Stel je persoonlijke vraag #22

Ja omg kon niet op de naam komen. Maar dat was zo leuk. Echt fuck first dates enzo.

Hiervan zou ik wel een ‘hoe is het nu met’ willen zien

7 likes

MTV Cribs was ook leuk. Is er nu weer maar paar afleveringen gekeken en zijn veel van die nikszeggende namen die nu meedoen.

Jouw fave mtv reality show couple

• Nick en Jessica
  • Ashlee en Ryan Cabrera
  • Carmen Electra en die band dude
  • Die dude van blink 182 en zn chick
  • Bam margera en een of andere chick

0 stemmers

Vreselijk :joy:

1 like

Travis duh. Ik vergeet nooit meer dat ik het hele weekend voor de tv zat tijdens een meet the Barkers marathon zodat ik hele weekend naar Travis Barker kon kijken op tv. Ik was echt verliefd op hem.

8 likes

Hoe kun je de knipperlichtrelatie van Audrina en Justin Bobby nou vergeten

28 likes

Nee nee die had met ene dave die heel erg op een soort waarzegger leek

Janes addiction ofzo?

3 likes

Hoezo heeft trouwens nog niemand the Hills genoemd jongens :sob::sob::sob::sob:

7 likes

Ohhh je had ook nog Scare Tactics. Dat was zooo leuk. Was volgens mij alleen niet van MTV. Dat familieleden en vrienden elkaar vet bang gingen maken.

En Fear Factor!

1 like

Paris Hilton had toch ook zo’n programma dat ze opzoek was naar de bestie for life?

Edit: ‘my new BFF’ heette het
Met dit mooie nummer als intro

🥲🥲🥲🥲🥲🥲

10 likes

Helemaal genieten als er een laguna beach of the hills marathon was, dan was ik niet meer voor de tv weg te slaan hoor.

Staring at the blank page before you

11 likes

Nee

2 likes

Hij had wel een andere blonde dame maar weet haar naam niet meer eigenlijk.

Ik voel me nu echt jong, ik ken dit allemaal niet :astonished::astonished:

En date my mom. Zo’n gastje dat met 3 moekes ging daten en de leukste uitzocht ofzo?

19 likes

Ik ben nu 31 en 15 a 17 jaar geleden ofzo was dit allemaal hot om te kijken op tv. Jezus voel mij nu oud.

3 likes

29 likes

Hahahaha ja, door MTV cribs moet ik daar altijd aandenken als iemand zijn of haar slaapkamer laat zien bij een housetour. Oh ik zag te snel maar bedoel natuurlijk where the magic happens haha.

Dave Navarro haha. Creepy koppel was dat.

Btw, niets boven deze iconen:

53 likes