Stel je persoonlijke vraag #22

Afgelopen maanden was 1e gesprek altijd online, maar wel 2x 2e gesprek op locatie.

2 likes

Het was oudjaarsavond minder, maar ik heb wel het idee dat er echt al veel verder van tevoren en nog langer daarna (vanavond namelijk ook nog steeds) hard knalvuurwerk wordt afgestoken.

Ik woon echt een paar honderd meter bij je vandaan :stuck_out_tongue_winking_eye: maar ik vond het dit jaar juist super meevallen ervoor en erna. Weet niet of het heel veel minder was dan vorig jaar, maar vond het echt weinig!

1 like

Hahaha dat stukje over dat die tienerjochies een condoom omdoen om daarin te komen tijdens het schuren. Dedication

2 likes

1e gesprek telefonisch, 2e en 3e op locatie maar er werd heel goed afstand gehouden toen kantoor nog open was

1 like

Ik woonde de vorige twee jaren nog in de binnenstad, misschien dat het daar rustiger was de dagen eromheen. Het viel me dit jaar wel echt meer op, maar wel zeker een stuk rustiger op oudejaarsavond zelf.

Lezen jullie wel eens topics op dit forum waar je niks mee hebt qua onderwerp maar omdat het wel drama is?

• Ja
  • Nee
  • Alleen als iemand me linkje stuurt

0 stemmers

De enige vlogger van wie ik iets bekijk is Alice Olsthoorn en toch lees ik mee in het mommybloggerstopic en het andere youtubers/bloggerstopic. Vind vloggers heel saai om te kijken, maar roddels erover lezen wel leuk.

1 like

Man, baby, death, safari, nightmare, love, underground, explosion, transformer.

Ik ga op een dodelijke safari met mn man en baby, want er komt een explosie. Het is een nachtmerrie. Zoiets. Kan niet wachten.

2 likes

Als ik ongesteld ben…

• Ben ik chagerijnig of agressief
  • Heb ik (extra) puistjes/andere huidklachten
  • Heb ik hoofdpijn
  • Heb ik erge buikkrampen
  • Heb ik lichte buikkrampen
  • Heb ik een opgeblazen buik/gevoel
  • Heb ik spierpijn
  • Heb ik rugpijn
  • Heb ik diarree
  • Heb ik obstipatie
  • Heb ik zin in zoete dingen
  • Heb ik zin in hartige dingen
  • Heb ik geen eetlust
  • Moet ik overgeven
  • Ben ik misselijk
  • Ben ik moe
  • Heb ik pijnlijke/gevoelige/opgezette borsten
  • Heb ik helemaal nergens last van
  • Ik word niet ongesteld
  • Iets anders

0 stemmers

Als iemand stemt op ā€˜heb ik helemaal nergens last van’ word ik echt agressief (ben nu ongesteld).

22 likes

Ha ik kan dit halve lijstje afvinken terwijl ik niet eens bloedverlies heb door een spiraaltje, maar de andere klachten gaan gewoon in hun vier wekelijkse ritme door :+1:t2: echt winnen joh! zou liever gewoon bloedverlies hebben en de rest niet.

6 likes

sorry

1 like

Word eigenlijk niet meer ongesteld door m’n spiraal maar heb helaas nog wel een aantal klachten.

1 like

Ik heb vaak meer last de week voorafgaand aan mijn ongesteldheid. Echt een enorme vreetbeer word ik dan. Soms beetje lage rugpijn, opgeblazen etc, maar wel echt minimale klachten. Laatste maanden toevallig wat meer en hoofdpijn vind ik dan nog het ergste. Mss door ouderdom.

3 likes

@Madelief en jij zijn god’s chosen ones

:triumph:

Heb zelf wel klachten, maar heel licht dus zou eigenlijk zeggen dat ik er geen last van heb :see_no_evil:

1 like

Dat had ik vijf jaar geleden ook kunnen zeggen. Hoop voor jou dat het wel zo blijft!

@Madelief duurde vrij lang dat het kwartje viel, dat je zwanger bent (toch?!). Haha de ongesteldheid zonder ongemakken is je gegund hoor.

2 likes

Ja dit heb ik ook! Zo’n week voor mn menstruatie een enorme grumpy dag, meer hoofdpijn, onzuivere huid, rugpijn die week. Tijdens mn menstruatie wel enorme krampen.

1 like

Ook nog verdrietig en heb het de hele tijd koud

4 likes