Ja ik vind het echt apart gewoon. Het is meestal wel leuk om iets jonger te worden geschat maar dit lijkt me gewoon kut. Moet vast tot zn 60e nog zn legitimatie laten zien als hij alcohol koopt.
Haha in deze scĂšne wel ja. Maar met die mega cowboyhoed en jas niet, daar verdrinkt ie volledig in.
Ieder zo zân ding haha!
Ik weet niet of je into dat soort dingen bent, maar misschien kan je hem vullen met leuke/lekkere dingen en weggeven aan iemand die dat kan gebruiken?
Hahaha ja precies, vind het echt een 15 jarig jochie met een opgeplakte snor
Maar hoe oud issie nou?
30
Ik heb ook wel eens een kerstpakket gekregen in een soort Riviera Maison / landelijke stijl buffetkar ik heb die toen op de lokale weggeefhoek gezet, binnen 15 minuten had ik iemand die âm kwam ophalen! Genoeg mensen met een Leen Bakker interieur die dit ééénig vinden
Wowowow dat had ik ook niet aan zien komen hahaha
Heel herkenbaar. Ik zo hier dus ook niets mee hebben, heb bijna alles al wat ik nodig heb. Dit zou ook echt niet in mijn huis passen.
Oh ik dacht dat hij daar 29/30 was!
Ik vind het net een klein jochie met een nepsnor. Geen idee wat zijn leeftijd is, maar denk dat ie ergens rond de 20 moet zijn en zo ziet hij er echt niet uit. Die snor maakt het juist nog erger
Hahahahaa blijft er meer over voor jou laten we maar zeggen
Gelukkig maar
Kerstkaarten sturen naar je eigen vriendinnen, maar kennen je partner wel, maar zijn verder niet bevriend. Wat doe je als afzender?
Groetjes (oid),
- Je eigen naam
- Je eigen naam & partners naam
0 stemmers
Hoooly shit hoe is hij ouder dan ik???
Dat is toch ook Jojen uit Game of Thrones
Hoezo vies/raar?