Stel je persoonlijke vraag #22

Hahaha ohgod :joy::joy::joy:

1 like

Ik klik gewoon op ja. Loa hoor!!

15 likes

Dit had ik echt zo erg toen ik aan het begin van het jaar in het ziekenhuis ging werken. Stond op mijn patiëntenlijst iemand met de geboortedatum 2005.
En ik van: “Oh we krijgen zo een kindje voor onderzoek.”
Collega van: “2005, die is 15.”
Ik werk er een jaar en het went nog steeds niet, ik blijf denken dat alles na 2000 een jaar of 6-7 is.

27 likes

Lol twintig meter is echt kattenpis vergeleken met wat ik hier allemaal vanmorgen al zag, ik stond om half 10 in een langere rij (ging wel snel gelukkig)

2 likes

Vorig jaar: 75m wachten
Dit jaar: oliebollen halen uitbesteed
In ieder geval iets geleerd dit jaar

10 likes

Ik laat altijd anderen het halen omdat ik wachten haattt. Had nu mijn vriend zover gekregen, hij oliebollen, ik boodschappen. Was hij verdorie meteen aan de beurt en binnen kwartiertje terug. Zo snel gingen die boodschappen niet!

2 likes

20 meter is echt weinig haha dus ik zou er hartstikke blij mee zijn, prima rij en al helemaal in corona tijd

2 likes

De laatste oliebollenkraam waar ik een oliebol bij heb gehaald is laatst in de fik gevlogen.

2 likes

Dit is al de 4e x dat ik zon soort gelijke poll heb gezienhah

Kut had niet op de onderste mogen stemmen

Ik voel me echt een beetje kansloos maar ik vier het alleen met mn ouders en mn vriend zit in het buitenland. Maarja, ik zit er ook weer niet mee ofzo.

1 like

Oké waar schaar jij jezelf onder? En nou niet lafjes zogenaamd bescheiden invullen.

Ik ben op het forum…
  • Onzichtbaar of amper bekend, als ik weg ga mist niemand mij.
  • Neutraal. Aantal mensen kennen mij vast wel maar hebben geen duidelijke mening over me.
  • Enigszins bekend maar ik word als irritant / zeiker / one issue forummer gezien.
  • Enigszins bekend en ik word als grappig / gevat / slim of in ieder geval positief gezien.
  • Populair omdat ik grappig / gevat / slim ben. Krijg veel likes en reacties.
  • Populair omdat ik zuur / irritant / een herrieschopper ben. Krijg daardoor veel reacties of maak relletjes

0 stemmers

Haha ik heb gezegd amper bekend, en niet om vals bescheiden te doen, maar post niet superveel mee en alleen in bepaalde topics.
En ben ook wel eens een tijdje weggeweest en niemand had me gemist hoor :sweat_smile:

1 like

Ik heb gestemd op ongevraagd advies maar ik wil vooral mijn eigen ongevraagde adviezen achterlaten in 2020

2 likes

Oh boeh zo veel mensen al die helemaal verkeerd stemmen joh.

Oké vervolg poll:

• Ik ben op het forum populairder
  • Ik ben in het echte leven populairder

0 stemmers

Haat aan het woord ‘populair’ trouwens want dat associeer ik met mean girls op de middelbare school, maar goed het dekt wel de lading.

Ik vond het een compliment dat @Vaiana mij op jou vond lijken. Wij zijn echt eerder het tegenovergestelde volgens mij haha.

2 likes

Jijzelf toch ook? :stuck_out_tongue:

1 like

ja jij lijkt me veel zachtaardiger en gevoeliger. Ik ben best wel fel en een chaoot vooral. Nou ik ben sinds ongeveer een maand weer verhuisd en ik ga binnenkort weer verhuizen :dizzy_face:. Welke stad bedoel jij? Kan best zijn dat ik daar een aantal maanden geleden woonde. Oh en dat mag ook in een pm!

Bij een baby, zou je een voorkeur hebben? En dan zeg ik niet dat je anders niet van je baby houdt, of hem liever inruilt, maar dat het ene geslachts je net wat leuke lijkt dan het andere.

• Jongen
  • Meisje
  • Neehee, echt geen voorkeur

0 stemmers

Heel toevallig vandaag met mn vriend over gehad. Zijn voorkeur ging naar een meisje, en die van mij ook. Maar toch vind ik dat een beetje een foute gedachte.