Stel je persoonlijke vraag #22

Zo stom maar in het echte leven boeit het me niet of iedereen me mag of niet. Maar op het forum vind ik veel mensen tof en heb ik het idee dat ik minder leuk over kom dan in het echt haha. Dus ja dan lijkt het me kut als ik irritant word gevonden. Maar goed niemand vind iedereen leuk dus je ontkomt er eigenlijk niet aan.

3 likes

misschien was bang voor niet het goede woord.

in het echte leven maakt niet zoveel of mensen mij mogen of niet. (behalve de mensen die dichtbij mij staan) op het forum zijn er denk ik wel mensen die zich aan mij ergeren, maakt me niet zoveel uit. vindt alleen jammer dat ik hier misschien minder leuk overkom dan in het echte leven.

Nee hier hoef ik niet bang voor te zijn, want weet zeker dat er iig ƩƩn iemand is die me liever weg heeft en dat is prima, want die ga ik gewoon uit de weg.

ā€˜ze mogen me haten, zolang ze me vrezen’ vind ik trouwens altijd een lekkere quote.

1 like

Ik vind het lastige vragen. Eigenlijk doet het me niet veel als mensen me niet mogen of aan mij ergeren om wie ik ben. Ik vind het erger als iemand zich aan mij ergert, omdat ik diegene onbewust gekwetst heb. Daar kan ik wel echt kapot van zijn.

Paar keer per week, maar niet van mannen. Zijn altijd oudere mensen die even iets moeten opmerken over m’n kinderen (zowel positief als negatief) en ook vaak opmerkingen over dat ik zo lang ben.

1 like

Is iemand binnen jouw gezin bekend in Nederland of Belgie? (bekend van televisie, sport, YouTube, blog, films, series, reality, schrijver, journalist, etc.) Poll is anoniem.

• Ja, Ikzelf
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

en binnen jou familie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

in jouw vriendengroep?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wel heel ver aangetrouwde familie, maar ken die man niet irl lol

1 like

Als jij een extra kamer in je huis hebt wat je naar eigen smaak kan inrichten, wat zou je kiezen uit onderstaand lijstje?

• Werk/studeerkamer
  • Logeerkamer
  • Sportkamer
  • Leeskamer
  • Voorraadkamer
  • Opbergkamer
  • Chillkamer
  • Inloopkast
  • Muziekkamer
  • Hobbykamer
  • Een grote badkamer van maken.
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Een slaapkamer

6 likes

Mijn droom is om later een tuin, een grote keuken en een atelier te hebben. En misschien nog een yoga ruimte.

3 likes

het verschilt zo per dag, soms vind ik het best wel leuk als iemand belt maar er zijn ook dagen dat ik geen pap meer kan zeggen en als een dweil op de bank hang.

16 likes

Ik bel sowieso niet voor de lol met vriendinnen (met niemand eigenlijk), laat staan na werk

5 likes

Mijn droom is zo’n gigantische bibliotheek die de hele kamer inneemt. Zie ook precies voor me wat voor stoelen en kasten er zouden staan. Heb er wel het juiste werk voor gekozen haha maar heb de ruimte niet, dus nu prop ik m’n 400+ boeken maar overal waar het kan. :woman_shrugging:t4:

7 likes

Haha nee man, echt optyfen

5 likes

Ik neem dan gewoon echt niet op, doei

1 like

Ik heb nooit behoefte aan uren bellen met wie dan ook.

En @Missy een zwembadkamer

5 likes

Mijn badkamer is letterlijk alleen een wc en een douche. Dus een normale badkamer zou ik wel fijn vinden.

Een bibliotheek :heart: (is dat een leeskamer?), zoals @Hufflepunk. En een atelier/labo. Gelukkig hebben we een huis gevonden waar minstens 1 van de 2 een optie is. Nu nog geld vinden.

3 likes

Ik vind mezelf wel een beetje bekend door boos (word wekelijks herkend)

29 likes

Ligt aan de vriendin maar ik zou ook nooit nee zeggen. Komt ook maar sporadisch voor maar ik kan altijd en overal tegen mijn vriendinnen aanlullen en hen aanhoren, ook na een lange werkdag. It’s a gift :tipping_hand_woman: