6🙊
Maar ik had er geen 
Wow dit vind ik best wel heftig. Accepteert ze jou nu wel als vrouw?
Ja hoor, altijd wel gedaan hoor maar ze was denk ik gewoon praktisch. Ze zei ook altijd dat ze jongens wou omdat ze geen gezeur wou met jurkjes, lange haren, kattigheid en ander gemeen vrouwengedrag.
Toen ik rond mijn 10de lang haar wou mocht ik het gewoon laten groeien, mede omdat iedereen mij als jongetje zag wou ik lang haar. Ik speelde graag met Barbies en die kreeg ik ook wel gewoon, wat natuurlijk 25 jaar geleden wel meer meisje-speelgoed was.
Ben nooit heel vrouwelijk of meisjesachtig ook geweest, misschien wel daardoor maar heb mij nooit ongeaccepteerd gevoeld.
In mijn familie worden de laatste 30 jaar bijna alleen maar meisjes geboren, heb zelf ook alleen maar zussen. Ik heb volgens mij 30 nichten en 5 neven ofzo. Ik zou zelf ook het liefst een dochter krijgen, dat ken ik ten minste haha.
Ik ben wel een beetje van mn apropos dat een vrouw zo misogyn over jonge meisjes kan praten, tegen haar dochter. Ik wil geen dochter want meisjes zijn kattig, gemeen en leveren gezeur op? Wel heel fijn om te horen dat jij je nooit ongeaccepteerd hebt gevoeld, dat had heel anders kunnen zijn.
Edit: sorry dat ik als vreemde nu, op basis van jouw paar zinnen, een oordeel aan het vormen ben over jouw moeder. Ik zie ongetwijfeld niet het hele plaatje!
Geen probleem, ik begrijp het wel. Ze zou het nu ook niet meer zo zeggen en ook niet meer zo denken.
Ik denk dat het ook voortkomt als een stukje bescherming naar haar kind (een dochter dan) dat het leven misschien makkelijker is als een man bent en haar nare ervaring met meisjes en vrouwen denk ik.
Maar zo sterk was de wens ook niet voor een jongen dat ik ongewenst was hoor! Ze wouden het geslacht niet weten tot de bevalling omdat het ze ook niet zo veel uitmaakte omdat het gewoon alleen gezond moest zijn. Maar als ze had mogen kiezen stiekem dan was er wel een voorkeur.
Gelukkig maar 
Hoe was jouw oud en nieuw?
- Beter dan verwacht
- Slechter dan verwacht
- Als verwacht
0 stemmers
Hoe gaar ben je nu?
- Fris als een hoentje!
- Beetje gaar
- Heel gaar
- Ik wil niet meer leven zo gaar
0 stemmers
Wat ga je doen vandaag?
- Familiebezoek
- Bankhangen
- Rondje wandelen
- In bad
- Lezen
- Me druk maken over waarom we nog steeds niet zijn begonnen met vaccineren
- Een dier aaien
- Oliebol eten
- Sporten
- Videobellen
- Aan mn goede voornemens beginnen
0 stemmers
Welke voornemens heb je voor 2021?
- Meer sporten
- Minder eten
- Minder drinken
- Minder kopen
- Beter voor mezelf zorgen
- Meer lezen
- Minder netflixen
- Meer tijd aan mn hobby besteden/nieuwe hobby zoeken
- Meer tijd met vrienden of familie
- Minder stressen
- Een andere baan zoeken
- Harder studeren
- Iets anders
- Helemaal niets, ik doe niet aan goede voornemens
- Helemaal niets, ik heb niets wat ik op dit moment structureel wil veranderen
0 stemmers
Werken vandaag
- Dit is kunst
- Ja leuk voor in m’n huissie
- Ja leuk, maar niet voor mij
- Hmmm wel oke
- Nee WTF is dit
- Ik heb er al 1
0 stemmers
Edit: niet stiekem je mening aanpassen! @tessel en @Leilouka
Hahaha sorry ik klikte weer eens mis. I wish dat ik een goed verhaal te vertellen had over deze stoel.
Als het weer mag meer feesten en los gaan. Ik neem niks meer voor lief haha
Ik stem ook vaak al voordat ik alle opties goed gelezen heb, of ik klik te snel en dus scheef. Pas denk ik meer antwoorden wel aan dan niet :")
Koffie
- Ik voel me beter als ik koffie drink
- Neutraal
- Ik voel me slechter als ik koffie drink
0 stemmers
Ik had heel 2020 geen koffie gedronken, en heb net een cappu gehad en ik ga gelijk helemaal bad. Echt niet goed voor me haha…
Één kop gaat nog wel. Bij meer krijg ik helemaal zo’n opgefokt gevoel 
Geloof jij in hypnose?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ik ben zelf weleens onder hypnose geweest
- Ik heb me laten proberen te hypnotiseren, maar dat werkte niet
- Ik heb gezien hoe een bekende onder hypnose raakte
- Ik heb gezien hoe een bekende zich probeerde te laten hypnotiseren, maar dat werkte niet
- Ik heb gezien hoe een onbekende onder hypnose raakte
- Ik heb gezien hoe een onbekende zich probeerde te laten hypnotiseren, maar dat werkte niet
- Ik heb nog nooit iets met hypnose te maken gehad
0 stemmers
Wil jij je ooit laten hypnotiseren?
- Ja, ik heb het al eens eerder laten doen en wil het nog eens doen
- Ja, ik wil dat wel ooit een keer doen
- Geen idee, voorlopig niet maar ik sluit het niet uit
- Nee, ik heb het al eens laten doen en dat was genoeg
- Nee bedankt
0 stemmers
Niet zelf, maar wel in de variant ik stond erbij en keek er naar. Eindstand; 2 jaar gelukkig getrouwd, eerste kind op komst.