Ik had altijd een voorkeur voor een meisje, maar sinds ik 3 neefjes heb maakt het me echt niks uit. Vind hun zo cool. Als ik maar een kind mag krijgen ooit haha
Anoniem,
En weet je wat je partners voorkeur is?
- Nee
- Ja meisje
- Ja jongen
- Nee maakt hem/haar niet uit
0 stemmers
Ja ik heb dus een sterke voorkeur voor een meisje… mijn moeder heeft 3 dochter en mijn zusje twee en ik heb verder ook geen neefjes. Ik begrijp meisje gewoon beter en vindt ze over het algemeen ook leuker.
Natuurlijk ben ik super blij mocht ik zwanger raken en mocht het een jongen zijn, maar het idee dat ik nooit een meisje zal krijgen zou ik denk ik wel moeilijk vinden.
(maarja waar maak ik me nu druk om, dit komt allemaal wel goed.).
Ik weet nog 1 jongen/man van vroeger en hij hoopte zo op een zoon en hij zei dat ook duidelijk tegen ons. Eindstand. Hij heeft 3 dochters lol.
Omg ik ga deze pol nu verwijderen en neem mijn woorden terug 

Wij hebben ook aan 1 kant van de familie alleen maar meisjes op 1 jongen na, aan de andere kant van de familie ook wat meer meisjes. Ik denk daarom automatisch al dat ik alleen een meisjesmoeder kan zijn.
En hadden jou ouders voorkeur?
- Ja, een meisje(is gelukt)
- Ja een jongen (is ook gelukt)
- Ja een jongen(is niet gelukt)
- Nee, niet dat ik weet.
0 stemmers
Mijn vader wilde 1 kind en dan het liefst een meisje. Mijn moeder wilde er 2 dus hoopte op een jongen, zodat mn vader misschien wel nog een keer wilde proberen voor een meisje.
Helaas, mn paps kreeg gelijk, dus het is bij 1 meisje gebleven 
Mijn moeder vindt zichzelf een echt meiden moeder maar mijn vader wilde ook een jongetje en dat was niet gelukt en toen is hij boos geworden op mijn moeder na de bevalling. Het was haar schuld volgens hem.
Wow dat is wel sick.
aangezien ik zelf een meisje ben kan ik me beter voorstellen dat mn voorkeur daar naar uit gaat. Dus toen ik het er toevallig met mn vriend vanochtend erover had zei hij , dat hij niet wist waarom maar het hem heel leuk leek om een babygirl te hebben. Mijn moeder is ook een echte meidenmoeder. Wat dat dan ook mag inhouden haha. Ik kan me haar met 2 zoons niet voorstellen. Ze werd ook altijd gek van mijn 2 neven.
Ik wil in ieder geval een jongentje omdat ik daar een naam voor heb. (Die mn partner dan ook maar gewoon leuk moet vinden geen keuze hoor)
Is het niet zo dat de man zn zaad het geslacht bepaald?
Ja, dat wist mijn vader niet, dus heeft mijn moeder hem ook duidelijk gemaakt. 5 weken later gingen ze uitelkaar 
1 van de redenen dat we hem niet meer zien!

GUUUUUUUUUURLS
Volgens mij wilden ze wel graag een jongen na 2 dochters, maar toen kwam ik
.
@Sjern wauw wat stom, fijn voor je moeder na zo’n bevalling
Ik meisje
Vriend jongen
Mocht ik ooit een baby krijgen, dan heeft ie in ieder geval iemands voorkeur gehad qua geslacht. Als we het erover hebben dan is mijn vriend altijd oprecht verbaasd “maar waarom dan geen jongen?!?l”.
Mijn ouders hadden geen (uitgesproken) voorkeur en wisten van te voren niet wat ik werd. Moeder heeft welleens gezegd dat ze geen nipt test hebben gedaan, omdat ze niet wisten wat ze zouden doen als de uitslag ‘negatief’ (zeg je dat zo, kind met afwijkingen iig) zou zijn.
@Soy.peor hahaha, ik denk oprecht dat ik indien de door mijn gewenste namen niet direct geaccepteerd worden ik de “maar ik offer mn lichaam al op, dus dit zijn jouw beperkte keuzes over de naam van baby” er in gooi.
Ze dachten allemaal dat ik een jongen zou worden omdat mijn moeder zo’n gigaaaantische buik had? Nou toen ik eruit kwam bleek ik een meisje te zijn en mn moeder had enorm veel vruchtwater ofzo. Dus ik heb gewoon 9 maanden lang gechilld in een groot zwembad. Ik was nl ook geen grote baby. Nog onder 50 cm en ik dacht onder de 5 pond. Maar als ik die foto’s zie lijkt het alsof ze een tweeling droeg.
Omg, weet jij wat jouw geboortegewicht ongeveer was? Ik lees er dus net over. Volgens mn moeder was ik iets over 4 pond, en mn zus amper 3 pond?!
- Rond de 1 pond
- Rond de 2 pond
- Rond de 3 pond
- Rond de 4 pond
- Rond de 5 pond
- Rond de 6 pond
- Rond de 7 pond
- Rond de 8 pond
- Rond de 9 pond
- Rond de 10 pond
- Weet ik niet
0 stemmers
Inieder geval een stuk minder als dat ik nu weeg
Haha lol, mijn ouders blijven altijd het verhaal van een neef van mij vertellen. HIJ WOOG MAAR EEN PAK SUIKER. Nou is een hele grote man geworden. Het zegt allemaal niks. Al ben ik nooit groot geworden but still.