Stel je persoonlijke vraag #22

Bedoelde vooral een serieuze relatie waarbij je echt officieel samen bent zeg maar :slightly_smiling_face:

Ok, dan heb ik goed gestemd.
Liever iemand zonder relatie dan iemand die al 10 relaties heeft gehad met amper pauzes

3 likes

Nee sorry als je een relatie met mij wilt hebben moet je vergevorderd zijn in het relatie hebben.

20 likes

Moet diegene ook echt diplomas hebben daarvoor?

3 likes

masters degree in relationships

5 likes

Nee een uitgebreide cv en goede referenties is voldoende

6 likes

Zou je samen kunnen zijn met iemand die nog maagd is en geen ervaring heeft op het gebied van daten/relaties?

• Ja
  • Misschien, als we echt een klik hebben
  • Nee

0 stemmers

Nee, ik bedoelde op het gebied van seks.
Maar wilde een maagd uitsluiten die bijv. Wil wachten op het huwelijk of iets dergelijks, maar wel al gedate heeft.
Lekker duidelijk dus

Ja, eens.
Maar ik zou dus denk ik niet iets kunnen met een man van 30+ met 0 ervaring

Ik heb op mijn 26e gedate met een jongen van 28 die nog maagd was. Heeft hij ook pas opgebiecht ná de seks (die dus ook echt slecht was). Daarna nog een paar keer seks mee gehad en hij werd elke keer een stuk beter. Plus ik kon aanwijzingen geven :sweat_smile:

4 likes

Mijn grote droom is een priester (is dat een katholiek? Ik bedoel degene die celebraat is) het pad van de duivel opleiden.

27 likes

Foto gemaakt in Florence:

21 likes

Als ik naar het ziekenhuis was geweest voor controle mocht ik van m’n vader altijd een twix kopen bij het winkeltje in de grote hal :grin: En bij het oogziekenhuis gingen we altijd naar de speeltuin als ik moest wachten tot m’n oogdruppels gingen werken.

Vooral die twix was echt een feestje want mijn moeder is echt anti snoep. Mocht het ook nooit vertellen thuis hahaha

7 likes

Hahahaha deze conversatie jullie zijn geweldig

1 like

Oh deze wil ik!!!

2 likes

Ben jij
A.

Of
B.
afbeelding

1 like

Wie zijn dit?

5 likes

Twee topwijven uit twee topcomedy’s die priesters willen neuken

3 likes

Oef je trapt op mijn hart
Phoebe Waller-Bridge aka Fleabag aka moet je echt kijken en zij verleidt een hele hotte priester
En Sweet Dee aka Deandra van It’s Always Sunny in Philadelphia die eveneens een priester verleidt
Allebei must watch
Amen

Edit: ja @Lemongrab jij slaat weer de spijker op zijn kop met 10% van de woorden die ik nodig heb

16 likes

Amen

2 likes