Stel je persoonlijke vraag #22

En boiling points! Dat was nu echt erg geweest. Als medewerker van een saladebar lekker in je handen niezen en vervolgens met je blote handen een salade voor iemand pakken.

4 likes

Ik twijfelde tussen Ozzy god en Travis. Ozzy is mijn muziekgod (toen nog niet echt) maar Travis was mijn crush.

• Heidi
  • Lauren
  • Audrina
  • Kristin
  • Whitney

0 stemmers

• Spencer
  • Brody
  • Justin Bobby
  • Frankie
  • Jason

0 stemmers

Edit: perongeluk anoniem

27 likes

Ik ben nu 21, niet zo gek dat ik het niet ken dus :rofl:

1 like

Allemaal niet? :sweat_smile: :rofl:

1 like

Die hadden geen eigen show, telt niet!!!

—/

Je fave mtv family om te kijken?

• The Osbournes
  • Run’s house
  • Rob, big en hun mini paard
  • Het deprimerende leven van part time oppas, part time filosoof, part time Skater Ryan Scheckler
  • The Hulk hogan’s
  • Bam en zn creepy oom don Vito, zn arme moeder april en vader ??? En zn sad pack of friends
  • Die hele saaie dude van o-town Ashley angel nogiets en zn vrouw

0 stemmers

hahaha the osbournes vond ik zooo leuk. Ozzy die altijd random liep te schelden en niks van het leven snapte. Dan gaat de telefoon en roept hij WHAT THE FUCK IS THAT

33 likes

Omg :joy:

• MTV
  • TMF
  • The Box

0 stemmers

(En als je nu denkt wtf? dan ben je te jong voor deze poll haha)

5 likes

hahaha The Hulk hogan’s :joy: Hogan knows best vond ik ook superintrigerend. Ik vond Brooke altijd echt heel mooi en die vrouw van hem was ook bizar, maar toen gingen ze een keer als familie een darmspoeling doen en toen was ik wel een beetje grossed out. Die zoon was ook altijd een beetje een raar ventje.

15 likes

Hahah dat vind ik toen der tijd oprecht een leuk nummer.

3 likes

Ken je ze allemaal niet?
Ik ben 24, maar ken bijna alle series die genoemd worden.

Mtv marathons in het weekend waren zo ongeveer mijn weekend haha

3 likes

Och the box, sms’jes sturen zodat je uren kon wachten totdat dat onder in beeld kwam :joy:

18 likes

Hahahahahha ik heb de sextape van Hulk gezien (ja sorry) en als ie dan net bezig is met pompen hoor je ineens KEIHARD dit nummer spelen, want dat is zijn ringtone en dan belt brooke dus en dan stopt ie en neemt ie op en praat met dr en dan gaat ie weer door :thumbsup:

43 likes

Was volgens mij wel de enige zender met alleen maar muziek toch? Weet niet meer zo goed of hun ook programma’s hadden net als MTV en TMF.

Ojaa!! Leuk was dat :joy:

Volgens mij wel ja!

met pompen hahahahah

2 likes

Ik vond altijd wel tof dat je liedjes kon aanvragen. (Of ik heb het verkeerd onthouden)

1 like