Man, baby, death, safari, nightmare, love, underground, explosion, transformer.
Ik ga op een dodelijke safari met mn man en baby, want er komt een explosie. Het is een nachtmerrie. Zoiets. Kan niet wachten.
Man, baby, death, safari, nightmare, love, underground, explosion, transformer.
Ik ga op een dodelijke safari met mn man en baby, want er komt een explosie. Het is een nachtmerrie. Zoiets. Kan niet wachten.
Als ik ongesteld benā¦
0 stemmers
Als iemand stemt op āheb ik helemaal nergens last vanā word ik echt agressief (ben nu ongesteld).
Ha ik kan dit halve lijstje afvinken terwijl ik niet eens bloedverlies heb door een spiraaltje, maar de andere klachten gaan gewoon in hun vier wekelijkse ritme door
echt winnen joh! zou liever gewoon bloedverlies hebben en de rest niet.
sorry
Word eigenlijk niet meer ongesteld door mān spiraal maar heb helaas nog wel een aantal klachten.
Ik heb vaak meer last de week voorafgaand aan mijn ongesteldheid. Echt een enorme vreetbeer word ik dan. Soms beetje lage rugpijn, opgeblazen etc, maar wel echt minimale klachten. Laatste maanden toevallig wat meer en hoofdpijn vind ik dan nog het ergste. Mss door ouderdom.
Heb zelf wel klachten, maar heel licht dus zou eigenlijk zeggen dat ik er geen last van heb 
Dat had ik vijf jaar geleden ook kunnen zeggen. Hoop voor jou dat het wel zo blijft!
@Madelief duurde vrij lang dat het kwartje viel, dat je zwanger bent (toch?!). Haha de ongesteldheid zonder ongemakken is je gegund hoor.
Ja dit heb ik ook! Zoān week voor mn menstruatie een enorme grumpy dag, meer hoofdpijn, onzuivere huid, rugpijn die week. Tijdens mn menstruatie wel enorme krampen.
Ook nog verdrietig en heb het de hele tijd koud
Sommige klachten inderdaad week ervoor: pijnlijke borsten en opgeblazen buik en sneller prikkelbaar. Acne wordt ook erger in week ervoor.
Tijdens menstruatie pijn in buik (soms benen). Stoelgang is ook wel anders maar zou het geen diarree noemen. Ben wel altijd chagrijnig maar dat komt vooral door het feit dat ik ongesteld ben. Vind het zó vervelend. Iets in je broek moeten hebben dat irriteert, soms doorlekken, er rekening mee moeten houden, de enorme krampen etc
Oogschaduwbasis
0 stemmers
Ik werk de helft van de week in de horeca dus dat schreeuw ik de hele middag als er mensen binnenkomen
Haha ik heb wel vaak last van verschillende in de poll genoemde klachten, maar kan het niet per se koppelen aan mijn ongesteldheid. Dus je hoeft niet jaloers te zijn hoor 
Alleen op mijn werk als ik de telefoon op neem, dagelijkse leven nooit.
Alleen in werkmails, anders nooit
Ik gebruik wel een basis, maar concealer ipv echt oogschaduwbasis
Heb jij vakantieplannen voor dit jaar?
0 stemmers