Stel je persoonlijke vraag #21

ik vind op hem deze foto zo erg lijken op die jongen uit the order! (nouja die jongen lijkt op leo)

jongen uit the order

@Eddie hahahaha ik moest hardop lachen om Peter André in je collage

1 like

Ik doe er vaak spijkerbroeken in omdat die wel een beetje krimpen en dat juist chiller is. En basis topjes en shirtjes ook. Mooie shirts, jurkjes etc niet

Edit: en ik doe ze op kastdroog

1 like

De enige op mijn droger is een timer dus ik zet m gewoon aan op een uur ofzo, soms langer, soms korter. Wat heeft een koude stand op een droger eigenlijk voor zin? Met koude lucht duurt het toch veel langer voor het droog is

1 like

Ik was tot m’n 7e ofzo OBSESSED door Fucking schaatsen.

Intens verliefd op Rintje Ritsma, ik schaam me er nog steeds voor. Valt niet goed te praten ook.

21 likes

Ja dat waren nog eens tijden!

10 likes

Ik heb gehuild toen Rintje een keer viel en het ijs moest worden afgezet met DRANGHEKKEN om het weer te kunnen maken, heeft echt indruk op me gemaakt destijds :joy:

9 likes

Ik heb één keer kleding in de droger gedaan omdat ik haast had en de schone was mee moest nemen. Alles was gekrompen. Sindsdien doe ik dat dus nooit meer :grimacing:

Mijn VIJAND was een Nederlander die zich toen Belg liet maken omdat ie niet gekwalificeerd was voor de Nederlandse ploeg en toen won ie Gvd goud voor dat kut België.

6 jarige ik was WOEST
Weet helaas zijn naam niet meer, maar heb nog een hele boze tekening gemaakt en aan m’n moeder gegeven om aan hem te sturen, samen met m’n liefdestekeningen voor Rintje hahaha sad

13 likes

BART VELDKAMP

15 likes

Weet hij dat de microfoonstandaard verstelbaar is?

71 likes

OMG IDD

FUCK BART VELDKAMP

4 likes

Haha oh wat leuk!! Helaas niet gelukt dan, als eerste vrouw in de F1 :joy:

Ja Berger inderdaad! Hij wilde ook eigenlijk niet de race starten sowieso omdat Roland Ratzenberger (idd, de onbekendere) was overleden tijdens de kwalificatie. En dan was er ook nog Comás, die na de crash als een gek op het parcours bleef rijden omdat hij naar Senna toe wilde aangezien Senna zijn leven had gered tijdens een eerdere race.

Er is toen idd bijna niemand van de F1 naar de begrafenis van Ratzenberger gegaan omdat die tegelijkertijd met de begrafenis van Senna was, maar de hoogste baas van de F1 wel! Juist om die reden.

Zo einde trivia haha. Ik heb dit toevallig laatst allemaal weer eens opgezocht en gekeken omdat er eindelijk weer een race was op Imola.

1 like

Zat hij bij ranking with the stars en rijdt ie weleens een scheve schaats?

6 likes

Niemand kon opboksen tegen De Beer Uit Lemmer :heart_eyes::fire:

1 like

Ik weet ook nog wel dat mijn iets oudere buurmeisjes op een gegeven moment echte ruzie hadden om één backstreetboy en met wie van hen hij zou trouwen (sorry weet niet meer welke) en dat ik alleen maar dacht; ‘Huh denken zij echt dat dit ooit gaat gebeuren?’ Ik snapte er echt helemaal niets van.

8 likes

Hahahaha ja ik was ook echt dat kind dat dit altijd véél te serieus nam en dan dat soort opmerkingen ging maken. Altijd al een killjoy geweest

1 like

Yessss, Zac was echt mijn eerste echte crush, mn hele deur hing vol met zijn hoofd

Samenvatting

En na de HSM gekte was Charlie St. Cloud jaren mijn favo film :joy:

3 likes

Mijn ouders waren normaal nooit antivax maar de corona vaccinatie willen ze dan weer niet. Ze zijn corona helemaal zat maar willen niet meewerken om het weg te krijgen :clown_face:

5 likes

Ik heb altijd dat als ik heftige maagpijn (bijvoorbeeld) heb, nadat die verdwenen is, een soort opgelucht gevoel op die plek. Moeilijk uit te leggen, maar ik zal zeker niet de enige zijn met dit gevoel. Wie herkent dit?

• Ik herken dit
  • Geen idee waar je het over hebt

0 stemmers