Worden hierboven nou polls gemaakt en dan weer verwijderd? Echt lastig teruglezen zo haha
Volgens mij zijn er nooit teveel polls in dit topic hoor, blijf gerust lekker posten
Flash is nu dood.
Heb jij wel eens…
- Iets zelf geprobeerd te maken met Flash
- Een melding op een pc gehad dat je flash moest updaten / aanzetten
- Meegedaan aan een flashmob
- Een lichaamsdeel geflasht in public
- Habbo Hotel gespeeld toen het nog met Flash was gemaakt dus lang geleden
- Flashdance gekeken
- Muziek geluisterd van Grandmaster Flash
0 stemmers
Jouw nieuwjaarsresoluties m.b.t. polls is
- Meer polls maken
- Meer polls beantwoorden
- Meer polls beantwoorden die je zelf hebt gemaakt
- Meer serieuze polls maken
- Meer luchtigere polls maken
- Vaker reageren op polls
- Minder reageren op polls
- Vinger aan de polls
- Vaker polls plaatsen op de juiste plaats (bijv. niet in random topic of juist wel bij je moet kiezen)
- De quizen met polls niet proberen te missen
- Meer variëren in type poll of hoe resultaten worden getoond
- Helvegen overtreffen wat betreft rare polls
- Ik houd alles zoals het was
- Anders…
0 stemmers
Toen ik las “vinger aan de polls” wist ik dat jij dit postte.
Ik weet pas sinds vandaag wat dat gezegde echt inhoudt. 
Ben of heb jij
-
- Wel eens gaan polsstokspringen
-
- Allergisch voor pollen
-
- Je pols gebroken
-
- Gearresteerd door de politie
-
- Een pollepel in je bezit
-
- Een polo (auto of shirt)
-
- De polonaise gedaan
-
- In de polder gewoond
- Iets met polkadots zoals een shirt of theedoek
0 stemmers
hij is niet multiple-choice!
Sorryyy jullie zijn zo snel
shit dat ik deze heb laten liggen zeg, overduidelijk geen vinger aan de polls
Als iemand die je kent vraagt of je iets uit de supermarkt wil meenemen (brood ofzo), en achteraf zegt diegene, hier heb je een euro (of hoe goedkoop 't ook was). Wat vind je daarvan?
- Een belediging doe even normaal
- Logisch!
- Ik had al een tikkie gestuurd
- Ik zou het zelf ook aanbieden
- Ik zou dat zelf niet aanbieden
- Terecht, wil gewoon m’n geld
- Ongemakkelijk
- Irritant
- Aardig
0 stemmers
Hecht jij waarde aan een kapper?
- Ja ik heb een vaste kapper
- Een beetje, maar heb geen vaste kapper
- Neuh, boeit me niet wie mij knipt als het maar een kapper is
- Neuh, boeit me niet wie het knipt
- Ik knip altijd zelf mijn haar / Ik ga nooit naar de kapper
0 stemmers
Ik zou het wel aanbieden de kosten te vergoeden, ook al is het voor mij weinig, omdat je niet in andermans portemonnee kunt kijken.
Het gaat om iemand die je kent he, en om 1 brood van een euro. (dus als ik iemand zou kennen die 1 euro niet kan missen, zou ik het niet eens vragen)
Als ik iets voor iemand meeneem ga ik er niet vanuit dat ik het geld terug krijg, andersom zou ik het ook niet aanbieden.
Ik ga er van uit dat het iets normaals is zoals een doos eieren of een fles fris. Als iemand specifiek vraagt om een krat bier of bijv 8 pizza’s zou ik wel zeggen “het was trouwens 9 euro” maar er niet op staan om het terug te krijgen en ook niet per se verwachten maar als de ander het graag wil teruggeven kan dat wel
Ik heb 2 standen of ik doe alles zelf of ik ga naar een dure, steeds dezelfde kapper. Ik ga zeer zelden naar de kapper en de keren dat ik naar een goedkope kapper ging, kon ik erna zelf nog de boel afmaken (alles zou zgn op 1 lengte zijn geknipt maar ik vond achter nog plukken die 5+ centimeter langer waren etc). En goedkope kapper 'waarom wil je dat? Als ik er 30 centimeter af wil wil ik dat klaar.
Ja dit, en ook met het oog dat iemand anders vast ook wel een keer iets voor mij meeneemt als ik het vraag. Dus daarom hoeft iemand niet 1 euro naar mij over te maken als ik iets voor diegene moet meenemen. Zo ongemakkelijk
Ik heb wel een vaste kapsalon, maar geen vaste kapster binnen de salon. Ik ben eigenlijk altijd tevreden als ik daar ben geknipt, dus ik geef daar geen voorkeur op.
@anon86562306 Over kapsalons gesproken, jij gaat altijd naar Rob Peetoom toch? Heb jij daar een vaste kapster? Ik wil na de lockdown eens ergens anders heen!
Ja das ook zo. Bij goede vriendinnen niet echt, dan wissel je een beetje af qua koffie drinken en wijn meenemen, bij echte uitschieters verrekenen ik het wel. Bij buren zou ik het sowieso vanaf 2 euro wel aanbieden.
Ik heb nu wel een soort vaste kapster, maar kom pas sinds een jaar in die salon. Als mijn kapster daar weg zou gaan, zou ik evengoed naar die salon blijven gaan denk ik
Had niet gehoeven maar als ze het zelf meteen cash teruggeven, prima. Ik bied het zelf ook altijd aan terug te geven want ik kan niet in andermans portemonnee kijken.