oohh dit moet 'm toch wel zijn, @kali ben echt benieuwd hahaha. Zo fijn als je zo’n oud liedje dan EINDELIJK weer terugvindt
Ik vond dit echt onzin. Soms moet je buiten de deur eten en heb je zin in iets voedzaams én vullends. Dan vind ik het fijn dat je niet voor een gare salade moet gaan die amper vult. Of een bord met eten moet eten waar je eigenlijk geen zin in hebt want lege kcal.
En als je energie nodig hebt en je maaltijd bestaat vooral uit lege koolhydraten/kcal kom je ook niet ver.
Iedereen denkt dat het om afvallen gaat, maar dan hebben ze niet goed gelezen. Het gaat ook om onderhoud en aankomen. Dan vind ik het zelf fijn dat je kan kiezen wat voor portie je wilt dat én voedzaam is én lekker én wat iemand gewoon voor mij maakt, me bedient en ik het alleen hoef op te eten (ook een grote reden waarom ik uiteten ga. Dat ik zelf geen zin heb om te koken).
(Ik zou denk ik wel voor aankomen gaan omdat ik een grote eter ben )
Maar hoevaak komt het voor dat je buiten de deur Moet eten en dat er dan op dat moment toevallig zon restaurant in de buurt is haha. Ik ben het er wel mee eens dat er meer afhaal mogelijkheden moeten zijn die gevarieerde gezonde opties hebben ( stroom voor de arnhemers!)
Maar ik denk als je echt gezellig met vrienden een leuke avond wilt hebben dat je dan toch wel voor iets anders gaat dan een mega gezond restaurant ofzo waar je eerst van allerlij gegevens moet invullen.
Trouwens iedereen zn ding hoor als je echt zo met voeding bezig bent is dit een ideale uitkomst. Ik vind het zelf een beetje geforceerd.
Ja love it. Meteen de dag erna nog een hele maaltijd. Maar bij andere restaurants dan Aziatische, doe ik het eigenlijk nooit.
Van mij mag het concept dus best uitbreiden.
Hm ik weet niet, stel je hebt allemaal mensen die op hun eten letten :’)
Nja misschien ben ik gewoon voorstander van meer restaurants met lekkere dingen die ook voedzaam zijn waarna je daarna goed vol zit. En dat je zelf ook een portie grootte kan aangeven. Misschien is bmi dan niet nodig, of dat het kan op aanvraag ofzo ipv standaard.
Ik vind Sla in Rotterdam zelf dus chill, maar verder kan ik bijna niks verzinnen dat en voedzaam is, en vullend en lekker.
Bijna altijd als er veel eten over is. En dan gooi ik gerust het eten van mijn tafelgenoot er ook bij (als het iemand betreft met wie ik sowieso eten zou delen).
Bij sommige restaurants krijg je zoveel dat je er nog 2 dagen van kan eten. Super chill als je dan dag erna nog “gratis” lunch hebt.
Edit; wel soms een beetje met gene trouwens. Maar dan denk ik meteen van ik heb ervoor betaald+ weggooien is zonde + boeien ze denken maar als ze al iets denken.
Huh maar ik heb het idee alsof heel veel mensen nu doen alsof je zonder dit restaurant nergens gezond uit eten kan en alleen maar naar een vreetschuur ofzo maar er zijn toch gewoon talloze restaurants waar je normaal en voedzaam kunt eten, en niet alleen maar in de vorm van een salade.
Nee als je gewoon normaal voedzaam eten wilt maar het niet thuis wil/kan maken.
@Lemongrab nou ik krijg wel graag tips voor Rotterdam dan.
Vietnamees is vaak voedzaam ja en daarvan zitten er best hier, maar verder ken ik niet veel restaurants waar het eten lekker en voedzaam is en geen saaie salade waar je niks aan hebt. Spirit kan ik ook nog aanraden. SLa dus,verder geen idee.
Maar wat nou als je gewoon ff ergens wilt eten en dit niet per se jouw gezellige uitzonderingsavond hoeft te zijn? Sommige mensen gaan vijf keer per week uiteten.
Leren koken.
Ben jij weleens stagebeleider geweest?
- Ja, is leuk
- Ja, is niet leuk
- Ja, is wel ok
- Nee, lijkt me wel leuk
- Nee, lijkt me niet leuk
- Nee, lijkt me wel ok
- Ik ben zelf nog een stagiaire
0 stemmers
Staat volgens mij wel op de planning voor dit jaar.
Ken je iemand die tweeling is?
- ja, dat ben ik zelf.
- ja, meerdere zelfs.
- ja
- nee
0 stemmers
Ken je iemand die drieling is?
-
- ja, dat ben ik zelf.
-
- ja, meerdere
-
- ja, een
-
- nee
0 stemmers
Ken je iemand die vierling,vijfling of zesling is?
-
- ja, dat ben ik zelf.
-
- ja, meerdere
-
- ja, een
-
- nee
0 stemmers
Holy shit! Wat heftig wel
Woow dat verhaal kan ik me nog herinneren. Echt heftig!
wow, heftig.
Oh jaa dit weet ik nog. Was dat op t egf? voor mijn gevoel was dat minder lang geleden.
Volgens mij was dat al op FF (kan het me namelijk nog herinneren), vond dat zo heftig!
wow wat
Ja jeetje dat weet ik ook nog. Maar eigenlijk 100% zeker dat dat al op FF was!