Stel je persoonlijke vraag #22

Ik heb het iemand gevraagd en hij zei dat hij toch denkt dat je fufu deeg hebt gegeten met bonen erin.
Dat fufu deeg word met veel verschillende dingen ( soup) geserveerd misschien is dat met die bonen een variant erop.

1 like

Combi van 1, 3 en 6 (zonder hond met kat)

2 likes

Ok, dan was het dat ik geloof je. Dan heb ik gewoon een slechte versie gehad. Een homp deeg met smakeloze bonen erin. :rofl:

1 like

Elke ochtend zomerfruit door de havermout en mango +ananas door smoothies

1 like

Wil jij mijn wijnkelder dan ruilen voor jouw hond?

3 likes

Ik wil best ruilen maar lust geen wijn :joy:

1 like

Ik kende niks maar ben door jouw poll al die muziek gaan luisteren vandaag en ben ondanks deze grijze kutdag nu toch vrolijk en stiekem aan het dansen

4 likes

Wat een akelig verhaal :scream: Ik kan me dit ook nog vaag herinneren idd. Toen ze niet kwam opdagen en de telefoon niet opnam, wat heb je toen gedaan? Politie gebeld? Vraag me af wat je in zo’n situatie moet doen. Ik zou het ook griezelig vinden om zelf te gaan kijken, terwijl er natuurlijk ook niks aan de hand kan zijn maar je weet het niet.

Ik was toen nog een meelezer maar kan me dat verhaal nog herinneren. Weet nog wel dat wij op het lab vlak daarna ook een stagiair hadden die ineens niet kwam opdragen ‘s ochtends. Toen heb ik nog even in paniek geroepen: zoek nou contact, straks ligt hij dood in zijn bed! Mijn collega’s vonden het overdreven, toen wist ik niet of het handig was om te vertellen waar ik mijn ideeĂ«n van had. Bleek ook uiteindelijk weinig aan de hand achteraf. Moet het nog horen: ‘niais denkt vast dat er iets ernstig is gelijk!’

8 likes

Wow ik heb er vandaag nog aangedacht toen we het hadden over mensen die dood thuis lagen. Ze had toch ook een vriend? Is die nergens bij geweest?

En misschien was het wel geld? In litouwen verdienen mensen echt heel weinig, zelf als je in de middenstand leeft. We triest zeg :frowning:

Is echt leuk want ik krijg er energie van.
En leer er ook van.
Maar soms krijg je kut leerlingen die je niet vergeet.

Staat dit nu in mijn sletten playlist? Yes. Yes it does.

1 like

Rol om 08.50 mijn bed uit in plaats van 05.50. Living my best life.

1 like

Een vrij lange periode voor corona is flink stressvol voor me geweest dus gemiddeld hetzelfde denk ik, maar vergeleken met ‘normaal’ is het hele gebeuren niet top voor m’n stressniveau. Vooral financieel is het geheel wel stressvol geweest in het begin en nu is het gewoon kut icm winterdepressie

1 like

Nja een ander soort stress. Meer onrustig omdat er zoveel onduidelijk is enzo en het te lang duurt haha.

3 likes

Ben je wel eens bang dat mensen zich aan je ergeren op het forum?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

en ik het echt leven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je wel eens bang dat je '‘gehaat’ wordt op dit forum?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En in het echte leven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Op het forum maakt het me niet uit als mensen zich aan mij ergeren, kan ik me ook best voorstellen want het forum is toch een beetje m’n ventileer plek. Bij mensen die dichtbij mij staan zou ik dat wel erg vinden, maar onvermijdelijk denk ik

1 like

Zal best dat mensen zich aan me ergeren, ik erger me ook aan zoveel mensen, inclusief mezelf. Maarja da’s hun probleem verder en niet het mijne. Ben er niet ‘bang’ voor.

11 likes

Hoe vaak krijg jij ongewenst aandacht op straat?

• Meerdere keren per dag
  • Dagelijks
  • Paar keer per week
  • Wekelijks
  • Paar keer per maand
  • Maandelijks
  • Paar keer per jaar
  • Jaarlijks
  • Minder dan jaarlijks
  • Nooit

0 stemmers

pfff ben er soms zo klaar mee, vieze mannen die loeren of dingen van je willen, gisteren bleef een auto naast me rijden en naar me schreeuwen/toeteren en werd ik vervolgens uitgemaakt door hoer toen ik niet reageerde

echt TYF OP en laat me gewoon met rust ugh

Ik snap het punt ook niet zo. Mensen ergeren zich aan je of ‘haten’ je, en dan? Het is niet alsof je dan dood neer valt ofzo. Dus waarom bang voor zijn.

3 likes