Stel je persoonlijke vraag #22

Direct doorgestuurd naar m’n vriend, dit klinkt echt als iets voor ons en het is Coronaproof

1 like

Ik heb allemaal losse bosjes / sleutels, anders wordt het zoveel. Huissleutels (3), fietssleutels (2) autosleutel en werksleutels (4).

3 likes

Ik heb een blondmok gekregen, jaren terug, en het is me een doorn in het oog. Maar hij is wel lekker groot!

6 likes
welke dingen zou je willen in dit nieuwe jaar?
  • Een nieuwe baan
  • Een nieuwe huisdier
  • Een nieuwe geliefde
  • Een nieuwe woning
  • Een nieuwe hobby
  • Een andere inrichting van mijn huis
  • Een spannender leven
  • Meer structuur in mijn leven
  • Niks van dit alles

0 stemmers

Mn mobiel ligt vooral in mn hand.

9 likes

Klinkt als een vaste plek

3 likes

Ik wil dit

1 like

Volgens mij zijn grote spinnen niet giftig. En bij die van de foto denk ik dat als hij jou echt dood wilt hebben dat hij je dan neer schiet.

3 likes

Mijn menstruatie blijft al jaren af en toe gewoon maanden uit en als ik het wel ben, dan heb ik 0 last. Echt een grote gok elke keer als ik naar de wc ga lol. “Ben ik ongesteld of niet???”

1 like

Wauw supervet!! Ik heb ook in de Hardangervidda in een hut geslapen, vanwaar we elke dag ging wandelen en inderdaad zo’n mooi gebied!

4 likes

image

8 likes

Ja ik denk dat mijn voorkeur nu ook uitgaat naar een huttentocht. Je bent wat onafhankelijker van het weer, en lijkt me chill om gewoon 's avonds met een biertje of warme chocomel met andere mensen te kunnen praten, ipv om 7u al met al je kleding aan in je slaapzak te liggen omdat het zo godsgruwelijk koud is.

Maar ohh het was ook zo vet om gewoon met zijn tweeën compleet onafhankelijk van de rest van de wereld te zijn. @Evenveel Ja bij mij begint het nu ook helemaal weer te kriebelen, kijk nu alle foto’s en filmpjes van toen terug. Zo zwaar en ben mezelf zo hard tegengekomen, maar zo’n vette ervaring!

3 likes

We zouden een topic kunnen maken met dat soort vragen. Maar ik denk dat het net zoals ranking de forummers in de soep gaat lopen. Omdat er dan mensen mee gaan doen die maar opvalt bij bepaalde forummers. Of dat mensen alles persoonlijk gaan nemen

2 likes

Ja zo heeeeeerlijk om na 8 uur in de kou wandelen terug te komen in zo’n gezellige hut met overal hout en schapenkleedjes en dan aan een lange tafel te schuiven en met medewandelaars het potje te eten wat er die dag geserveerd wordt.

Ik moet zeggen dat omdat dat gebied zo uitgestrekt is ik soms moeite had met motivatie. Je kon zo ver kijken, dat verveelt me dan op een bepaalde manier? Ik loop liever in een bos of tussen de rotsen ofzo.

Edit: oh en ik ben daar in een moeras vast komen te zitten hahaha was ik alweer vergeten

5 likes

Afgelopen jaar geen huttentocht gelopen, maar nu wil ik ooook weer.
En ook fietsvakantie, alles.

Ja, ik ben ook nog van een ijsplaat afgegleden (ok gewoon uitgegleden) en was toen zo chagrijnig en boos op alles dat ik zo’n 3 uur niets meer tegen mijn vriendin gezegd heb en in enorm tempo ben gaan doorlopen. Zij zei later dat ze dat allemaal prima vond, want we moesten eigenlijk toch een beetje vaart maken die dag (en ik was wat trager dan zij is). Ik herken wel een beetje wat je bedoelt hoor! Was sowieso mooi om die trollentong als eindpunt te hebben, echt een beloning van je harde werk. Maar dat lopen op die eindeloze vlakte had ook wel wat, je voelde je zelf ineens heel nietig, alsof jij en je problemen allemaal maar klein waren op dat niveau. Dat was wel een chill gevoel, zeker gezien we beiden toen ook liefdesverdriet hadden.

@kali hardangervidda was het dus!

6 likes

Dat is toch een huntsman spin? Die zijn wel giftig en zijn mega snel.

Wacht even… is die grote rakker snel??

7 likes
Welke van deze dingen kun je naar jou (mening) goed?
  • Acteren
  • Zingen
  • Dansen
  • Presenteren
  • Koken
  • Bakken
  • Fotograferen
  • Tekenen
  • Schrijven
  • Schilderen
  • Naaien
  • Haken
  • Breien
  • Rekenen
  • Sporten
  • Kaart lezen
  • Dingen ontwerpen
  • Jezelf verwoorden
  • Voor jezelf opkomen
  • Netwerken

0 stemmers

Edit:

Welke ‘‘goede’’ eigenschappen bezit je?
  • Betrouwbaar
  • Enthouiast
  • Sociaal
  • Optimistisch
  • Behulpzaam
  • Eerlijk
  • Ruimdenkend
  • Gedreven
  • Flexibel
  • Verantwoordelijk
  • Zelfstandig
  • Organisatorisch
  • Geduldig

0 stemmers

Welke ‘‘slechte’’ eigenschappen bezit je?
  • Verlegen
  • Eigenwijs
  • Jaloers
  • Ongeduldig
  • Slordig
  • Chaotisch
  • Perfectionisch
  • Afhankelijk
  • Lui
  • Onzelfstandig
  • Overmoedig
  • Wispelteurig

0 stemmers

Ik ben me ervan bewust dat sommige slechte eigenschappen in sommige gevallen ook goede eigenschappen kunnen zijn en andersom!

1 like

Jaa hier zat ik ook aan te denken. Maar ik weet dat ik dan op een gegeven moment denk ¨Schat ik heb geen idee wie jij ben dus ik kan daar niet over oordelen´
en dan word het saai hahah

1 like