Stel je persoonlijke vraag #22

Zag op Youtube De Spooktocht van ene Govert Zweep. Hij gaat samen met paranormaal onderzoekers bij mensen langs die last hebben van geesten. Vind dit onderwerp altijd heel interessant. Alleen is het zo lastig te geloven of het nou echt is of een groot toneelstuk (niet alleen deze serie maar bijvoorbeeld ook Ghost Adventures etc)

Ben jij paranormaal begaafd?

  • Ja, ik ben paranormaal begaafd
  • Als kind wel, maar nu niet meer
  • Ik ken iemand die paranormaal begaafd is
  • Ik ben niet paranormaal begaafd
  • Ik geloof hier niet in
  • Ik weet het niet
  • Anders

0 stemmers

Wij hebben de regel dat als zijn haar onder zijn shirtmouw vandaan komt dat het dan tijd is om te knippen. :joy: Gladgeschoren zou ik echt een raar gezicht vinden denk ik.

2 likes

Ik geloof niet in het paranormaal begaafde volwassenen haha.

1 like

Hahaha lol, ja mijne heeft het ook nooit helemaal glad dus ik denk dat hij het trimt? Iig er zit iets. Maar dat beschouw ik als geschoren. Hij zei dat hij het zo vies vond omdat hij wel eens natte harige oksels in zn gezicht had gekregen tijdens het sporten. Ew, ok fair enough.

Hahahahahah wat? Iemand anders’ okselhaar of zijn eigen okselhaar?

Nee iemand anders zn! (Basketball) laat ze dan ook een t shirt aandoen ipv zo’n hemd.

GrotesqueRemoteHagfish-max-1mb

7 likes

Hahaa ja echt nasty. Ik denk wel dat je in een teamsport heus wel weet dat iedereen zweet en daar geen probleem mee hebt maar zon plakkerige harige oksel.

Heb je wel eens jouw schaamhaar volledig laten staan?

  • Nee nooit
  • Ja regelmatig
  • Ja doe ik altijd
  • Een enkele keer
  • Anders nl

0 stemmers

Ik kreeg zo laat schaamhaar, en dat vond ik echt erg (?!) Toen schoor iedereen al. Ik heb het dit jaar geprobeerd en het ziet er bij mij niet uit. Ik lijk wel een man die op bepaalde plekken geen baardgroei heeft en dan ineens wel. En mn schaamhaar is stijl en dat vind ik ook er niet mooi uitzien.

1 like

Nee maar ik vind het gewoon niet chill en kriebelen en nmsvpe.

4 likes

Ik vond het tijdens douchen met mn volleybalteam wel erg. WAAROM HAD IK NOG GEEN SCHAAMHAAR. Ik kan me daar nou niks meer bij voorstellen. Oja e toen ware we 13 ofzo en scheerden zij het nog niet. Eind 15 kreeg ik dan eindelijk het schaamhaar waar ik zo op had gewacht hahahah.

Echt volledig laten staan niet. Maar heb wel vaker gehad dat ik echt te lui was om te scheren dus het groeide goed door, maar dan was m’n luiheid over voordat het op volledige lengte kon komen denk ik

4 likes

Als jij een wereldberoemd persoon zou zijn, zou je dan te maken krijgen met een schandaal?

  • 100% zeker weten
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Ik weet zeker van niet
  • Ik weet het niet
  • Anders

0 stemmers

Kies je borsthaar

Kies je baard

Oh geen borsthaar vind ik echt geen voordeel, ik vind haar juist lekker.

Borsthaar?

  • Ja graag
  • Nee zo glad als een aal
  • Getrimd

0 stemmers

1 like

Kies je tattoo’s

Ik kon die onderste twee niet laten :joy:

1 like

Mijn vriend is net een beer en ik vind het heerlijk.

Qua bekende mensen heb ik eens in een livechat met JK Rowling een vraag gesteld die uitgebreid door haar werd beantwoord. Wat voelde ik me toen speciaal

3 likes

Ugh die jongens die mega behaard zijn en daar super onzeker over zijn en denken dat scheren de oplossing is. Voelde echt alsof ik seks had met een rol schuurpapier :sob::sob:

Ik vond het echt heel sneu, want 1 van die jongens was ook zo onzeker dat hij z’n gezicht vaak 2 keer per dag scheerde

Elke woensdagmiddag pannenkoeken! En mijn moeder die dan Elsje Fiederelsje zong. Vind daardoor pannenkoeken ook geen avondeten.

Op woensdagmiddag mochten we ook een snoepje uit de snoeptrommel.
Op zaterdagavond chips uit een mandje bij Oppassen!
Later op zaterdagavond als we pizza of patat aten dat voor de tv opeten, met een soort bank als tafel. Oja pizza ging altijd op een pistoletje.
Zondag naar het bos en daarna popcorn eten.
Later op zondagochtend een gevulde koek.
Op maandag vaak avg en dinsdag iets van pasta.

Echt alle tradities hebben met eten te maken :’)

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #22 (Deel 3).