Stel je persoonlijke vraag #22

Ik vind het altijd gek als mensen zeggen dat ze 5/10/15 euro hebben gewonnen als ze eerst een lot van 30 (?) euro hebben gekocht :nerd_face: dan heb je dus gewoon verlies

35 likes

Ik heb een fiets gewonnen met de postcodeloterij :tada::tada::tada: (heb m nu drie maanden en er maximaal drie keer op gefietst, maar dat terzijde)

21 likes

Mijn vader heeft 2 loten en 100 euro is daarop gevallen. Dus ik zei: oh mooi 40 euro gewonnen. Werd hij kwaad, want ik moest het zien als 100 euro gewonnen. :joy:

21 likes

Ik vind het ook winst. Geld is weg, of je nou wint of niet. Dus alles wat er terugkomt is winst.

11 likes

Haha wie hou je voor de gek

3 likes

Dus als jij een broek koopt voor 50 euro en toch besluit om ‘m terug te sturen denk je ook yes gratis 50 euro? :’)

1 like

Een beetje wel, als ik geld terugvind in een jas of tas voelt dat ook als een cadeautje terwijl het feitelijk ook geld is dat ik al had.

1 like

Dat vind ik iets anders. Als dat geld na een lange tijd ineens bovenwater komt is dat chill ja. Niet als je een broek na een maand toch terugstuurt hahahh @Banananana nou lekker veel bestellen en terugsturen maar

ja

1 like

Haha nou dan zou ik nooit gaan wedden of beleggen want dan ben je snel blut

Dank voor alle adviezen en tips! Ga ik echt wat mee doen.

30 likes

Lol ik maak net de postcodeloterij brief open en heb tony chocolony gewonnen. JOEPIE

16 likes

Moet je eens nagaan hoeveel Tony’s je had kunnen kopen van het geld dat je aan de Postcodeloterij uitgegeven hebt

3 likes

Dat zal best maar het gaat mij niet gebeuren dat mijn NSB’er buren er vandoor gaan met een miljoen en tante light zonder zit

34 likes

Precies dit! :joy:

2 likes

Oh, niet over nagedacht en het is niet mijn bedoeling om mensen op ideeen te brengen en jullie nog meer werk te bezorgen… Dus ik heb de poll verwijderd.

Haha ja “hou toch gewoon je KLEP dicht”

11 likes

Is kauwgom snoep?

• ja
  • nee

0 stemmers

Zijn hier mensen die into crypto zijn?

• Crypto wat?
  • Nee, niet mijn ding
  • Ik vind het wel interessant, maar doe er (nog) niks mee
  • Ik wil me er graag in gaan verdiepen
  • Ik ben er actief mee bezig
  • Ik zit tot m’n oren in de crypto

0 stemmers

Kocht je vroeger wel eens zo’n strip met kauwgomballen?

• Ja! Vond ze heerlijk
  • Ja! Alleen ze waren niet zo lekker
  • Nee nooit gehad
  • Ik koop ze nu nog wel eens
  • Ik ken ze niet
  • Anders

0 stemmers