Stel je persoonlijke vraag #22

20 jaar bij dezelfde kapster en ze doet alles met mijn haar. Kort, lang, blond of rood verven, pony knippen, pruiken.
Ik mis ze zo :sob:

2 likes
Beide besteld, welke houd ik?

0 stemmers

Nope, Salon B ga ik altijd heen.
Geen vaste kapster daar meer ook nu m’n vaste voor zichzelf is begonnen.

1 like

Ze hoeven de pluk haar die ik heb in maar 1 lengte te knippen. Ben binnen een kwartier klaar dus ik ga echt geen moeite doen om een vaste kapper te vinden. Heb wel een vaste salon waar ik kom, maar ook alleen maar omdat je er online een afspraak kan maken. Het maakte me niet uit welke kapper ik heb.

Welke nakd reep is het lekkerste?

• Banana oatie
  • Cocoa delight
  • Strawberry sundae
  • Banoffee pie
  • Coffee en walnut
  • Cashew cookie
  • Peanut delight
  • Carrot cake
  • Pecan pie
  • Salted caramel
  • Blueberry muffin
  • Nooit gegeten

0 stemmers

Die met kokos vergeet je nog, die is zooo lekker

3 likes

Er is er 1 die naar marsepein smaakt, maar ik weet niet meer welke dus weet niet op welke te stemmen

3 likes

Same here. 1x per jaar betaal ik me blauw voor allerlei kleuren verf en goed geknipte haren, de rest van het jaar knip ik het zelf bij.

Salon B! Heb daar een vaste kapster, maar heb zelf krullen en geen idee hoe zij met ander en langer haar is.

1 like

Ik vind ze gewoon allemaal niet lekker. Mega zoet en weeïge smaak. Heb er diverse gehad maar werd er nooit enthousiast van.

5 likes

Ik heb dus alleen ooit de Cocoa delight op en toen vond ik hem niet lekker. Maar ik zag nu al die andere smaken staan en het klonk zo goed… alleen nu ga ik toch weer twijfelen hahaha

Ik vind al die repen tegenvallen want het smaakt toch altijd alleen maar naar dadels.

15 likes

Peanut delight smaakt wel naar snicker

2 likes

Hoe spreek je het kledingmerk NA-KD uit

• Naked (het Engelse woord voor naakt)
  • Nak-d (op z’n Hollands fonetisch)
  • Neek-d (op z’n Engels fonetisch)
  • Anders

0 stemmers

Die rode met gele letters, almond pie

1 like

Tip van de dag! :grin: Dankje

I’m intrigued

We hadden het er toevallig gister over in wjekw (uit dat gesprek komt deze poll voort denk ik) maar allebei onze kappers zijn sinds kort weg bij die salon dus nu zijn we verloren :disappointed_relieved:
Geen tip dus helaas.

2 likes

@anon50301661

Ben ten einde raad

2 likes

Ze hadden een tijdje geleden wel soortgelijke repen bij de Action (heb je nu natuurlijk even niks aan maar als de winkels ooit weer open gaan). Die lagen in het schap bij de noten. Normaal ben ik niet heel fan van soortgelijke repen want er zitten meestal rozijnen in (ew) of te veel dadels (mwah) maar die waren wel voor herhaling vatbaar!

1 like