Je moet jezelf verkiesbaar stellen, ook als je al president bent.
Dan hoop ik echt dat AOC bij de volgende verkiezingen een grote aanhang heeft en zich verkiesbaar stelt Met Bernie die helpt achter de schermen want hij was al oud maar over 4 jaar is hij echt te oud
Volgens mij is het wel vrij ongebruikelijk om je verkiesbaar te stellen als de huidige president van jou partij ook weer kandidaat is. Er waren nu volgens mij ook geen andere Republikeinen die het tegen Trump wilden opnemen.
Geloven jullie dat de Men in Black echt bestaan/bestaan hebben?
- Ja
- Sommige verhalen geloof ik wel
- Nee
- Ik heb altijd in Will Smith geloofd
- Wie?
0 stemmers
Men in Black (films) zijn mijn favo films denk ik wel.
āāIt always seems to rain when Iām sadāā
āāIt rains because youāre sadāā
Biden heeft al aangegeven maar ƩƩn termijn ter willen regeren. Dat is het plan dat dan automatisch zijn vicepresident Kamala Harris kandidaat wordt.
Gisteren bij Op1 hadden ze het er ook over dat het dan niet eens onwaarschijnlijk is dat biden in zijn termijn aftreed en Harris dan het overneemt voor er weer verkiezing komen.
Vrouwelijke zwarte president! (Jamaica India)
Edit: jemig excuses voor mijn warrige taal en spelfouten. De hoofdpijn regeert
De nostalgie
En nu heb ik zin in roze koeken.
Was jij je handen nog net zoveel/goed als aan het begin van Corona?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Draag jij (vrijwel) elke dag mascara? In een leven zonder thuiswerken.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hebben jouw ouders een rijk sociaal leven?
- Ja
- Nee
- Een van de twee wel
- Niet van toepassing
0 stemmers
Als je moet kiezen
- Plantaardige melk
- Gewone melk
0 stemmers
Mijn vriend en ik zijn even lang en dat vind ik helemaal prima. Ik vind het fijn om niet omhoog te hoeven kijken tijdens het zoenen: geen pijn in de nek
AOC heeft toch al gezegd dat ze volgende verkiezingen nog niet mee gaat doen, volgens mij pas over acht jaar. Volgens mij is nu het beste scenario dat Biden dood gaat en zijn Vice President het over neemt.
Mijn ouders hebben altijd een hekel gehad tov elkaar en nu nog steeds.
Ik pak ze niet op (maar durf ik wel), laat ze gewoon zitten.
Ik was eigenlijk alleen mijn handen als ik buiten ben geweest (wat eens in de 3/4 dagen is ivm thuiswerken), als ik naar de wc ben geweest (om het half uur want drink thee en moet daar meteen van plassen) of als ik ga eten. In het begin waste ik echt 200 keer mijn handen maar nu denk ik ja ik kom nergens mee in contactā¦
Same, vooral havermelk. Alsof je nat karton drinktš¤¢
En als je het nou half half mengt? Dan gebruik je minder melk per dag/week maar misschien is de smaak dan wel oke?
Ik denk dat rijstmelk de enige melk is die ik los ook wel lekker vind - maar smaakt wel totaal anders dan gewone melk
de speech van biden is uitgesteld naar 4.00 NLse tijd!!! ik hooop zo omdat omdat om 3.00 duidelijk wordt dat er gecalled wordt en dat dit de overwinningsspeech wordt
oeeeps verkeerde topic
Ik durf dit eigenlijk niet zo goed. Ben nog niet zo lang pescotarier (eet wel weinig vis rn hopelijk over een tijd helemaal vega) en ben bang dat als ik een keer weer vlees eet dat ik het dan steeds vaker ga doen. Vraag me af hoe anderen hierover denken. Ik mis bijvoorbeeld biefstuk, carpaccio, stoofvlees en grillworst (met kaas!), waar niet echt goede vega alternatieven voor zijn.
Ik vind het best raar dat veel mensen over Biden spreken van āals hij dood gaat binnen zān termijnā etc. OkĆ© hij is niet de jongste meer maar hij is 77, mag toch hopen dat hij nog minstens een jaartje of 10 mee gaat. Vind het overigens wel bijzonder dat je op die leeftijd nog zoān zware taak aangaat, ik was allang achter de geraniums gaan zitten Trump is overigens maar 3 jaar jonger.
Dat is toch juist helemaal niet vanzelfsprekend, als ik google wordt de gemiddelde amerikaanse man 78.5 en de gemiddelde Nederlandse man 76.
87 worden is echt wel bijzonder, laat staan 87 worden en daarbij lichamelijk en geestelijk zo gezond blijven dat je zoān zware baan goed uit kunt voeren.
Hetzelfde geldt inderdaad voor Trump en veel van de andere kandidaten, ik vind het ook vreemd dat er daarom zoān voorkeur is voor oudere kandidaten.