Je kunt als supermarktmedewerker ook veel makkelijker 1,5 meter afstand houden dan in de zorg. Daar kun je je werk gewoon niet doen met 1,5 meter afstand.
tuurlijk daar heb je gelijk in maar het gaat mij meer om de essentie van het werk. Helaas hebben we nog niet genoeg vaccins en moeten we daarom keuzes maken. Als zorgmedewerkers moet je binnen 1,5 meter komen om je werk überhaupt te kunnen doen. Als supermarktmedewerker kunnen er mensen in je nabijheid komen maar je kan ook je werk doen zonder dat te doen. Veel supermarktmedewerkers zijn ook nog erg jong en hebben dus minder kans op een besmetting met covid 19.
Hahaha vooralsnog gunt niemand de influencers voorrang, maar dat vind ik ook niet gek als het merendeel zich al die maanden toch niet aan de regels heeft gehouden. Het enige positieve aan influencers inenten is dat ze hun volgers wellicht inspireren, maar dat mogen ze ook doen nadat ik mijn prik heb gehad
Ik zou het gewoon doen, het is heel goed voor je humeur! Nee, voordat ik bij dat koor ging had ik geen training gehad voor klassieke zang (überhaupt had ik geen zangervaring, wel veel muzikale ervaring), dus was in het begin best spannend. We hebben bij het koor wel eens wat workshops gehad, omdat klassiek qua techniek toch wel net wat anders is dan bijv. pop. Daarnaast heb ik zelf nog een paar keer een zangles genomen, zou ik wel vaker willen doen (maar is duur).
Ik neem aan dat het koor waar jij bij wilt ook stil ligt nu?
Ik gun het mijn collega’s van mijn stageplek ook, namelijk de analisten van het medisch microbiologisch lab waar dagelijks hard gewerkt wordt om zo snel mogelijk Corona monsters te testen en uitslagen te genereren. Lijkt mij vrij essentieel werk, maar ben bang dat het nog wel even duurt voordat zij aan de beurt zijn.
Aangezien ik ineens weer in mijn 2 x per jaar terugkomende roggebroodfase zit:
Eet je graag roggebrood?
- Ja, Fries
- Ja, Brabants
- Ja, Fries & Brabants
- Nee
- Nooit gegeten
0 stemmers
Wel brood van rogge, maar dat is weer wat anders haha
Oh dat vind ik echt niet te vreten. En vanwaar de combinatie erwtensoep en roggebrood. Dat past toch niet bij elkaar? Ik kreeg een keer als ontbijt een stuk droog roggebrood met niks erop. Maar durfde er niks van te zeggen.
Iel roggebrood heeft de structuur van kurken onderzetters, zo goor
ja en die zurige lucht ook, gatverdamme
ik moest het als kind al nooit, heb het als volwassene nog een keer geprobeerd in het kader van ‘wie weet is het nu wel lekker’ maar NEE
Ik heb in Denemarken roggebrood gegeten en dat vond ik wel heel lekker. Soms haal ik Nederlands roggebrood en ben ik weer teleurgesteld.
De structuur van roggebrood schijnt fantastisch te zijn als je het in het broodrooster doet.
Nooit geprobeerd, want vind het niet te eten.
Wat goed dat ze workshops aanbieden. Volgens mij doen ze dat ook bij het koor waar ik ook bij wil. Ze liggen nu ook stil jammer genoeg. Het zou ook nog wel een tijdje duren voordat ik kan kijken. Ik wil eigenlijk ook vanuit huis gaan oefenen. Heb je daar ook nog tips voor? Goede tutorials bijvoorbeeld.
De ochtend te kort, de middag te lang, en de avond precies goed hah. Ik haat echt de middag.
Ja dit heb ik ook. Ik ben zowel een ochtend als een avondmens, maar de middag kan me echt gestolen worden. Ik zou ook graag de siësta hier introduceren.
Te weinig met name op dagen met veel verplichtingen (zoals 8 uur werken). Dan mis ik wel wat uren vrije tijd, ook omdat ik veel slaap nodig heb en daar veel uren aan kwijt ben.
Als ik moet werken zitten er teveel uren in een dag en als ik vrij ben te weinig.
Omdat je met minder uren in een dag, ook minder uren zou hoeven werken?
Ja en het weekend altijd veel te snel voorbij is.
Ik vind dat er te weinig uren in het weekend zitten en te veel in maandag - vrijdag