Stel je persoonlijke vraag #22

Heb je nog behoefte aan een soort langwerpige koekjesblik?

1 like

Ik ben zo beĂŻnvloedbaar. Ik wil nu ook een broodrooster voor Kerst!
Hebben jullie nog broodroostertips? Hij moet niet te groot zijn, want daar heb ik geen plek voor.

2 likes

Avondklok met oud en nieuw.

• Yeah
  • Kut

0 stemmers

Grapje lees net dat dit niet gaat gebeuren.

Omdat ik vaak in klassen heb gezeten waar het grotendeel blond haar had ben ik benieuwd hoe dat hier op t forum is.

Wat is jouw NATUURLIJKE haarkleur.

• Blond
  • Bruin
  • Zwart (heel donkerbruin)
  • Rood

0 stemmers

Als kind was ik blond, inmiddels is het wel echt bruin. Op de middelbare zat m’n haar nog in zo’n overgangsfase haha

1 like

Sorry maar dat Blond Amsterdam servies is toch gewoon altijd al teringlelijk geweest? Dat het in het andere topic wordt gebracht als een fase waar iedere 18 jarige doorheen gaat voelt echt als een belediging. Ik maakte op m’n 18e echt plenty domme beslissingen maar Blond servies kwam nooit ook maar in aanmerking om dat te worden :sweat_smile:

65 likes

Ah joh, niet iedereen kan smaak hebben. Jij hebt vast andere kwaliteiten.

48 likes

@Lula als alle winkels sluiten behalve de supermarkten. Doe je dan wel de boodschappen om toch nog een winkel ervaring te krijgen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik haat winkelen sowieso. Waarom zou je jezelf vrijwillig aan dat leed wat andere mensen heet onderwerpen.

9 likes

Voor de opbrengst

1 like

Zolang je er geen rooibos thee uit drinkt is het nog oke

1 like

Alles is mis met rooibos

24 likes

Of gekarameliseerde peer.

7 likes

Hazelnut cocoa :nauseated_face: schoonvader had wat eten/drinken voor ons mee oa deze theemix.

Wat een fucking belediging :cry:

19 likes

Ja maar sowieso fruitsmaken in thee. :nauseated_face: Ok behalve appelthee, die is wel echt lekker (maar nergens meer te koop).

5 likes

Zoethout vind ik echt het smerigste wat er bestaat, maar rooibos kan ik soms best hebben.

7 likes

Ooohh zoethoud, zie meteen weer kinderen op schoolreisje voor me die letterlijk aan een tak aan het knagen waren.

Heb dat nooit gesnapt als snoep

• Lekker zoethout!
  • Vroeger knaagde ik ook aan een tak
  • Nee niet voor mij
  • Gadverdamme

0 stemmers

En eetbaar papier?

• Lekker!
  • Vroeger wel m’n ding
  • In principe zijn veel dingen eetbaar,maar dat maakt het nog niet lekker.
  • Gadverdamme

0 stemmers

1 like

Doet me denken aan deze dingen van vroeger, daar zit dan nog zuurspul in omg krijg al rillingen als ik er weer aan denk

31 likes

Omg ja

Dit smaakt echt naar van die kleine dingen die ze in een pakketje doen om de inhoud te beschermen. Enorm vieze textuur.

Hoe heten die dingen nou

1 like