Doe ik eigenlijk alleen in Amerika doggy bags mee nemen. Hier krijg ik mijn eten vrijwel altijd op
Eigenlijk alleen bij bepaalde Aziatische restaurants. Bestellen ook altijd teveel. Daar pakken ze het vaak al in voordat je het vraagt.
Stel er was een pandemie toen jij op de middelbare school zat. Hoe gemotiveerd was jij dan om thuis je opdrachten te maken.
- Helemaal niet, ik zou het zien als een grote vakantie.
- Ik had thuis heel ijverig mn bes gedaan en ik was bij elke zoom meeting als eerste aanwezig.
- Ik had in het begin wel mn best gedaan maar na een aantal weken was ik mn motivatie kwijt geraakt.
- Ik was wel elke zoom meeting aanwezig geweest maar mn opdrachten had ik niet gemaakt. Net zoals ik mn huiswerk normaal ook niet maakte
0 stemmers
Wel een beetje afhankelijk van wanneer in mijn middelbare schooltijd, want in de loop der jaren werd ik wel ietsje minder goody two shoes.
Ik was fervent spijbelaar en luie donder, maar zou wel
aanwezig zijn bij elke zoommeeting omdat ik er vanuit zou gaan dat mijn ouders ook thuis zouden werken en die waren echt mega streng.
Ik had elke x aan het begin van het jaar er zin en en dat zwakte heel snel af hahaha. Ik denk dat ik toen dat zoomen net nieuw was het wel interressant had gevonden maar op een gegeven moment zoiets had van zoek het maar uit.
Mijn broer is docent en hij ziet ook wanneer leerlingen in- en uitloggen bij lessen. Dus dan ziet hij een leerling om 8.59u braaf deelnemen en om 9.02 weer vertrekken
Laat dan iig je laptop aanstaan als je wat anders wil doenā¦
Heel ijverig niet maar ik zou wel gewoon doen wat minimaal nodig was om geen problemen te krijgen.
En ik zou wel altijd als eerste klaarzitten want ik ben altijd te vroeg
Jaa die was lekker maar ineens verdwenen.
Chill het is 1 restaurant dat nog niet eens open is
Ik zie nul kans dat een significant percentage restaurants deze formule gaat hanteren. Als jij t niks vind, ga je er niet heen. Sommige mensen zitten er kennelijk wel op te wachten.
Ik weet niet waar je woont, maar als ik niet wilt koken maar wel iets gezond wil ga ik naar SLA. Het is niet alleen sla :ā) ze hebben ook bijvoorbeeld dahl of Afrikaanse curry met wilde rijst en cavolo nero enzo. Misschien heb je er wat aan.
Pepsi Max Cherry
Tyfuszooi, maar teringbende
Huh maar er staat toch nergens dat de porties op zoān manier berekend worden? Zwaardere mensen hebben bijv. over het algemeen een hoger metabolisme dan lichtere mensen, dus juist meer kcal nodig voor een āonderhoudsportieā, als daarom gevraagd wordt.
Ik denk dat de uitvoering uiteindelijk heel veel uitmaakt, maar ik vind het idee op zich niet verschrikkelijk, mits de focus van het hele restaurant niet op gewicht/afvallen ligt.
In Limburg te vinden naast de Starbucks waarschijnlijk
Ja daar was ik al bang voor. Moet je maar niet in het buitenland gaan wonen hoor!!
Is het deze? Ik keek ff zoān video met al hun inzendingen en dit past het beste bij je beschrijving
Tenzij het van de nationale selectie was, dan wordt het lastiger om terug te vinden
Hahaha huh hoezo ken ik deze was dit toen populair of iets.
Ik schaaam me dat ik dit mee kan zingen. Tididititi
Hahaha ik ga toch stuk om 2.10 iedereen doet een beetje hupsen. Maar dat jochie links naast hem gaat all out lijkt bijna op voguen.
Hahhaha ja nu je het zegt, hij pakt even zijn moment om te shinen