Dexter
Ik kan er nu 8 jaar na dato nog altijd niet over praten hoe verraden ik me voel sinds seizoen 6
Dexter
Ik kan er nu 8 jaar na dato nog altijd niet over praten hoe verraden ik me voel sinds seizoen 6
Ik zat even te kijken, maar kennelijk heb ik seizoen 3 zelfs afgekeken. Ik vond er toen eigenlijk al niet zo veel meer aan omdat het inderdaad maar bleef wisselen tussen de soort āplaceā. Het eerste seizoen was echt wel geinig, maar het werd me allemaal een beetje te ver gezocht denk ik.
Ik zag resignation, ook niet echt postief 
J, 1x per jaar ofzo maar meer omdat ik dan denk lekker.
Gewoon nee? Ik heb geen mening of geloof verder erover
Niet omdat het zo goed voor me is, maar omdat ik het als kind elke ochtend kreeg en het nu gewoon bij mān ontbijt hoort. Vind het gewoon lekker + gewoonte haha
Yakult is echt een van de grootste teleurstellingen uit mān leven.
Leek me als kind echt geweldig. Twee jaar geleden ging mān oma naar die fabriek en kreeg ze een goodiebag mee. Beste dag van mān leven, tot ik het proefde. Wat een deceptie zeg
Stel je moet als kandidaat meedoen aan een tv show, welk programma zou je kiezen?
0 stemmers
Ik moest dit in Maleisiƫ als kind altijd verplicht drinken. Die mensen zijn echt geobsedeerd door alles wat met vertering en gas te maken heeft. Alleen al daarom hoef ik het nooit meer.
Al zit ik nu ook al aan het heet water, dus wie weet toch maar binnenkort een voordeelpak yakult halen.
Ik heb ja gestemd maar neem elke ochtend een probiotica pil. Heb het idee dat mijn buik dan minder opgeblazen is.
Nee, ik krijg daar juist darmproblemen van.
Het lijkt me ergens zo leuk om een keer met een vaag date programma of een talenten jacht mee te doen. En dan gewoon de jury of de date voor de gek houden. Maar aangezien boomer nederland tv serieus neemt en gemeen is op twitter durf ik niet.
Ik geloof wel dat probiotica goed is voor je darmen maar dat kan je ook op peil houden door gezond te eten en ook bepaalde dingen te eten in plaats van zoān plastic flesje met heel veel suiker en wat probiotica.
En de meeste mensen hebben toch gewoon een goede darmflora? Dan zou ik het niet nemen. Beetje overbodig.
Niet verliefd maar er is wel 1 BV die ik relatiemateriaal vind en waarvan ik oprecht denk dat we goed zouden matchen
en mijn vriendinnen en familie vinden dat ook haha
Je moet wel de naam droppen
Heb het hier geloof ik al eens gezegd. Conner. 
OMG JAAAAAAA(ook al heb ik je denk ik nog nooit gezien. Ik vind hem zo schattig, knap. Denk ook dat hij de ideale schoonzoon is met een kinky kantje (waarom dat laatste weet ik niet) 
Haha dat denk ik ook. En aan de dingen die hij op social media plaatst en in de media zegt te zien, hebben we heel wat gemeenschappelijke interesses en staan we op dezelfde manier in het leven. Hij zei eens welk type vrouw zān ideale partner is en ik voldeed helemaal aan de beschrijving 
Ik had na 3x achter elkaar een antibiotica kuur echt heel erg last van mijn buik daarom neem ik nu probiotica! Maar dan een pil, geen yakult. Met eten lijkt me dat lastig aanvullen omdat het vooral dan in yoghurt en kefir enzo zit maar ik neem geen zuivel.
Ik drink wel elke week kombucha haha.
Sluit je aan bij zijn politieke partij. Dan heb je, na Corona natuurlijk, wat late meetings