@midheavenmoon @Kauai @punaise
Ja i know het is ook een stomme poll eigenlijk
Voel me gewoon stom omdat ik eigenlijk geen reden heb om niet te gaan, maar het gewoon even niet kan opbrengen ofzo?
Terwijl mijn ouders kerst wel heel belangrijk vinden (het samenzijn) en er zoveel mensen gedwongen eenzaam thuis zitten. Dat het dan verkeerd voelt dat ik niet bij me familie wil zijn terwijl zoveel het gewoon niet mogen/kunnen
Er zitten hier ook best wat Belgen en andere mensen die niet in Nederland wonen, dus denk veel uit die groep?
Gewoon eerlijk zijn en aangeven dat het aan jou ligt. Of anders heel kort gaan…??
Kan je niet op de koffie ofzo alleen? Ik vind t ook vaak lastig bij mn (schoon)ouders, dus ik stel vaak voor te gaan wandelen. Ben je toch samen maar hoef je niet elkaar de hele tijd aan te zitten kijken boven een kopje koffie of een etentje te doen ofzo.
Ik heb echt geen zin om nu persoonlijk een mening te gaan vormen over welke winkels allemaal wel en niet open mogen. Daar betaal ik de overheid voor, laat die maar lekker uitvechten waarom de hema wel en de wibra niet open mag. Ik lig ondertussen zoals mij is opgedragen braaf thuis op de bank en bezoek sowieso geen winkel.
Ja zo kan je t ook zien
Je hoeft niet altijd een reden te hebben toch? Als jij geen zin hebt, niet gaan
Kunnen we al terugblikken op 2020? Ja toch? Heb/ben jij dit jaar:
- Getrouwd
- Een nieuwe baan gestart
- Verhuisd
- Een kind gebaard
- Een nieuw huisdier genomen
- Een nieuwe passie gevonden
- In het ziekenhuis gelegen
- Liefdesverdriet gehad
- Een nieuwe liefdesrelatie gekregen
- Een auto-ongeluk gehad
- Iets groots aan je uiterlijk veranderd
- In therapie geweest
- Een belangrijk persoon verloren
- Ontslagen
- Een celebrity ontmoet
- Afgestudeerd
- Een grote sportprestatie geleverd
- Gevochten
0 stemmers
Ik stem voor foto’s van alle nieuwe huisdieren!
Niks van dit alles?
Honden mogen ook Penny. Vogels, ratten, konijnen, slangen alles mag!
Ga jij nu een foto posten van je huisdier?
- Ja
- Ja!
- Jaaaaa!
- Speciaal voor Penny
0 stemmers
Lol, mijn ouders zouden niet eens opendoen als ik aanbelde met kerst
Ik heb het gegokt en deels berekend. Ik weet nog hoeveel ik heb gezoend toen het jaren stilstond en met hoeveel mannen ik seks heb gehad en dan nog een handjevol. Net schoot wel nog iemand te binnen die ik echt niet had hoeven herinneren.
Als ik het zo bekijk is 2020 echt saai geweest voor mij, niet gevochten, geen bekendheid ontmoet, geen auto ongeluk, niet in het ziekenhuis gelegen, niet ontslagen, geen liefdesverdriet gehad …
Er was ooit een tijd dat ik het beide opschreef. Dat heb ik allebei al jaren geleden weggegooid, over seks zou ik het nog wel weten denk ik. Met zoenen kan ik niet beloven dat ik niemand vergeet. Ik weet sowieso niet hoe ze allemaal heten
Ik had tot m’n 16e/17e oid een lijst met iedereen waarmee ik toen gezoend had en dat waren er iets van 40 geloof ik maar dat heb ik toen in een dom moment weg gegooid zou zo leuk zijn om nog eens terug te lezen. Maar alles daarna heb ik een beetje vaag bijgehouden
Tellen calorieën mee? Want daar hangt mijn antwoord erg van af haha.