Nike Air Max 90
- Ja, staat leuk!
- Nee, staat lelijk
- Mwah, die tijd is eigenlijk een beetje geweest.
0 stemmers
Nike Air Max 90
0 stemmers
Gewoon een klassieker toch
Ik vind aan vrijdag zo fijn dat je dan het hele weekend nog voor je hebt. De vrijdag voelt als werkdag toch altijd wat minder intensief en iedereen is in een goede bui
In Nederland en dat zegt genoeg
Ben je niet trots op onze geschiedenis dan?
Tuurlijk! Is immaterieel cultureel erfgoed
Ja ik weet dit nog van vorig jaar! Heb nu thuis ook vaak een longaleeve eronder aan, zeker als het van die wij de mouwen heeft. Komt allemaal koude lucht in. En sowieso altijd al een hemd. Kan me echt niet voorstellen dat ik een trui zonder iets zoals hemd of shirt aan zou doen. Naakt!
Niet echt horror maar ik heb nog jaren nachtmerries gehad na het kijken van Twin Peaks, Bob die ineens overal opdook. Echt slapeloze nachten met alle lichten aan.
Ik vind de Air Max 90 wel mooi, maar ik heb twee keer gehad dat de zool heel snel spleet en kapot ging. Dat probleem heb ik met de air Max 1 nooit.
Ik ben het bangst om
0 stemmers
Ben ik de enige die bij elke kuchje of bij elke droge keel bang is dat ze corona heeft en dan bijna niet meer naar buiten durft uit angst om anderen te besmetten?
0 stemmers
Ik heb me gisteren dus laten testen omdat ik hoofdpijn heb gehad en een droge keel. Ik ben constant bang dat ik zo iemand ben die bijna geen klachten heeft en dan per abuis iedereen in de omgeving besmet.
Eerst was ik banger om anderen te besmetten omdat ik dacht dat het voor mij toch niet zo vervelend zou zijn gezien ik jong en gezond ben, maar nu met die lange termijngevolgen zoals verlies van reuk en smaak vind ik het toch minder prettig. Mijn familie zijn allemaal juist coronagekkies geworden die de ernst er niet van inzien dus ik ben nu minder bang om hen te besmetten gezien ze de regels zelf ook niet zo goed opvolgen.
Bij vlagen ben ik uiteraard bang zelf Corona te krijgen, als je verhalen leest over jonge mensen zonder onderliggende gezondheidsproblemen die heul (lang) ziek zijn.
In mijn geval ben ik gewoon vooral bang om mijn moeder te besmetten. Die heeft een paar risicofactoren, en dus vrees ik het meest voor haar. Ik houd me oprecht aan alle regels, maar mijn moeder heeft een tijdje geleden besloten dat ze me weer wil gaan knuffelen en dat levert enorm ongemakkelijke situaties op.
Soms ga ik random aan dingen ruiken om te kijken of alles nog werkt, omdat ik bang ben m’n reuk/smaak te verliezen
Ja, is echt mijn grootste nachtmerrie. Las ook dat bij sommige mensen het zelfs zo was dat ze na terugkeer van hun reuk toch verschil merkte in smaak. Dat ze sommige producten ineens niet meer lekker vonden.
Hahaha same . Horror film met een menselijke moordenaar meh. Horror film met geesten KAPOT ENG.
Hahah ja dit. Ik heb al meerdere keren aan m’n oksels geroken om te kijken of ik nog wel kan ruiken. Kan gelijk checken of ik niet stink. Multitasken
Enige voordeel zou zijn als je dan ineens aan afkeer hebt tegen frituur en chips
Dit roep ik ook altijd. True crime stories of films met enge psychos doen me niks. Slaap er geen nacht minder om. Maar ren als ik alleen thuis ben nog steeds snel door de gang naar bed ‘s nachts omdat de beelden van The Conjuring na drie jaar nog op m’n netvlies gebrand staan.
Heb jij nog herinneringen aan jouw oppas(en) en/of au-pair die je had vroeger?
Edit: ik bedoel een vaste oppas. Niet iemand die eens per maand een paar uur kwam oppasen, dan is het n.v.t.
0 stemmers
Ik weet vooral dat toen ik nog heel jong was we een hele strenge grijze trut hadden. Ze was zo niet leuk, en hoe jong ik nog was, ik kan me dat nog zo goed herinneren. Dat ik geen hapje mocht van mn zus boterham met hagelslag, dat ik niet uit bed mocht, dat ik niet het hofje uit mocht. Jezus hoezo hadden mn ouders daar ooit voor gekozen. Ze kon beter lerares in een kostschool zijn. Iel.