Ik juist andersom.
In de ochtend nog in het donker naar het werk vind ik wel wat knus hebben, lekker lang uitslapen omdat het nog donker is ook fijn. Op kantoor komen met de lichtjes aan maar buiten nog donker vind ik ook leuk. Maar in de avond nog tot 23:00 gewoon in de tuin kunnen chillen omdat het nog niet te koud of te donker is vind ik dan wel weer heel fijn.
Ik ben bang in het donker dus geef mij die lange zomerdagen maar lekker in het licht naar het werk en in het licht weer naar huis
Wow ik vind het echt knap dat mensen iets positiefs in deze donkere dagen kunnen zien. Ik kijk echt zo uit naar een beetje licht als ik van en naar werk ga. Maar ik werk in een kantoor zonder daglicht dus dat helpt ook niet echt
Mocht jij van je ouders naar Shin Chan kijken? Ik had meerdere kinderen in de klas, waar Shin Chan thuis verboden was
- Ik mocht niet kijken
- Ik mocht niet kijken, maar deed het toch
- Ik mocht hier wel naar kijken
- Ik weet het niet meer
- Wie is Shin Chan?
- Anders
0 stemmers
En mān moeder dan: wat is dit nou weer voor iets idioots
Ik mocht het wel, maar wilde niet
Dit dus en volgens mij was ik ook best wel āoudā toen dit een ding was.
Mn moeder vond dat te grof. PokĆ©mon was te gewelddadig, net als de powerpuffgirls en spongebob vond ze bloedirritant. Dus ik keek op mān 8e nog steeds naar tiktak en kro kindertijd
Ja, dit had ik ook, mijn moeder vond alles op Foxkids/later Jetix te schreeuwerig dus lange tijd mocht ik alleen Nederland 3 kijken
Grappig, ik ben juist tussen 10.00 en 16.00 uur op mān best ben juist geen ochtend- of avondmens.
Haha ja ik ook, mijn moeder trok SpongeBob zoooooo slecht
Suuuoeroff-topic maar omg jouw avatar!!! Die heb ik ook als avatar gehad, is mijn foto op mijn google/youtube-account en was de foto die ik op okcupid gebruikte! Ik vind het echt gezellig en gek om die bij iemand anders te zien.
Shin Chan was trouwens echt ƩƩn van mijn lievelingstekenfilms, omdat ik die altijd keek tijdens mijn broertjeās zwemles in het zwembad (daar was een tv op de snoepautomaten waar alle broers/zussen dan naar keken, wat heel gezellig was)! Ik keek thuis bijna nooit tv maar Shin Chan kijken vond ik echt een leuke activiteit.
Hahaha dat meen je, wat grappig! Ik had bedacht dat ik FluffyCow als nickname wilde hebben en toen heb ik gewoon even rondgezocht naar een leuke foto. Was het een succesvolle foto op okcupid?
Teletubbies, shin chan en spongebob vond mijn vader heel irritant, dus dat mocht ik niet kijken vanwege de schreeuwerige stemmen en gegil.
De mijne ook totaal niet haha! Maar ik had een klasgenootje die niet mocht kijken, omdat Shin Chan de blote billen boogie deed enzo. Terwijl wij ook niet eens heel jong waren toen het op tv kwam.
Het boeide mn ouders niet zo vgm als het maar kinder programmas waren. Ik heb ook vrij jong de film de rode zwaan gezien en daar heb ik 20 jaar later nog steeds last van ( oke overdreven maar kapot enge film voor een kind)
Vertrouw jij op de veiligheid van het vaccin?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Als je kon reizen in de tijd, zou je dan stiekem ff kijken wat de effecten zijn op langer termijn van het vaccin?
- Ja, ben wel benieuwd
- Ja, ik vertrouw het niet
- Nee, ik vertrouw het wel
- Boeit me geen reet
0 stemmers
Cartoon network mocht ik van mān moeder niet kijken, vond ze te druk en gewelddadig geloof ik?
Hahaha ja! Ik heb er vaker over verteld (de eerste keer op het EGF tijdens het avontuur zelf, zelfs!) dus sorry @ wie dit voor de derde keer leest. Ik had een profiel aangemaakt om op de profielen van de mannen die mijn vriendinnen dateten te lurken en had 0 intentie om zelf te daten, maar raakte de eerste avond met een jongen aan de praat die nog geen anderhalve maand later mijn vriend werd. We zijn 3,5 jaar samen geweest en ik ben nog steeds gek op hem, dus erg succesvol!
Zijn eerste kado aan mij was dit, zelfs:
Welke noot vind jij 't lekkerst?
- Pecannoot
- Hazelnoot
- Pistache
- Amandel
- Walnoot
- Pinda(?)
- Cashewnoot
- Macadamianoot
- Paranoot
- Do re mi fa so la ti do do