Stel je persoonlijke vraag #22

Mijn beste vriendin heeft een hele buffetkast vol. Van taart thema tot Sint en kerst, zelfs een speciale sushi set.

Ik vind het eigenlijk vreselijk, maar het past zó goed bij haar en de sushi set vind ik best gezellig om mee te eten :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Haha ik heb precies dit bij m’n ouders, volgens mij twee keer voor Sinterklaas ongevraagd een blond mok gekregen, maar eentje is echt een halve liter, superchill. En er staan gelukkig niet van die gekke stripjes op

1 like

Ik heb wel veel voor mijn uitzet, maar ik denk dat ik het toch weg ga doen en voor een saaier servies ga.
En zoals @Dombo de mokken blijven!

1 like

Ik had vijf jaar geleden echt een super grote uitzet gespaard, maar inmiddels heb ik daar niks meer van. Ik gebruik nu borden die ik deze zomer in de hema heb gekocht, bestek van de Action en mijn meeste mokken en glazen zijn gejat…

Heb jij @roeptoeter haar mokken gejat?

6 likes

Ik riep al jaren dat ik baalde dat mondkapjes hier niet genormaliseerd waren omdat ik soms geen zin heb om m’n hoofd met de wereld te delen. Little did I know…

Maar ik zou ze gewoon blijven dragen op dagen dat ik zin heb.

8 likes

Wel een beetje in dezelfde categorie; ik heb wel wat dingetjes van het oilily servies en word er iedere keer weer blij van bij gebruik :blush: Het is dat dit servies extreem duur wordt aangeboden op marktplaats anders had ik graag de boel bij elkaar gespaard.

Ja! Sorry @roeptoeter maar i love business servies

1 like

Alleen een 0,5L theemok :ok_hand:

1 like

For some reason heb ik dit al meerdere keren gekregen als cadeautje maar ik vind het echt verschrikkelijk hahahah. Maar de mokken zijn inderdaad wel echt chill dus die gebruik ik wel

Ik ben echt een trotse bezitter van Blond servies :rofl:
Mijn vriend vindt het gelukkig ook leuk en zit soms zelf op marktplaats te kijken of er nog wat scoren valt.
Hij heeft zijn eigen ontbijt setje met Brussel erop aangezien hij daar gestudeerd heeft en gewoond.
Hij vond het servies van zijn moeder maar saai en lelijk wit en was blij dat ik een gekleurd servies had :rofl::rofl:

13 likes

Net als dat Pip studios.

5 likes

Hopelijk is corona dan voorbij :flushed::sob:

1 like

Heb je nog behoefte aan een soort langwerpige koekjesblik?

1 like

Ik ben zo beïnvloedbaar. Ik wil nu ook een broodrooster voor Kerst!
Hebben jullie nog broodroostertips? Hij moet niet te groot zijn, want daar heb ik geen plek voor.

2 likes

Avondklok met oud en nieuw.

• Yeah
  • Kut

0 stemmers

Grapje lees net dat dit niet gaat gebeuren.

Omdat ik vaak in klassen heb gezeten waar het grotendeel blond haar had ben ik benieuwd hoe dat hier op t forum is.

Wat is jouw NATUURLIJKE haarkleur.

• Blond
  • Bruin
  • Zwart (heel donkerbruin)
  • Rood

0 stemmers

Als kind was ik blond, inmiddels is het wel echt bruin. Op de middelbare zat m’n haar nog in zo’n overgangsfase haha

1 like

Sorry maar dat Blond Amsterdam servies is toch gewoon altijd al teringlelijk geweest? Dat het in het andere topic wordt gebracht als een fase waar iedere 18 jarige doorheen gaat voelt echt als een belediging. Ik maakte op m’n 18e echt plenty domme beslissingen maar Blond servies kwam nooit ook maar in aanmerking om dat te worden :sweat_smile:

65 likes