Dichtstbijzijnde papiertje/kartonnetje gaat ertussen
Ik doe het boek dicht en denk de bladzijde te onthouden, maar in de praktijk vergeet ik waar ik ben gebleven.
Dit of ik onthoud echt het paginanummer
Stel dat er iemand op de wereld is die zo extreem veel op je lijkt alsof jullie een identieke tweeling zijn en deze persoon zoekt contact met je. Zou je diegene dan willen ontmoeten?
- Ja
- Nee
- Nee, ik zou al niet eens digitaal contact willen
0 stemmers
Vraag is geïnspireerd op deze docu https://www.youtube.com/watch?v=i1nz5Bkpmcw&ab_channel=Origin
Dit is bij mij ook het geval 
Dit lijkt me echt vet.
Ezelsoor (in eigen boeken alleen) of een papiertje (snoep of theezakje of whatever) of ik leg het boek op de kop meer waar ik gebleven ben.
Als je letterlijk 1 patatje besteld dan denk ik idd de enige op aarde, maar als je een portie voor 1 persoon besteld dan moet ik je teleurstellen 
Gekkie dat is toch gewoon helemaal prima en niet gek? Ik zou echt niet denken dat je eenzaam bent, tenzij dat ook uit andere uitlatingen en gedragingen blijkt hahah
Edit: ik zie nu dat je al hebt gereageerd! Excuus.
Maar wat denk je dan dat die mensen denken? En waarom maakt het uit wat ze zouden denken?
Ik ga ook graag even langs de oliebollenkraam voor een lekkere oliebol voor mij alleen en met mij velen! Denk je echt dat jij daarin een uitzondering bent? 
Een vriendin van mij werd meerdere keren aangezien voor een ander, dat mensen in de trein echt hele verhalen tegen haar begonnen omdat ze dachten dat ze iemand anders was. Ze heeft haar toen ook echt ontmoet uiteindelijk, door haar naam te vragen aan een van die mensen die haar aansprak. Ze zijn toen vriendinnen geworden en zien er dus echt uit als een tweeling. Best bijzonder!
Ik gebruik Relax Melodies.
In de gratis versie staan al behoorlijk wat fijne meditaties. En daar kun je ook allemaal achtergrondgeluiden bij kiezen.
Ik heb een abonnement, gebruik het minder vaak dan ik zou willen maar vind het toch echt wel een aanrader. Vind de wake ups elke dag ook fijn. Ga meteen weer even kijken in de app dus bedankt voor je reminder!
Good reads is fijn om bladzijden te onthouden.
Dit heb ik ook zo’n tien jaar volgehouden, tot ik vorig jaar niet eens meer naar mijn oksel kon kijken omdat mijn nek zo dik was geworden. Het voelde alsof er glas in mijn keel zat, echt verschrikkelijk. Uiteindelijk is toen vastgesteld dat ze chronisch ontstoken waren en zijn ze weggehaald. Mij is het alles meegevallen dus mocht je vaak last hebben, zou ik het je echt aanraden!
Als jij 2020 een cijfer moet geven, wat cijfer geef je het dan. Bedoel dus echt hoe 2020 persoonlijk voor jou was. 1 is heel kut en 10 is geweldig.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Je doet mee met mtv dismissed!!!
Wat ga je op je date doen?
- Iets in bikini
- Eten
- Zuipen
- In een park zijn
- Een sportieve activiteit
- Een les, bijvoorbeeld dansen
0 stemmers
Trek je als eerste je TimeOut kaart of wacht je tot de andere meid dat doet?
- Ik ga als eerste
- Save The best for last
0 stemmers
En ga je vieze dingen doen tijdens je Time Out?
- Ja ik kruip in de jacuz lekker op de vent en wrijf dat daarna het andere wijf even lekker in
- Ik ga als tweede, peil eerst of het andere meisje heeft gezoend en als zij het heeft gedaan doe ik het ook
- Ik stel me preuts op, hij moet me maar kiezen omdat ik echt leuk ben en niet omdat ik makkelijk ben
0 stemmers
Helaas! Hij kiest toch de andere chick, jij:
- Bent gracieus af
- Geeft m nog ff een trap na
- Zegt tegen m dat ie echt dom is en het andere meisje een domme hoer
0 stemmers
Hij kiest jou, jij?
- Dit had ik al verwacht, ik lach
- Ik pak m recht op zn bek voor het andere meisje en geef dan nog ff een trap na
- Ik doe aardig tegen het andere meisje
0 stemmers
Ik heb jaren bij een snackbar gewerkt en dit brengt een geweldige anekdote bij me boven haha. Ik had destijds een collega die, toen een klant vroeg ‘hoe groot is hier de friet’ ook 1 patatje pakte en zei: ‘zo groot’ hahaha. De klant bedoelde ook de portie grootte
dat verhaal kwam meerdere keren per jaar voorbij.
Nee nee bergamot het is 2001 en jij bent volledig gehypnotiseerd door deze Ryan Cabrera/Ryan Schekler looking boy.