Ik ben zo bang voor horror films, echt erg gewoon want sommige vinden mijn werk horror en daar voel ik niets van angst bij.
Oeh
Heb je (voorzover dit niet privacygevoelig is/je het mag zeggen) ooit iets freakies gezien aan een lijk? Gassen die er nog inzitten waardoor het leek te bewegen? Of dat je een deur niet goed dichtdoet en het lijk ergens anders is dan je dacht?
(Sorry Love me horror en net the autopsy of Jane doe weer eens gezien lol)
Jaa! Ik was zooo bang na The Conjuring en Annabelle
Ja dat die ineens achter je staat en helemaal niet dood blijkt te zijn ofzo
Ik heb eens tijdens mijn nachtdienst een horrorfilm gekeken over iemand met jouw beroep in een nachtdienst. Echt slecht idee.
Tijdens de film vind ik het vaak wel spannend, vooral als er schrikmomenten in zitten. Maar zodra de film afgelopen is heeft het echt geen invloed meer op me.
Horror werk van geez Inc beestjes
Ik werk ook wel eens in het veroersteam dus dan kom je bij de mensen thuis die net zijn overleden. Dan komt er soms nog wel eens een zuchtje lucht uit iemand, dan schrik je de eerste keren ook best wel.
Enja het stukje vindingen die zijn gewoon soms horror, dan zit er alle soorten insecten in iemand waardoor opeens een oor, neus of mond beweegt. Neet heel prettig haha
Ohh en ik heb wel een keer gehad dat een collega de overledenen al had terug gezet in de koeling, dus ik open de deur en mijn “lichaam” is gewoon weg was wel even zo’n schrik moment van wtf en nu…
Het is meer dan een jaar geleden dat ik de film Hereditary heb gezien, en een keer in de zoveel tijd heb ik nog steeds dat ik er niet van kan slapen Mijn broertje had hem gezien en wou hem graag nog een keer met mij kijken, maar ik vroeg aan hem of er geesten en dat soort dingen in voorkwamen want dat vind ik dus doodeng, en mijn broertje zei nee
Ik vind een normale spannende serie al te eng, teer zieltje. Ik denk teveel inlevingsvermogen betrek het dan teveel op mezelf. Ik vind het ook lastig om te begrijpen waarom mensen voor de lol en hun ontspanning enge dingen gaan kijken.
Ze staan echt lijnrecht tegenover elkaar qua economische zaken en hun vluchtelingenbeleid bv vind ik ook niet humaan. Amper oog voor de klimaatveranderingen.
Nou je hoort het: elke stem op VVD minder is al goed in mijn ogen:raised_hands:t4:
Ik vind het insta account motiemeter trouwens een fijne om te zien hoe partijen over bepaalde zaken denken/hoe ze stemmen.
Wat is een
vinding?
Ik vond hereditary ook vooral disturbing. Was me echt volledig rot geschrokken van die scène in de auto, terwijl dat helemaal niet supernatural elementen had.
Wat is de fun daarvan dan?
Samenvatting
Sorry een lijkvinding, iemand die buiten/binnen is gevonden en waardoor meestal het lichaam al instaat van ontbinding is. Heeft al geruime tijd “gelegen”.
The Possession of Hannah Grace
Helemaal opgezocht tussen alle enge plaatjes op netflix
KLAROLINE Delena/Stelena boeide me dan weer minder haha (maar toch Damon).
Omg haha ik dacht dat dit zo’n superoud nergens te koop ding was dat alleen in mijn ouderlijk huis bestond
Ik mis deze nog regelmatig sinds ik op mezelf woon. Zo chill om tijdens het koken al het gft afval in te verzamelen en dan tijdens het opruimen alleen dit ding omkiepen boven de groene container en klaar.
Nou bol.com is je vriend!!! Ik kwam deze ook per toeval tegen en dacht huuuuuh mijn ouders hebben zo’n ding. Nooit geweten dat het ook echt aardappelschilbox heet
Met welke hand breng jij meestal je mascara aan?
- Met links
- Met rechts
- Mijn linkeroog met links, mijn rechteroog met rechts
- Mijn linkeroog met rechts, mijn rechteroog met links
- Ik draag geen mascara
0 stemmers
Welke dag is jouw lievelingsdag?
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag