Stel je persoonlijke vraag #22

Niet zelf, maar wel in de variant ik stond erbij en keek er naar. Eindstand; 2 jaar gelukkig getrouwd, eerste kind op komst.

5 likes

Ik weet helemaal niets over hypnose, wat is het verschil dan precies?

Over een paar maanden zijn we alweer 8 jaar samen, zo bizar snel gegaan.

2 likes

Ja, ik was ooit bij een groepje eten en daar was een niet opvallende jongen, maar echt na vier woorden gesproken te hebben voelde ik me al helemaal warm worden! Echt zo gek, daarna ook nooit meer meegemaakt. Toen ik ook nog eens per ongeluk z’n hand aanraakte voelde het ook echt als een vonk. Uiteindelijk had ik al snel door dat hij me ook leuk vond en toen zijn we een paar weken later nog op date geweest.

Helaas was dat gevoel toen al vervlogen en is er nooit meer een tweede date geweest

3 likes

Theater hypnose is zo van als ik nu in mn handen klap slaap je en doe je gekke dingen

Hypnotherapie duurt veel langer en wordt ook gebruikt voor traumaverwerking

1 like

Ja idem wat hierboven gezegd wordt. Hypnose is gewoon een staat van je hersenen in een soort trance, hyperfocus. Dit kan je weer gebruiken in therapie bijvoorbeeld, maar het is ook een staat die je zelf kan bereiken. Iedereen heeft wel eens dat je super gefocused bent en de wereld om je heen bestaat niet eens meer. Dat is ook een soort hypnose.

2 likes

Ik drink koffie als ik een beetje moe ben maar me op zich wel goed voel.
Als ik heeeel moe ben, stel ik heb echt niks geslapen, dan moet ik niet aan koffie denken. :nauseated_face: Voel me daar dan te zwak en misselijk voor.

1 like

Laf koffie (ok drink alleen latte/cappuccino) maar ik voel er echt niks van. Drink op een werkdag zo 6-8 kopjes en voel me gewoon hetzelfde als wanneer ik geen koffie drink.

Misschien is mijn koffie stiekem decaf ofzo

3 likes

Ik geloof dat het kan, maar niet bij iedereen. Je moet er wel voor openstaan anders lukt het niet. Daarom doen hypnotiseurs meestal op voorhand een test om te zien we ze uit het publiek kunnen pikken.

Wat zeggen jullie? (voor de toko waar je patat/friet en snacks kunt halen)

• Cafetaria
  • Snackbar
  • Frietbar
  • Patatbar
  • Frietzaak
  • Frietboer
  • Patatzaak
  • Patatboer
  • EetcafĂ©
  • Eethuis
  • Friettent
  • Patattent
  • Iets anders

0 stemmers

Friettent

3 likes

Al mijn grote liefdes waren liefde op het eerste gezicht (3 in totaal, met de laatste getrouwd). Ik weet het altijd meteen, heb nog nooit gehad dat een verliefdheid kon groeien. Dat vind ik zelf zoiets geks, kan me dat echt niet voorstellen.

7 likes

Ik voeg 'm ff toe

Frietkot

6 likes

Friture natuurlijk

14 likes

Ik zeg eigenlijk altijd de naam van de zaak, omdat ik verschillende vaste adresjes heb.

11 likes

Frituur.

En vroeger zeiden veel mensen ook: frieteboet (autocorrect wil er groenteboer van maken :joy:)
Maar dat heb ik al lang niet meer gehoord.

11 likes

Dat heb ik ook! Ik drink ook rustig nog 2 koppen koffie om 22:00 uur en zodra ik naar bed ga val ik gewoon zoals altijd binnen 5 minuten in slaap.

Snackbar met het grootste deel van de mensen. Frituroloog met mijn ouders haha.

4 likes

Heb jij ooit een nieuwjaarsduik gedaan?

• Ja, op de officiĂ«le plek
  • Ja, in het IJsselmeer
  • Ja, ergens anders
  • Nee, ik ben niet gek

0 stemmers

Heb je dit jaar een nieuwjaarsduik gedaan?

• Ja met een blik zeewater
  • Ja, gewoon ergens buiten
  • Nee

0 stemmers