Stel je persoonlijke vraag #22

Yes bij de Oriental kan je ze halen. Meestal zitten ze in Thaise of Indiase romige curries. Ze zijn heel bitter en voor mn gevoel 90% schil en pitjes.

@Banananana je hebt aubergines in heel veel soorten! De naam eggplant komt van deze soort, vind deze zo cute. Echt net eitjes met een steeltje.
image

23 likes

Sommige periodes meerdere malen per dag :neutral_face:

Lijken op de lampen bij de ingang van de Droomvlucht.

20 likes

Oh ja dit hebben ze bij de Maoz ook, maar dan ingelegd. Ik dacht altijd dat het bietjes waren maar bleken toen een heel klein soort aubergines te klein.

1 like

Oh en over wat je wel en niet zou moeten voelen. Als je iets voelt waarvan je denk dat het niet goed is en het is er na een tijdje nog (ivm met ongesteld zijn etc) ga dan alsjeblieft naar de huisarts!! Ook als je twijfelt of denkt dat je zeurt: ga!

Joe groetjes sorry

Oh ennog een edit: (kan niet slapen): het hoeft geen knobbeltje te zijn, andere gekke of andere dingen kunnen ook

14 likes

Geen sorry, heel goed juist. :heart:

2 likes
2021 Spreek ik uit als
  • Tweeduizend-één-en-twintig
  • Twintig-één-en-twintig

0 stemmers

Helaas…

Een belangrijk langer bericht stuur ik via web whatsapp op de pc.

1 like

Als het een risky text is schrijf ik hem eerst in notities, dan plak ik hem in whatsapp en dan mute en archiveer ik het gesprek tot ik een paar uur later de moed heb verzameld om whatsapp weer eens te openen :thumbsup:

13 likes

Kun je tussen 20 en 250 ook al inzien bij de Postcodeloterij? Hoger heb ik iig niet gewonnen. Vind hun site zo tering onduidelijk

1 like

Ik zie alleen de bedragen van 1 miljoen en 250 euro via de desktop versie van de site.

1 like

Haha fuck ik wil ook weten of ik een relatief klein bedrag heb gewonnen. Las wel in een nieuwsartikel dat dat morgen bekend gemaakt kan worden. Dus afwachten. Geen idee hoe ik er nu achter kan komen.

Lijkt me heerlijk :tongue:

Wauw.
Ik ben dus niet dr enige :joy:

1 like

Heb je iets gewonnen met de Staatsloterij?

• Ik deed niet mee maar wil stemmen
  • €0
  • €1-5
  • €6-10
  • €11-20
  • €21-30
  • €31-40
  • €41-50
  • €51-100
  • €101-€200
  • €201-300
  • €301-500
  • €500-1000
  • €1001-€2000
  • €2001-€5000
  • €5001-€10.000
  • €10.001-€25.000
  • €25.001-€99.999
  • €100.000 - €1.000.000
  • €1.000.000 of hoger

0 stemmers

Ja want JE WEET MAAR NOOIT HE!!! Elk jaar koop ik een lot en win nooit wat, maar toch denk ik elke keer weer ja het zal maar eens gebeuren… Maar ik heb dat erger met de postcodeloterij, daar durf ik gewoon niet niet mee te spelen. Zonde van m’n geld maarja het zal maar eens…

8 likes

Ja dat is het gemene van de postcodeloterij, dan zie je wat ja had kunnen winnen bij de buren. Bij de Staatsloterij doet het me niet zo veel als ik niks win, maar stel de buren winnen €10.000 en ik niet… :joy::sob:

3 likes

Een postcode verderop zijn er gisteren miljoenen uitgedeeld door de postcodeloterij. Ik heb niks gewonnen, maar stel dat het echt op mijn postcode was en ik zou geen lot hebben dan had ik echt gebaald (mijn broer baalt nu want hij woont daar wel).

3 likes

Wij hebben een Staatsloterij abonnement. Doen dus automatisch mee met alle trekkingen.
maar we winnen tenminste wel geld bij de staats! Al 260,- dit jaar.
(Dus klein beetje winst dit jaar)

Heel wat anders dan de ritualscadeaubon van de postcodeloterij

1 like