop die voorverpakte groenten omdat ik gewoon geen zin heb om alles te snijden en zo kan ik een heel zakje in 1x gebruiken ipv dat ik nog wat overhoud en niet weet wat ik ermee moet.
Ik koop bijvoorbeeld mozzarella ook geraspt ipv een mozzarella te kopen en zelf te raspen terwijl dat goedkoper is, heb daar gewoon geen zin in.

1 like

Mijn anders is per ongeluk gestemd terwijl ik nu even geen tijd heb om het artikel te lezen :sweat_smile:

Ik zou dan iets kiezen dat nu in het zicht ligt, dus dan wordt het denk ik afstandsbediening, rolmaat, kat of dekentje :woman_shrugging:t4:

1 like

Ja, en er zitten vaak allemaal groenten bij elkaar met allemaal verschillende baktijden waardoor het snel een zompig geheel wordt. Plus effectief zit er vaak veel te veel ui/ prei etc in.

Vind alleen sommigen wel oké (Appie heeft er eentje met champignons en cavolo Nero bijv die wel prima was).

O, en ik koop wel graag de voorgesneden pompoenblokjes, want heb echt niet altijd zin om een hele pompoen te tillen en slachten.

13 likes

In dit geval was het gewoon waar wat deze persoon zei.

2 likes