Stel je persoonlijke vraag #22

Volgens mij kun je deze spin gewoon vriendelijk vragen of hij weg wilt gaan.

24 likes

Hahaha dat zou wel ff stress zijn. Uitlachen en wegrennen

1 like

Klopt inderdaad, vanaf het begin superstreng, maar dat is meteen te zien in het aantal cases! Alleen Melbourne heeft eigenlijk pech gehad. Waar mijn familie woont zijn er echt amper cases geweest, en zelfs die moesten een tijdje in lockdown, dus inderdaad soms overdreven. Nu is alles daar weer zo goed als normaal, maar alsnog mag er niemand de staat in of uit (met paar uitzonderingen).

2 likes

Er is maar één optie.

17 likes

Sterker nog ik zou die spin vragen of hij me zou willen helpen om wat belangrijke spullen uit de brand te halen.

9 likes

pizza vragen:

ananas op pizza
  • is hemels
  • zou verboden moeten worden
  • geen mening

0 stemmers

pizza, doe je meestal:
  • bestellen/afhalen
  • uit de diepvries
  • van de versafdeling
  • helemaal zelf klaarmaken
  • zelf klaarmaken met kant en klaar deeg.

0 stemmers

pizzabodem
  • dun
  • dik
  • van groentes
  • calazone

0 stemmers

merk:

• huismerk
  • ristorante
  • dr. oetker
  • wagner
  • overige

0 stemmers

welke smaak
  • Salami
  • Margherita
  • Mozerella
  • Hawai
  • Kazen
  • Tonijn
  • Groente
  • Bbq
  • Kip
  • Pikant
  • Bolognese
  • Overige

0 stemmers

Heb je nu zin in pizza
  • Ja!
  • Nee

0 stemmers

Dit verklaart de bosbranden.

@Crystalfire vervelend zeg, ik vind het ook zo bizar dat Australiërs dit allemaal maar lijken te slikken. Genoeg mensen met familie in het buitenland daar.

1 like

Misschien is die spin van die foto wel een soort brandalarm.

Jazeker, het was zo tof dat ik elke gelegenheid die ik krijg aangrijp erover te vertellen :grin: Even in een spoiler:

trekking Noorwegen

We hebben eigenlijk zelf alles geregeld en gepland. Dus een route over de Hardangervidda gepland adhv de huttentochten (die bekende rode T’s), met behulp van de ervaringen van Piet (fanatiek wandelaar in Noorwegen, recenseert al zijn tochten, hebben veel aan hem gehad). Wij zijn zelf gestart in Kinsarvik en geëindigd aan de Trolltunga, maar er zijn veel meer routes mogelijk daar! En dan eigenlijk tentje mee, gedroogd eten in zakjes en gáán! Vergde wel wat planning met bijvoorbeeld het eten, en moesten ook een lichtgewicht tent aanschaffen, maar moet zeggen dat mijn vriendin dat allemaal voor haar rekening genomen heeft. Hebben wel eerst wat dagtochten gedaan (zoals Beseggen, aanrader!) om er wat in te komen, en hebben ook rekening gehouden met het weer. Als het vier dagen kut was geweest waren we niet gegaan, maar nu was alleen voor de laatste anderhalve dag regen voorspeld, dus durfden we het wel aan.

En wat kiekjes voor de sfeer, was zo waanzinnig prachtig daar

68 likes

Ik hou niet zo van pizza maar als ik voor iets wat ik wel leuk vind even langs die spin zou hoeven lopen zou ik het wel doen. Ik zou het hem nog vertellen ook.

3 likes

Ik zou het doen, maar dan wel naakt

Zou het echt kut vinden als ie in mn kleren kruipt, verder geen probleem mee

8 likes

Die spin is veel te groot om in je kleren te kruipen joh

2 likes

Ik at laatst een pizza (afgehaald), maar dat was een andere pizza dan ik besteld had. Daar zat peer op, vond ik ook wel vrij bijzonder. :thinking:

Eh na

Hij is zo groot als een mannenhand, en als ik één ding weet over mannenhanden is dat die binnen no time onder 3 lagen kleding zitten voor je überhaupt nee kan zeggen.

65 likes

Als die spin in jouw kleren kruipt dan ben je die kleren kwijt. Het is zijn outfit dan

27 likes
welke van onderstaande dingen heb je in huis
  • Condooms
  • Tampons
  • Krultang
  • Stijltang
  • Fohn
  • Elektrische Tandenborstel
  • Sportlegging
  • Oranje BH
  • Een onesie
  • Boodschappentas van Jumbo
  • MacBook
  • Een fles wijn
  • Een fles liquor 4
  • Regendouche
  • Servies van Blond Amsterdam
  • Servies van Boerenbont
  • Meubel van Ikea
  • Een Fruitmand
  • Een legpuzzel
  • Vloerwarming

0 stemmers

1 like

Ik gebruik matterende poeder als basis. Weet niet of dat telt

Ik zou een hotel boeken

8 likes

welke van deze dingen liggen bij jou thuis meestal op een vaste plek?

• Sleutels
    • Mobiel
    • Paspoort/Id
    • Portemonnee
    • Flesopener/kurk
    • Aansteker/lucifers

0 stemmers

Hoeveel sleutels heb je aan je sleutelbos?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Meer dan 10
  • Geen, ik mag nergens naar binnen