Stel je persoonlijke vraag #22

Ah dat is niet leuk :pensive:

Reden genoeg lijkt me? Lekker thuis blijven hoor dan! :heart:

3 likes

Ik hou een lijstje bij. Heel stom maar ooit mee begonnen en nu hou ik het gewoon bij

1 like

Wie weet er nog een fijn huispak? Gezien we nog thuisblijven…

1 like

4 likes

Ik had ooit een lijst en die is al 10 jaar niet veranderd dus zal nog steeds kloppen, geen idee alleen of die nog ergens ligt. Inmiddels wel 3x verhuisd ook :stuck_out_tongue:

Maar op die zoenlijst stonden ook dingen als ā€˜jongen Hollywood hoofdzaal’ enzo :sweat_smile:

Gek om te bedenken trouwens dat ik die lijst tussen mijn 14e en 22e heb ā€˜opgebouwd’ en daarna niet meer veranderd is. En hopelijk nog een hele tijd (misschien wel nooit) niet meer verandert. :fearful: Maarja , misschien begin ik ooit nog eens een affaire of gaan we uit elkaar en beleef ik m’n 2e jeugd :sweat_smile: Je weet het niet.

5 likes

Haha geintje joh

Weet jij wat Yeezy sneakers zijn?

• Ja
  • Wel eens van gehoord
  • Nee geen idee

0 stemmers

En weet je van welk merk + artiest ze zijn? Kanye West + Adidas

• Nee weet ik niet
  • Ja weet ik

0 stemmers

Ik weet wel werk merk maar niet welke artiest maar dat staat tussen haakjes dus is dat dan ja of nee?

Ah hmm dan moet je nee stemmen inderdaad :stuck_out_tongue:

1 like

Lullig.

Wat vind je van een cremalaag op je koffie?

• bah
  • meh
  • lekker

0 stemmers

Wel van espresso en niet die van varkensvet van Senseo, of wat het ook was.

11 likes

Stel je krijgt een kerstpakket van je werk, maar je mag kiezen: Of zelf houden of doneren aan de voedselbank, wat kies je dan?

• Zelf houden
  • Doneren

0 stemmers

Ik doneer altijd een aantal dingen uit m’n kerstpakket. Dat wordt dan verzameld door iemand uit de buurt en dat wordt dan als 1 groot pakket naar de voedselbank gebracht.

1 like

Krijgt iedereen dan alle afdankertjes? :grimacing: Of dat niet?

Wel een goed initiatief uit de buurt!

Ik zoek wel de goeie dingen eruit maar ook wel dingen die anders een jaar in de kast blijven liggen eerlijk gezegd.

Ik heb hem toevallig vorig jaar volledig gedoneerd aan de voedselbank, maar dat was een bon waar je iets van mocht uitzoeken en wat allemaal net niets was. Dit jaar staat er een enorme doos op me te wachten, en die schijnt fantastisch te zijn, dus die wil ik toch wel graag zelf houden.

Als het een eetpakket was zou ik het wel doneren denk ik.

Maar wij krijgen zo’n carrousel en die hou ik wel zelf (kun je ook doneren) want vind stiekem dat ik het zelf ook wel verdiend heb na 9 maanden fulltime thuiswerken in solitude :speak_no_evil:

Zelf houden want ik vind kerstpakketten heel leuk :grimacing: maar ik doneer ook altijd zelf aan de voedselbank. Tip voor picnic gebruikers: je kan in de app bij het bestellen ook heel makkelijk voedselpakketten doneren