Ik geloof wel dat probiotica goed is voor je darmen maar dat kan je ook op peil houden door gezond te eten en ook bepaalde dingen te eten in plaats van zo’n plastic flesje met heel veel suiker en wat probiotica.
En de meeste mensen hebben toch gewoon een goede darmflora? Dan zou ik het niet nemen. Beetje overbodig.
Niet verliefd maar er is wel 1 BV die ik relatiemateriaal vind en waarvan ik oprecht denk dat we goed zouden matchen en mijn vriendinnen en familie vinden dat ook haha
Je moet wel de naam droppen
Heb het hier geloof ik al eens gezegd. Conner.
OMG JAAAAAAA(ook al heb ik je denk ik nog nooit gezien. Ik vind hem zo schattig, knap. Denk ook dat hij de ideale schoonzoon is met een kinky kantje (waarom dat laatste weet ik niet)
Haha dat denk ik ook. En aan de dingen die hij op social media plaatst en in de media zegt te zien, hebben we heel wat gemeenschappelijke interesses en staan we op dezelfde manier in het leven. Hij zei eens welk type vrouw z’n ideale partner is en ik voldeed helemaal aan de beschrijving
Ik had na 3x achter elkaar een antibiotica kuur echt heel erg last van mijn buik daarom neem ik nu probiotica! Maar dan een pil, geen yakult. Met eten lijkt me dat lastig aanvullen omdat het vooral dan in yoghurt en kefir enzo zit maar ik neem geen zuivel.
Ik drink wel elke week kombucha haha.
Sluit je aan bij zijn politieke partij. Dan heb je, na Corona natuurlijk, wat late meetings
Haha. Mocht het zo easy zijn…
Als iemand van het forum hem IRL zou kennen, holla at me please.
Hij heeft al een aantal keer op Instagram gezegd dat hij na de lockdown stevig zal uitgaan en goed zat zal gaan. Dat is toevallig ook mijn plan nu alleen nog uitvinden waar ergens hij dat zal doen…
Ik ben wing woman dan!
Deal!
Ik bedoelde ook dat je het op peil kunt houden met gefermenteerde dingen, maar als je darmflora verneukt is dan is probiotica inderdaad goed. Maar dan beter goede pillen dan een suikerdrankje met wat probiotica. En zonde van al het plastic natuurlijk.
Voedingscentrum zegt het volgende:
De Europese Voedselveiligheidsautoriteit (EFSA) heeft wetenschappelijke evaluaties uitgevoerd van een paar honderd dossiers over probiotica. Er is slechts 1 gezondheidsclaim goedgekeurd: Levende bacteriën in yoghurt of gefermenteerde melk verbeteren de vertering van lactose (melksuiker) bij mensen die lactose moeilijk verteren. De yoghurt moet daarvoor tenminste 100 miljoen levende micro-organismen (Lactobacillus delbrueckii subsp. bulgaricus and Streptococcus thermophilus) per gram bevatten.
Er staat wel dat het soms goed kan zijn bij bv diarree of antibiotica slikken, maar je moet dan wel een specifiek probioticum hebben. Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat random yakult drinken dus niet echt iets doet.
- Qmusic
- Skyradio
- 100 % NL
- Slamfm
- 538
- Veronica
- Radio 1
- Radio 2
- Radio 3fm
- Lokale zender
- Andere…
0 stemmers
Qmusic limburg natuurlijk
Sublime FM
Decibel, lekker 90’s hits
Nee joh veel klassieker
Ik wil echt graag een keer aan Hunted meedoen. Ik kijk het altijd met mijn vriend of een vriendin en we hebben het er dan ook altijd uitgebreid over hoe wij dit veel beter zouden aanpakken, we hebben ook al allerlei waterdichte tactieken bedacht. Lijkt me top haha. Misschien geef ik mezelf ooit nog wel eens op, wie weet!
KINK!