Stel je persoonlijke vraag #22

Feta!!

2 likes
In welke van deze landen ben je geweest
  • Belgie
  • Bulgarije
  • Dedemarken
  • Duitsland
  • Estland
  • Finland
  • Frankrijk
  • Griekenland
  • Hongarije
  • Ierland
  • Italie
  • Kroatie
  • Letland
  • Litouwen
  • Luxemburg
  • Malta
  • Noorwegen
  • Oostenrijk
  • Polen
  • Portugal

0 stemmers

Welke landen ben je geweest
  • Oekraine
  • Roemenie
  • Slovonie
  • Slowakije
  • Spanje
  • IJsland
  • Zweden
  • Zwitserland
  • Cyprus
  • Monaco
  • Moldavie

0 stemmers

In welke van deze waddeneilanden ben je geweest
  • Texel
  • Vlieland
  • Terschelling
  • Ameland
  • Schiermonnikenoog

0 stemmers

Kappertjes, ansjovis, vijgen, geitenkaas

6 likes

Sex, nipple en manbaby.

Ja voor sex en nipple maar nee voor manbaby.

Hahhaha moest even goed nadenken want door het bericht van Ludo boven je dacht ik even dat je pizza toppings aan het opnoemen was

14 likes

Asperge en aardappel!

1 like

Die van mij jalapeƱos, maar mijn vriend en zijn vrienden zijn ondertussen groot fan van dit recept van mijn moeder:
Pizza met paprika, vegagehakt met nasikruiden, perzik en rode ui. Het verneuken van de Italiaanse keuken in zijn puurste vorm, maar wel heel erg lekker.

5 likes

Omg dit is echt het meest shocking bericht dat ik ooit op het forum heb gelezen. Dat je überhaupt de woorden Italiaanse keuken in dezelfde zin durft te gebruiken is appalling.

61 likes

Ik schrik hiervan.

2 likes

Ben verwekt op IJsland maar er daarna nooit meer geweest, telt dat ook?

9 likes

Hahaha i know, sterkte met het verwerken van dit bericht.

1 like

Oh haha die had ik er niet tussen gezet omdat ik niet zo van citroen houd!

Gorgonzola of andere blauwe kaas, taleggio, artisjok :yum:

4 likes

Volgens mij zijn er ook kappers die gratis knippen als je je haar wil doneren. Een paar jaar geleden tenminste wel en er zaten ook wel duurdere kappers tussen, weet alleen niet of die dan ook goed zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heeft jou kapster een instagram of voorbeeldfotos ofzo? Ik ben nog opzoek naar een goede krullenkapper.

Door deze vraag kom ik erachter dat ik vannacht had gedroomd dat ik mijn no buy na 1 jaar had geschonden. Ik had een mosterd gele trui gekocht en was thuis teleurgesteld in mezelf en stelde mezelf de vraag: is mosterd geel nou leuk in kleding of alleen met interieur dingen (dat heb ik soms, bijv paars. Mooie kleur maar niet in kleding?). Toen werd
ik wakker. Zo ff dreamception dit dus, maar eh on-topic: mooi mosterd-geel is niet lelijk, maar wel liever tegen dat olijf groene aan ipv sec donker /dof geel

3 likes

Ben jij een dramaqueen?

• Ja
  • Nee
  • Twijfel

0 stemmers

Mis jij bepaalde winkels nu ze dicht zijn?

• Nee
  • Ik woon ergens waar de winkels niet dicht zijn
  • Ja, tuincentra en plantenwinkels
  • Ja, HEMA
  • Ja, kledingwinkels
  • Ja, bouwmarkten
  • Ja, Xenos, Action, Big Bazar etc
  • Ja, kleine exclusieve winkels
  • Ja, boekenwinkels
  • Ja, nog andere winkels
  • Ja, DIY creatieve winkels (Pipoos)
  • Ja, groothandels

0 stemmers

1 like

Ja! Vooral vandaag… wilde de velgen schoonmaken maar de velgen reiniger is op en dat is bij een tankstation heel duur.

Verder ben ik de dop van de wodka kwijt en zou ik daar een andere dop voor willen kopen

Ɖn heb ik heb een nieuwe pizza snijder Ć©n garde nodig.

2 likes

Ik heb niet persee iets nodig op een map na maar dat kan wel even wachten. Maar ik wil weer even overal normaal kunnen snuffelen en geinspireerd raken en even iets leuks doen. Retail therapie haha.

3 likes