De vader van een klasgenootje werkte bij Mars en Jim had net na/tijdens Idols ook een deal met Mars en toen kwam zij op school met staaaaaaapels kaarten en posters van Jim. Heel groep 8 zat zo en dat meisje is de rest van het jaar het populairste kind van school geweest.
Ik heb altijd een soort omgekeerde gaydar gehad denk ik.
Al mijn fave boyband leden bleken uiteindelijk altijd ‘The gay one’, en daarnaast was Ricky Martin m’n grootste liefde.
De enige echte Ronaldo
Ik had alleen maar posters van de Spice Girls
Ik ben met terugwerkende kracht jaloers
Ik kwam alleen op school met zo’n stoffen armbandje met zijn naam erop dat ik op een marktje had gekocht. Was ik zooo trots op en liet hem aan iedereen zien, maar ik werd er alleen maar om uitgelachen
Haha wauw Senna! Zie je ook niet vaak dat meiden posters van hem hebben
Ik vind het lastig, maar ik denk dat ik de acteur en het personage los van elkaar zie. Daardoor vind ik dus ook dat een transpersoon evenveel kans moet maken om een niet-trans rol te spelen als elke andere acteur. Hetzelfde voor gehandicapte acteurs (al is dat niet in elke rol mogelijk). Al snap ik ook dat we waarschijnlijk als maatschappij nog niet op dat punt zijn, dus ik kan me er ook wel in vinden dat deze rollen wel door (bij gebrek aan beter woord) ervaringsdeskundigen gespeeld moeten worden
Deze knock-off haalt het echt niet bij Jim
hoor
ik vind op hem deze foto zo erg lijken op die jongen uit the order! (nouja die jongen lijkt op leo)
@Eddie hahahaha ik moest hardop lachen om Peter André in je collage
Ik doe er vaak spijkerbroeken in omdat die wel een beetje krimpen en dat juist chiller is. En basis topjes en shirtjes ook. Mooie shirts, jurkjes etc niet
Edit: en ik doe ze op kastdroog
De enige op mijn droger is een timer dus ik zet m gewoon aan op een uur ofzo, soms langer, soms korter. Wat heeft een koude stand op een droger eigenlijk voor zin? Met koude lucht duurt het toch veel langer voor het droog is
Ik was tot m’n 7e ofzo OBSESSED door Fucking schaatsen.
Intens verliefd op Rintje Ritsma, ik schaam me er nog steeds voor. Valt niet goed te praten ook.
Ik heb gehuild toen Rintje een keer viel en het ijs moest worden afgezet met DRANGHEKKEN om het weer te kunnen maken, heeft echt indruk op me gemaakt destijds
Ik heb één keer kleding in de droger gedaan omdat ik haast had en de schone was mee moest nemen. Alles was gekrompen. Sindsdien doe ik dat dus nooit meer
Mijn VIJAND was een Nederlander die zich toen Belg liet maken omdat ie niet gekwalificeerd was voor de Nederlandse ploeg en toen won ie Gvd goud voor dat kut België.
6 jarige ik was WOEST
Weet helaas zijn naam niet meer, maar heb nog een hele boze tekening gemaakt en aan m’n moeder gegeven om aan hem te sturen, samen met m’n liefdestekeningen voor Rintje hahaha sad
BART VELDKAMP
Weet hij dat de microfoonstandaard verstelbaar is?
OMG IDD
FUCK BART VELDKAMP
Haha oh wat leuk!! Helaas niet gelukt dan, als eerste vrouw in de F1
Ja Berger inderdaad! Hij wilde ook eigenlijk niet de race starten sowieso omdat Roland Ratzenberger (idd, de onbekendere) was overleden tijdens de kwalificatie. En dan was er ook nog Comás, die na de crash als een gek op het parcours bleef rijden omdat hij naar Senna toe wilde aangezien Senna zijn leven had gered tijdens een eerdere race.
Er is toen idd bijna niemand van de F1 naar de begrafenis van Ratzenberger gegaan omdat die tegelijkertijd met de begrafenis van Senna was, maar de hoogste baas van de F1 wel! Juist om die reden.
Zo einde trivia haha. Ik heb dit toevallig laatst allemaal weer eens opgezocht en gekeken omdat er eindelijk weer een race was op Imola.