Stel je persoonlijke vraag #22

Heb nog geen vakantie aangevraagd, hoop misschien eind dit jaar binnen Europa weg te kunnen. De reis naar Bali die vorig jaar gepland stond gaat dit jaar waarschijnlijk ook niet door.

1 like

Super random vraag, maar zingt er iemand hier ook in een koor? Ik zong vroeger heel graag en nu dacht ik erover na om mij weer aan te melden. Alleen is mijn zangstem wat verloren gegaan met de tijd haha.

2 likes

Nog niet geboekt maar ik heb twee jaar geleden een meerdaagse trektocht gedaan in Noorwegen met een vriendin en dat was echt zo waanzinnig. Dus we hadden het erover om het dit jaar weer te gaan doen (mits mogelijk natuurlijk).

En het lijkt me echt heel leuk om met mijn vriend te gaan, met de (huur)auto naar Italiƫ bijvoorbeeld.

4 likes

Ik had gisteravond in bed een keigoeie poll bedacht maar die weet ik nu niet meer :thumbsup:

Heb jij dit ook weleens?

• Ja echt kut
  • Nee!

0 stemmers

1 like

Ik wil mijn moeder, zusje en andere familie in Australiƫ bezoeken. Dat was vorig jaar al het plan, had ze toen al 2,5 jaar niet gezien. Dus ik mag echt hopen dat het dit jaar wel kan, want zo lang trek ik niet :pensive: Zou ook echt wat geld over hebben om vervroegd het vaccin te krijgen, als ik maar het land in mag.

1 like

Oeh die trektocht klinkt heel leuk! Heb je daar meer info over?

Waarom ben jij eigenlijk naar NL gekomen? Of gebleven?

Ik gebruik zelden tot nooit oogschaduw en als ik het gebruik maak ik niet echt een hele ā€˜look’ dus dan doe ik geen moeite met oogschaduwbasis.

Ma is Australische, hierheen verhuisd voor mijn vader, na scheiding weer teruggegaan en mijn zusje wilde toen mee. Ik niet, was toen net op de middelbare school begonnen & NL voelt toch meer als thuis. Vind Aus prachtig en ben er al heel vaak geweest, maar zal altijd mijn 2e thuis blijven en NL mijn 1e keus. :slightly_smiling_face:

23 likes

Ik heb meer het idee dat je in australie bij alles wat je doet 3x moet kijken of er niet ergens een spin achter zit.

33 likes

Elke keer als ik deze foto zie moet ik gewoon lachen om de absurditeit ervan. Doe even rustig. Nee 10 keer groter dan een normale spin was niet voldoende, deze moest weer 1000 keer groter zijn. Ja we get it, je bent een grote spin maar waarom moet je per se zo groot zijn.

38 likes

Hahaha. Het is zeker leuk hoor, prachtige natuur en ik vind de mensen daar over het algemeen ook aardiger en chiller. Maar er zijn ook echt nadelen hoor, het alledaagse leven is duur, veel dingen zijn ver en daarom minder bereikbaar (OV is slecht en fietsen doen alleen mountainbikers), het schoolsysteem is heel anders (daar heeft mijn zusje ook mee gestruggled na de verhuizing) etc. Zomers kunnen inderdaad heel warm zijn, maar waar mijn familie woont zijn de winters juist ook weer nat en koel. Dusja het is niet alleen maar top Down Under :joy:

5 likes

Ik volg een australische youtuber. En zij vroeg laatst van als jij even ver rijd als ik nu naar mn vriendin aan de andere kant van australie , waar zou je dan ongeveer uitkomen.
Eigenlijk best een gek besef dat wij dan een paar landen verder zijn haha.

2 likes

Ik durf echt niks te plannen hoor. Heb wel losse plannen van ā€œoh zou leuk zijn als we misschien dit jaar wel naar x kunnenā€ (Kon vorig jaar dus niet) maar ik ga nog niks uitdenken verder. Hopelijk kan dat wel in de lente.
Wel kut met vrij vragen. Dat moet bij ons maanden van te voren. Geen idee of ik dagen wil opnemen en wanneer dan. Hopelijk zijn ze daar coulanter mee dit jaar.

1 like

Jaa ik kan zon spin ook niet serieus nemen. Hij lijkt te erg op een giga neppe halloween spin.

Hahaha ja dat is het, ik kan die spin gewoon niet serieus nemen. doe maar normaal dan doe je al gek genoeg spinnetje

1 like

Nog beter, je zit dan op de Noordpool :’)

@Crystalfire ik hoop voor ons dat we met een vaccinatie wel het land in kunnen. Ik vind de regels daar nu echt heel erg overdreven, al doen ze het natuurlijk wel heel goed. Maar ook dat mensen het land niet uit mogen, dat is toch achterlijk? Dus ik ga voor je duimen dat je dit jaar nog heen mag.

2 likes

Deze spin heeft echt witte mannen energie

8 likes

Ik durf dus echt niet op die spoiler te klikken na jullie berichten hahah. Eigenlijk überhaupt al niet als er ā€˜spin’ staat en het een spoiler is. Maar dit klinkt als een spin ter grote van een chihuahua.

4 likes

haha ik heb dit nummer nog zeker regelmatig gehoord de afgelopen jaren.
niet als ik zelf muziek opzet ofzo, maar op feesten en partijen

1 like