Stel je persoonlijke vraag #21

:heart_eyes::heart_eyes:

Had je vroeger een zandbak in de tuin?

• Ja
  • Nee
  • We hadden geen tuin

0 stemmers

De bekende oude blauwe schelp, ene helft was een zandbak en de andere helft was het zwembadje!

18 likes

Er was een zandbak bij school maar het was verboden daarin te gaan omdat alle katten uit de buurt die als kattenbak gebruikten :nauseated_face:

2 likes

Ik kwam vroegah een keer heel trots thuis met iets in mijn handen. Mama ‘wat heb jij daar’. Ik ‘een dode muis uit de zandbak van school’

Aub :joy:

18 likes

Ik moet nu eraan denken dat ik een hele wall in mijn kamer vol had hangen met posters van Cristiano Ronaldo en ernaast heel droog een postertje van Ali B.

18 likes

Haha ah geweldig was het. Ik zou er nu stiekem nog wel een willen ophangen maar dat krijg ik vast niet voor elkaar

1 like

Toen we te oud werden, zette ik mijn konijntje er altijd in om te graven. Als ik een tuin krijg en konijntjes adopteer gaat er ook een zandbak komen voor ze :heart_eyes:

Ik dacht vroeger ook echt dat ik na heeeeeel lang graven (in mijn hoofd een paar dagen) zo door een tunnel naar Australië kon kruipen. Nooit geprobeerd want daar had ik geen geduld voor maar ik dacht wel dat dat gewoon mogelijk was als je wel geduld had haha zo leuk hoe onbevangen je als kind over dingen denkt.

17 likes

Mijn kat denkt volgens mij nog steeds dat hij door de kattenbak heen een tunnel naar Australië kan graven

40 likes

Brad was zooo knap in Interview with the Vampire :heart_eyes:

6 likes

De slaapkamer van 12-jarige Bubbless hing alleen maar vol met deze hoor

58 likes

De vader van een klasgenootje werkte bij Mars en Jim had net na/tijdens Idols ook een deal met Mars en toen kwam zij op school met staaaaaaapels kaarten en posters van Jim. Heel groep 8 zat zo :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: en dat meisje is de rest van het jaar het populairste kind van school geweest.

21 likes

Ik heb altijd een soort omgekeerde gaydar gehad denk ik.

Al mijn fave boyband leden bleken uiteindelijk altijd ‘The gay one’, en daarnaast was Ricky Martin m’n grootste liefde.

12 likes

De enige echte Ronaldo

Ik had alleen maar posters van de Spice Girls :joy:

1 like

Ik ben met terugwerkende kracht jaloers :scream:

Ik kwam alleen op school met zo’n stoffen armbandje met zijn naam erop dat ik op een marktje had gekocht. Was ik zooo trots op en liet hem aan iedereen zien, maar ik werd er alleen maar om uitgelachen :pensive:

4 likes

Haha wauw Senna! Zie je ook niet vaak dat meiden posters van hem hebben

1 like

12 likes

Ik vind het lastig, maar ik denk dat ik de acteur en het personage los van elkaar zie. Daardoor vind ik dus ook dat een transpersoon evenveel kans moet maken om een niet-trans rol te spelen als elke andere acteur. Hetzelfde voor gehandicapte acteurs (al is dat niet in elke rol mogelijk). Al snap ik ook dat we waarschijnlijk als maatschappij nog niet op dat punt zijn, dus ik kan me er ook wel in vinden dat deze rollen wel door (bij gebrek aan beter woord) ervaringsdeskundigen gespeeld moeten worden

2 likes

Deze knock-off haalt het echt niet bij :heart: Jim :heart: hoor

1 like