Stel je persoonlijke vraag #21

Hahah ik was alleen maar obsessed met de spicegirls en dierenposters. Geen halfnaakte tienerboys in mijn kamer :tipping_hand_woman:

2 likes

Yessss, Zac was echt mijn eerste echte crush, mn hele deur hing vol met zijn hoofd

Samenvatting

En na de HSM gekte was Charlie St. Cloud jaren mijn favo film :joy:

3 likes

Mijn ouders waren normaal nooit antivax maar de corona vaccinatie willen ze dan weer niet. Ze zijn corona helemaal zat maar willen niet meewerken om het weg te krijgen :clown_face:

5 likes

Ik heb altijd dat als ik heftige maagpijn (bijvoorbeeld) heb, nadat die verdwenen is, een soort opgelucht gevoel op die plek. Moeilijk uit te leggen, maar ik zal zeker niet de enige zijn met dit gevoel. Wie herkent dit?

• Ik herken dit
  • Geen idee waar je het over hebt

0 stemmers

Ben je mijn zus?*

Ik heb ook alle vaccinaties vroeger gewoon gehad, daar dachten ze niet eens over na. Nu zijn ze ineens kritisch en sceptisch.

*Nee dat kan niet want dat is ook een coronagekkie

Ik was alto, dus ik had deze poster op m’n kamer. Wie kent hem nog? Uiteraard van de ultieme cadeauwinkel Expo!

61G-bEV890L.AC_UL320_SR228,320

48 likes

Mijn eerste crush. Als ik hem nu zie denk ik oeii. Daarna Jim indd en daarna alleen nog maar mannen met donker lang haar. (en blauw ogen) wouter van elise :drooling_face:

11 likes

Ik heb juist eerder een beurs gevoel op die plaatsen, alsof ik een blauwe plek heb. Het is dan niet meer pijnlijk maar je kunt nog voelen waar de pijn zat en is nog gevoelig.

1 like

Ik zou willen dat ik broers/zussen had die corona serieus namen, mijn broers zien de ernst er niet van in :woozy_face: Soms vraag ik me echt af hoe ik de enige ben die anders over dingen denkt, zo is ook iedereen zwarte piet aanhanger en ik als enige niet

1 like

Herkenbaar, soms vraag ik me ook af hoe ik de enige normale ben.

Ja ik vind hem er nu ook niet meer uitzien. Maar op je eerste foto vind ik dat leo er weer veel slechter uitziet dan hij er doorgaans in zn oude films uitzag. Hij ziet er daaruit als de junk die hij speelde in the basketball diaries. Johnny heb ik nooit wat gevonden, zo’n vago met creepy killer eyes.

1 like

Ik was gisteren aan het bedenken hoe de eerste avond gaat zijn dat alle kroegen weer open mogen, en iedereen dronken en knuffelend en dansend door de straten rolt. Ik moest er bijna van huilen, zoveel zin heb ik hierin.

17 likes

Qua uiterlijk totaaaal niet. Ik geef meer om de “aura”/uitstraling (hoe noem je het?) dan het uiterlijk zelf. Zolang het een man is, ben ik blij.

Het spijt me, maar dit is voor mij toch écht een broodje. :joy:

13 likes

Gewoon brood. Ik vind boterham echt een vreselijk woord haha. Als ik dit eet zeg ik gewoon ik eet brood.

9 likes

Bammetje

:cry:

5 likes

Een sneetje brood.

6 likes

Als je je slaapkamer (oid) opruimt, werk je dan…

• Per categorie
  • Van links naar rechts (of andersom)
  • Ik hoef nooit op te ruimen
  • Anders

0 stemmers

Ik moet wel opruimen maar ik doe het niet. Love mijn georganiseerde chaos.

Ik denk dat ik wel een type had als in een ideaalbeeld (vooral qua innerlijk), maar ik vaak uiteindelijk voor hele uiteenlopende types ging waarvan ik eigenlijk van te voren al wist dat dit niet de beste match ging worden

1 like