Ik ben wing woman dan!
Deal! 
Ik bedoelde ook dat je het op peil kunt houden met gefermenteerde dingen, maar als je darmflora verneukt is dan is probiotica inderdaad goed. Maar dan beter goede pillen dan een suikerdrankje met wat probiotica. En zonde van al het plastic natuurlijk.
Voedingscentrum zegt het volgende:
De Europese Voedselveiligheidsautoriteit (EFSA) heeft wetenschappelijke evaluaties uitgevoerd van een paar honderd dossiers over probiotica. Er is slechts 1 gezondheidsclaim goedgekeurd: Levende bacteriën in yoghurt of gefermenteerde melk verbeteren de vertering van lactose (melksuiker) bij mensen die lactose moeilijk verteren. De yoghurt moet daarvoor tenminste 100 miljoen levende micro-organismen (Lactobacillus delbrueckii subsp. bulgaricus and Streptococcus thermophilus) per gram bevatten.
Er staat wel dat het soms goed kan zijn bij bv diarree of antibiotica slikken, maar je moet dan wel een specifiek probioticum hebben. Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat random yakult drinken dus niet echt iets doet.
- Qmusic
- Skyradio
- 100 % NL
- Slamfm
- 538
- Veronica
- Radio 1
- Radio 2
- Radio 3fm
- Lokale zender
- Andere…
0 stemmers
Qmusic limburg natuurlijk
Sublime FM
Decibel, lekker 90’s hits
Nee joh veel klassieker
Ik wil echt graag een keer aan Hunted meedoen. Ik kijk het altijd met mijn vriend of een vriendin en we hebben het er dan ook altijd uitgebreid over hoe wij dit veel beter zouden aanpakken, we hebben ook al allerlei waterdichte tactieken bedacht. Lijkt me top haha. Misschien geef ik mezelf ooit nog wel eens op, wie weet!
KINK!
Hoeveel zin heb je om morgen weer te werken na je vakantie? 1 is absluut geen zin 10 is jeej is het al morgen??
- Welke vakantie?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Qmusic, Sky en Radio 10
Geen vakantie gehad, maar sowieso een 1 haha
Echt absoluut geen zin.
Vooral dat ge naar links en nasr rechts. Ik vind dat toch eng niet normaal.
Meestal naar KINK
Ja vooral in de auto is dat echt gevaarlijk
Dit wordt weer zo’n avond dat ik niet wil slapen want dan is het zo snel morgen maar ook weer wel omdat ik anders helemaal mijn bed niet uitkom
Ja!