Stel je persoonlijke vraag #22

Dat lukt alleen als je nog geen twaalf bent…

Babygirl doet me altijd echt denken aan dit filmpje, dat nog afstamt uit de prehistorie van het internet

9 likes

Dit filmpje maakt me banger dan alle horrorfilms bij elkaar.

Ik vind het echt verschrikkelijk als mensen hun liefde in woorden uiten.

9 likes

Is het forum één van de eerste dingen die je opent op je telefoon als je ‘s ochtends wakker wordt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, welke van deze redenen komt het meest in de buurt van de echte reden hierachter

• Moet op de hoogte blijven van the juice
    • Moet m’n dagboek bijhouden in wjekw
    • Moet polls invullen/aanmaken in stel je persoonlijke vraag
    • Moet een foto van m’n huisdier delen in wjekw foto editie

0 stemmers

Ja ik weet bijna zeker nu dat ik dit bedoel:

15108-6008-mx

@Stateofmind omg dat filmpje ken ik nog, ik durf het gewoon niet aan te klikken zo vreselijk was het.

3 likes

Om gewoon even rustig wakker te worden voor ik uit bed moet.

6 likes

Precies wat ik nu aan het doen ben!

1 like

Op zondagen mochten m’n broer en ik standaard met m’n vader stoeien hahaha geen idee waar dit vandaan kwam

Die kalender hangt op mijn wc!

1 like

Oh en daten met iemand die nog nooit een relatie heeft gehad: geen turn off, maar ik wil er wel graag achter komen wat de reden is(dat kom je meestal vanzelf wel).

Het kan zijn dat het er gewoon nog niet van gekomen is(zoals bij mij), maar ik heb ook mannen gedate die nooit een rela hadden gehad waarbij de reden na een tijdje wel duidelijk werd en dan was dat zeker een turn off voor mij.

2 likes

Mijn man was 24 en maagd toen ik hem leerde kennen. Wist ik toen overigens niet, hij deed er een beetje vaag over haha. Maar hij was gewoon erg verlegen en onzeker dus was nooit echt op meiden afgestapt. Ik vond het wel fijn, mijn ex daarvoor was een enorme player en heeft me veel pijn gedaan. Enige waar ik bang voor was dat hij het ooit nog in wilde halen haha, maar tot nu toe (na 10 jaar) gelukkig (voor zover ik weet) nog geen sprake van. Hij vond dat ik ook met Heel Veel Mannen seks had gehad (8).

9 likes

Ik zie nu een paar beroepen die voorrang willen op het coronavaccin, terwijl ik bij sommige denk ‘nou nee wacht maar gewoon op je beurt’. Welke zouden jullie voorrang geven? (sommige zijn gewoon random, niet al deze groepen claimen voorrang)

• Zorgmedewerkers
  • Professionele sporters
  • Politie
  • Docenten
  • Huisartsen
  • Politici
  • Supermarktmedewerkers
  • GGZ personeel
  • Influencers
  • Geen van deze, ik wil zelf als eerste

0 stemmers

Ik zie niks over supermarktpersoneel eigenlijk, maar die gun ik wel voorrang. Dat is een van de weinige plekken die al deze maanden nog open is geweest waar het personeel ook heeft moeten dealen met allemaal wappies.

10 likes

Dat is wel zo, van die supermarkten, maar het is niet zo dat die dreigen te moeten sluiten vanwege personeelstekort in verband met teveel besmettingen zoals bijvoorbeeld in de zorg wel zo is, en waar de gevolgen ook acuut zouden zijn, namelijk niet de benodigde zorg kunnen bieden. Ik zou zo min mogelijk mensen voorrang willen geven buiten het vaccinatiebeleid om, dat beleid is er niet voor niks en zorgt dat de mensen die het het hardste nodig hebben zo snel mogelijk gevaccineerd worden.

Elke groep die voorrang krijgt betekent dat er een boel mensen in risicogroepen, bijvoorbeeld bejaarden in verpleeghuizen, later gevaccineerd zullen worden. De gevolgen voor hen zullen over het algemeen veel groter zijn dan voor de gemiddeld jonge en gezonde supermarktmedewerker. Ik zie ook niet zo goed wat het voor voordeel zou hebben om die groepen eerder te vaccineren, er wordt niet veel mee gewonnen volgens mij. Itt bijvoorbeeld eerder vaccineren bij acute zorgverleners.

11 likes

Daar heb je gelijk in! Ik denk ook niet dat het voor een supermarkt moeilijk is vervangers te zoeken terwijl dat bij andere beroepen wel zo is omdat er een opleiding voor nodig is.

1 like

Ik zou er wel wat voor te zeggen vinden om als eenmaal de fase “gezonde mensen <60” aangebroken is, eerst bijv. de supermarktmedewerkers en docenten te doen. Dus niet nu al, ten koste van de risicogroepen, maar die laatste fase zijn toch de meeste mensen geloof ik dus dat gaat ook wel even duren.

29 likes

Ja dat lijkt mij ook wel prima inderdaad. Maar vraag me af hoe organisatorisch haalbaar dat is, want er zullen best veel groepen zijn denk ik die dat dan willen. Ik volunteer wel om als laatste te gaan want ik ben compleet misbaar voor deze maatschappij. Blijf nog wel een jaartje thuiszitten

4 likes

Haha ik vind het grappig dat je politici en influencers in het rijtje hebt gezet. En @Canvastas hoezo verdienen politici voorrang, en professionele sporters? :thinking:

1 like

Hmm politici zijn gewoon vervangbaar natuurlijk (heel bot gezegd). Daar maak ik me geen zorgen om. Wel kut ja van je vriend, maar heel veel mensen zitten natuurlijk in dat schuitje (maar snap dat je 'm uit persoonlijk oogpunt hebt ingevuld).

Bij sporters ging het volgens mij om de olympische spelen, stel ze kunnen in juli alleen deelnemen als ze ingeënt zijn: wat doe je dan? Mag je die mensen dan een klein beetje voorrang geven? Ik neig naar wel wat voorrang maar ben ook veel te aardig om dit soort beslissingen aan over te laten.

Ik heb 1x een maagd gehad en dat was juist superfijn en goed. Ik dacht echt dit is een natuurtalent joh, was bizar.

2 likes