Stel je persoonlijke vraag #22

Ehh, geen idee, heb zelf geen Instagram, dus kijk daar nooit.

ik had echt snel een nieuwe pyjama nodig tja helaas was de hema gesloten, nu bij de kruidvat de laatste veel te grote pyjama kunnen kopen.

Ik mis de kringloopwinkel! Wel goed voor m’n bankrekening…

24 likes

Naast boekenwinkels mis ik platenzaken ook best wel, vind het altijd een fijne zondagmiddagbezigheid om op m’n gemak al die bakken door te gaan. En ik merk dat ik tegen van die suffe dingen aanloop, ik heb een wat langer verlengsnoer nodig en de Kruidvat en Appie verkopen alleen hele korte, dat soort ongein.

4 likes

Krijg ik er dan wel ook iemand bij die het injecteert?

4 likes

Nee ik wacht liever dan da ik er voor betaal. Ik heb verder geen haast want toch niks is open ofzo. Het is niet dat ik met het vaccin ineens mn gewone leven gelijk terug krijg.

7 likes

Nee, want ik wil niet dat zoiets als een vaccin commercieel wordt. En dat de ā€˜rijke’ mensen dat dan kunnen betalen en ā€˜arme’ mensen niet.

23 likes

De Prenatal mis ik nu! Onze zoon moet ingebakerd worden, dus moest van die inbakerdoeken hebben. Nu maar online besteld, maar dan duurt het weer lang terwijl ik het nu wil gebruiken.

2 likes

Ik las map als in morning after pil en dacht ehh volgens mij is dat juist iets waar je helemaal niet mee kan wachten en hoezo wil je dat in een random winkel kopen??

23 likes

Dat laatste inderdaad, en worden die eerste 2 niet vergoed? Ik weet het niet zeker. Nu is zoveel wel oneerlijk in de wereld, maar daarom des te belangrijker om dat vaccin gewoon voor iedereen tegelijk en eerlijk beschikbaar te maken.

1 like

Heb jij als student een keer meegedaan aan Weet ik Veel? (in de studio)

• Ja! Toen Linda het presenteerde
  • Ja! Toen Beau het presenteerde
  • Nee, maar ik doe thuis wel vaak mee
  • Gewoon nee
  • Weet ik Veel??

0 stemmers

Hebben ze die niet bij de intratuin? Oh… hahah nee ik bedoel echt een map map ( Mwaaapmwaaaap :joy:) gren afkorting haha

4 likes

Ik heb een buur die serieus al sinds 10 uur vanochtend aan het schuren is. Ik krijg na een half uur al last van mijn armen, heb er bijna respect voor, ware het niet dat ik eigenlijk een rustige chill middag had gepland.

Maar dat komt toch ook gewoon omdat bijvoorbeeld hepatitis A (besmetting via voedsel en water) in Nederland niet echt aan de orde is en corona is nu natuurlijk wel overal. Dus ik zou het ook wel fout vinden om mensen met geld eerder een vaccinatie te laten kopen die voor alle inwoners belangrijk is. Als jij graag een vaccinatie wilt hebben voor de gele koorts terwijl je in Nederland woont en niet op vakantie gaat naar een land waar dat nodig is mag je het van mij zelf weten.

2 likes

wat heb je op dit moment echt nodig:

• een knuffel
  • een borrel
  • seks
  • slaap
  • een nieuwe fiets
  • een nieuwe auto
  • nieuwe kleren
  • anders,namelijk…

0 stemmers

Voordat ik 's ochtends de deur uit ga om naar school/werk te gaan, heb ik … minuten nodig

• 5 minuten
  • 10 minuten
  • 15 minuten
  • 20 minuten
  • 25 minuten
  • 30 minuten
  • 35 minuten
  • 40 minuten
  • 45 minuten
  • 50 minuten
  • 55 minuten
  • 60 minuten
  • 60+ minuten
  • Ik werk momenteel niet
  • ik werk momenteel thuis

0 stemmers

wat vindt je leuker
  • polls bedenken
  • polls invullen
  • beide even leuk

0 stemmers

Dit zijn zogezegd de ā€˜20 Funniest Sitcoms Of All Time’, welke serie vind jij hiervan het leukste? Kies er 3

• Seinfeld
  • How I Met Your Mother
  • The Fresh Prince of Bel-Air
  • Will & Grace
  • Friends
  • The Office
  • Black-ish
  • The Simpsons
  • Frasier
  • Arrested Development
  • The Office (UK Version; AKA, ā€œthe originalā€)
  • Scrubs
  • The Golden Girls
  • Modern Family
  • 3rd Rock From The Sun
  • 30 Rock
  • Community
  • All in the Family
  • Cheers
  • I Love Lucy

0 stemmers

Vind jij Melba toastjes lekker?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Oh was dat leuk @Wonder? Was je goed? Haha

1 like

Zijn er serieus zoveel mensen die deze gortdroge dingen lekker vinden?
image

7 likes

Nouja ik eet ze niet droog ofzo

22 likes

Ik heb nog nooit een hosti op, maar ik ga er altijd vanuit dat die naar melba toast smaken

2 likes