Nah sorry, dan kijk ik wel voor Tom Hanks
Wow dat is wel een eh acquired taste als je die het aantrekkelijkste vindt in de hele film haha
Klopt!
Een manager doet dat -
zij is overigens wel goed in een treffende onderwerp-regel bedenken, bij een inhoudelijke mail.
Heel kort het onderwerp, en daarna: (vraag/actie) en soms zelfs ook nog op welke termijn (of spoed). Ik deed in mijn eerste maanden nog standaard wel: “vraag” of hele generieke omschrijvingen
Hahahaha nou aantrekkelijk gaat me ook te ver. Lijkt me meer een gezellige vent
Alledrie een gevalletje NMSMJVPE
Zo jong, je hebt de afkorting dusdanig verpest dat ie niet eens linkt naar het FF lexicon.
Schaam je
Edit: na een Google zoekopdracht op Brad pitt plaatjes, kom ik erachter dat zn vriendin 27 is :o
Ik vind Leo trouwens een beetje dezelfde kant op gaan als Jack Nickelson, die heeft zn beste dagen qua looks allang gehad.
Hahah ik ben ook aan t googlen. Ze is getrouwd met Roland Mary, die is 68. Is Brad Pitt nog wel aan de jonge kant.
Had je vroeger een zandbak in de tuin?
- Ja
- Nee
- We hadden geen tuin
0 stemmers
De bekende oude blauwe schelp, ene helft was een zandbak en de andere helft was het zwembadje!
Er was een zandbak bij school maar het was verboden daarin te gaan omdat alle katten uit de buurt die als kattenbak gebruikten
Ik kwam vroegah een keer heel trots thuis met iets in mijn handen. Mama ‘wat heb jij daar’. Ik ‘een dode muis uit de zandbak van school’
Aub
Ik moet nu eraan denken dat ik een hele wall in mijn kamer vol had hangen met posters van Cristiano Ronaldo en ernaast heel droog een postertje van Ali B.
Haha ah geweldig was het. Ik zou er nu stiekem nog wel een willen ophangen maar dat krijg ik vast niet voor elkaar
Toen we te oud werden, zette ik mijn konijntje er altijd in om te graven. Als ik een tuin krijg en konijntjes adopteer gaat er ook een zandbak komen voor ze
Ik dacht vroeger ook echt dat ik na heeeeeel lang graven (in mijn hoofd een paar dagen) zo door een tunnel naar Australië kon kruipen. Nooit geprobeerd want daar had ik geen geduld voor maar ik dacht wel dat dat gewoon mogelijk was als je wel geduld had haha zo leuk hoe onbevangen je als kind over dingen denkt.
Mijn kat denkt volgens mij nog steeds dat hij door de kattenbak heen een tunnel naar Australië kan graven
Brad was zooo knap in Interview with the Vampire