Stel je persoonlijke vraag #22

@Lula als alle winkels sluiten behalve de supermarkten. Doe je dan wel de boodschappen om toch nog een winkel ervaring te krijgen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de opbrengst

1 like

Zolang je er geen rooibos thee uit drinkt is het nog oke

1 like

Of gekarameliseerde peer.

7 likes

Hazelnut cocoa :nauseated_face: schoonvader had wat eten/drinken voor ons mee oa deze theemix.

Wat een fucking belediging :cry:

19 likes

Ja maar sowieso fruitsmaken in thee. :nauseated_face: Ok behalve appelthee, die is wel echt lekker (maar nergens meer te koop).

5 likes

Zoethout vind ik echt het smerigste wat er bestaat, maar rooibos kan ik soms best hebben.

7 likes

Ooohh zoethoud, zie meteen weer kinderen op schoolreisje voor me die letterlijk aan een tak aan het knagen waren.

Heb dat nooit gesnapt als snoep

• Lekker zoethout!
  • Vroeger knaagde ik ook aan een tak
  • Nee niet voor mij
  • Gadverdamme

0 stemmers

En eetbaar papier?

• Lekker!
  • Vroeger wel m’n ding
  • In principe zijn veel dingen eetbaar,maar dat maakt het nog niet lekker.
  • Gadverdamme

0 stemmers

1 like

Doet me denken aan deze dingen van vroeger, daar zit dan nog zuurspul in omg krijg al rillingen als ik er weer aan denk

31 likes

Omg ja

Dit smaakt echt naar van die kleine dingen die ze in een pakketje doen om de inhoud te beschermen. Enorm vieze textuur.

Hoe heten die dingen nou

1 like

Zure hosties :thumbsup:

1 like

UFOs toch?

En het ergste is… als je het vaker drinkt ga je het lekker vinden :speak_no_evil:

Oh bedoelde eigenlijk hoe heten die dingen in een pakketje

Iets van pakpinda’s ofzo?

Opvulchips?

Ik krijg altijd zo’n intense hoofdpijn van rooibos. Mijn collega’s drinken het ook niet meer in mijn buurt, omdat ik er echt misselijk van word.

Haha ja

Nee niet eetbaar, maar als je erin knijpt voelt het als zo’n UFO ‘snoepje’x

1 like

Omg deze is zo fucking ranzig, die geur alleen al :face_vomiting::face_vomiting:

1 like

Lifehack!!!

Als de supermarkten leeg zijn kunnen we die gaan vreten dan

2 likes

Ik drink weleens deze thee bij de Bagels & Beans:

En meestal houd ik me in hoor, maar eigenlijk heb ik dan de neiging om achteraf net als vroeger op die tak zoethout te gaan knagen.

Maar ik vind sowieso alles met drop/zoethout/salmiak heel erg lekker!

7 likes