Stel je persoonlijke vraag #22

Deze hebben ze in Duitsland niet en het is het enige dat mijn moeder x12 moest meenemen in haar koffer als ze op bezoek kwam. Ik heb dit echt nodig in mijn leven.

2 likes

Oh ja dat klopt wel. Soms is het echt wel heel zwaar.

Heel Holland Bakt

• Leuk
  • NIET LEUK
  • Geen mening

0 stemmers

What We Do in the Shadows, echt geweldig :heart: :heart: :heart:

2 likes

Oh ja vond ik ‘vroeger’ ook echt heel leuk maar op een gegeven moment werd het echt cringe en Jess irri
Zelfde geldt voor Girls, was eerst ook leuk en toen ineens stom.

8 likes

Hosti is niet zó droog.

PARKOUR

15 likes

Nee laatste seizoen van New Girl heb ik echt met afgrijzen gekeken echt zonde want vooral Schmidt was altijd best lache

5 likes

Dexter

Ik kan er nu 8 jaar na dato nog altijd niet over praten hoe verraden ik me voel sinds seizoen 6

26 likes

Ik zat even te kijken, maar kennelijk heb ik seizoen 3 zelfs afgekeken. Ik vond er toen eigenlijk al niet zo veel meer aan omdat het inderdaad maar bleef wisselen tussen de soort “place”. Het eerste seizoen was echt wel geinig, maar het werd me allemaal een beetje te ver gezocht denk ik.

Ik zag resignation, ook niet echt postief :grimacing:

J, 1x per jaar ofzo maar meer omdat ik dan denk lekker.

5 likes

Gewoon nee? Ik heb geen mening of geloof verder erover

11 likes

Niet omdat het zo goed voor me is, maar omdat ik het als kind elke ochtend kreeg en het nu gewoon bij m’n ontbijt hoort. Vind het gewoon lekker + gewoonte haha

Yakult is echt een van de grootste teleurstellingen uit m’n leven.
Leek me als kind echt geweldig. Twee jaar geleden ging m’n oma naar die fabriek en kreeg ze een goodiebag mee. Beste dag van m’n leven, tot ik het proefde. Wat een deceptie zeg

10 likes

Stel je moet als kandidaat meedoen aan een tv show, welk programma zou je kiezen?

• Voice of Holland
  • Heel Holland bakt
  • Expeditie robinson
  • So you think you can dance
  • Wie is de mol
  • Hunted
  • First dates

0 stemmers

1 like

Ik moest dit in Maleisië als kind altijd verplicht drinken. Die mensen zijn echt geobsedeerd door alles wat met vertering en gas te maken heeft. Alleen al daarom hoef ik het nooit meer.

Al zit ik nu ook al aan het heet water, dus wie weet toch maar binnenkort een voordeelpak yakult halen.

5 likes

Ik heb ja gestemd maar neem elke ochtend een probiotica pil. Heb het idee dat mijn buik dan minder opgeblazen is.

Nee, ik krijg daar juist darmproblemen van.

Het lijkt me ergens zo leuk om een keer met een vaag date programma of een talenten jacht mee te doen. En dan gewoon de jury of de date voor de gek houden. Maar aangezien boomer nederland tv serieus neemt en gemeen is op twitter durf ik niet.

3 likes