Ik stem altijd op alcazar op de top2000 hahaha
haha zalig even geluisterd naar what if
- Daar ben ik al dansend opgegroeid
- Daar heb ik staan schuren met rubbertjes
- Daar heb ik geschuifeld op een langzaam nummer
- Daar heb ik seks gehad op de wc’s
- Daar begon mijn uitgaansleven
- Ik wilde wel, maar ik mocht niet
- Alca-what?!
0 stemmers
Ah, ik vraag me vooral ook af waarom ik daarheen wilde (groepsdruk).
Casanova is mijn allerlievelingslied
Jaaaa hooorrr @Trenchcoat in mijn hoofd ben jij wel wat ouder dan het schuren met rubbertjes-verhaal.
Altijd zo stom als je de a2 naar het zuiden rijdt en dan qmusic om gaan naar de Limburgse qmusic. Zo stom.
Oh looooool dacht dat het over dat nummer ging hahahaha
Ja in het midden ook wel! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het liedje pas een paar jaar echt ken daardoor/ door mn jongere huisgenoten van toen haha. Oorspronkelijk was ik er te oud voor denk ik
Elke vrijdag holly dames gratissss. En op je verjaardag een gratis fles ‘champagne’
15 jaar geleden alweer dat zij won! De tijd vliegt
Horror haha mijn vriend zet vaak de Duitse apres ski op en hij vindt dat geweldig
Bnr!
Ik heb de laatste ingevuld namens mijn man , werk zelf niet thuis namelijk haha.
Ik had een sollicitatie voor er stage, in onderwijs/zorg. En dat was op locatie. Flinke tafel er tussen in en raam open maar zij dragen zelf überhaupt geen mondkapjes op die locatie (<13jr)… Ik had ‘m wel op maar ze zeiden meteen: ooh hoeft hier niet
Er komt toevallig volgende week iemand bij mij solliciteren en ik heb haar gevraagd of ze liever online/op locatie heeft. Ze gaf aan liever langs te komen, dus dat is het geworden.
Sorry als deze vraag al is geweest, zit nu pas weer achter mijn laptop (daarom maak ik hem ook nu pas). Was er bij jou in de buurt nog veel vuurwerk om twaalf uur met oud & nieuw?
Edit: Zie de woorden vorig jaar meer als voorgaande jaren, want vorig jaar was een kut jaar met hele dichte mist.
- Ongeveer evenveel als vorig jaar
- Dit jaar was het meer
- Dit jaar was het minder
- Ik heb helemaal niks gezien in de lucht of gehoord
- Ik heb niet (naar) buiten gekeken dus geen idee
- Ik lag te slapen
0 stemmers
(Bedenk mij nu dat ik niet in mijn eigen buurt of stad was maar ik ga er wel vanuit dat daar normaal wel meer vuurwerk is)
As we speak worden hier in de buurt nog wat overgebleven vuurpijlen afgestoken
Ah dat is wel balen.
Vorig jaar was er echt ontzettende mist bij ons, dus toen was er relatief wat minder vuurwerk dan normaal. Dit jaar waren het om 12 uur heel veel sierpijlen, maar geen duizendklappers etc. dus qua geluid wel een stuk stiller.
Ja misschien is vorig jaar niet echt een goeie vergelijking idd haha, naja dan beetje algemeen.