Doe je zelfonderzoek bij je borsten?
- Ja, ooit gedaan
- Ja, ik doe dit regelmatig
- Nee, nog nooit gedaan
0 stemmers
Doe je zelfonderzoek bij je borsten?
0 stemmers
Is hier misschien iets van een goeie app voor? Ik doe het heel af en toe maar vind het lastig aan te voelen wat het precies is en vergeet het dan ook direct.
Wat bedoel je hiermee?
Ik voel wel regelmatig, maar ik voel van mezelf al heel veel bobbeltjes en knobbeltjes, en daardoor weet ik nooit zo goed of er iets nieuw of anders is
O ja, daarom schijnt het advies te zijn om niet te vaak te voelen.
haha ik heb niet op medium kater gestemd toch? dit is geen medium kater nee 
Bloemkool is groente uit de hell
Love alle groenten
Klopt inderdaad, maar ik heb niet het idee dat ik echt onthoud waar ik wat voel. Mijn ruimtelijk inzicht is sowieso niet zo goed
Oh huh sorry ik dacht dat echt te zien! Ik wijt het maar aan mn eigen medium kater 
Yes vandaag voor het eerst gedaan ergend bij een meer! Het was koud maar vooral modderig en vies haha.
Oh die heb ik nog nooit gegeten! Waar koop je dit? Ben wel benieuwd nu eigenlijk haha
Edit: ik bedenk me nu dat ik ze misschien wel eens gezien heb bij de Oriental. Ga ze binnenkort eens meenemen denk ik. Hoezo vind je ze niet lekker dan?
Ik heb ze wel eens bij de lidl gezien.
Sorry hoe is dit een aubergine
Uhh dit zijn enorme druiven of wat
Maken jullie wel eens een proef bericht in je notities. Of als je een lang bericht wilt sturen dat je het dan daar in typt zodat de ander jou niet 3 kwartier ziet typen.
0 stemmers
Ik zat vanochtend zelfs met tranen in mijn ogen door die drone show, weet niet helemaal waar dat vandaan kwam maar dan wijt ik het maar aan de muziek en het gekke jaar haha
Hierdoor gelijk trek in Knippa’s
Ik stuur een lang of belangrijk bericht vaak eerst alleen naar mezelf in WA